Uitgerekend december 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door UmmK, 15 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mini25

Mini25 Niet meer actief

@Boelie, ik heb sinds vanmorgen ook het gevoel alsof m'n menstruatie gaat doorzetten... Hoofdpijn en krampen in m'n buik die naar m'n bovenbenen doortrekken. Wist even niet meer hoe dat precies voelde na bijna 8 maanden, maar nu weet ik het weer. Misschien voorweeën? Indalen? Zoiets denk ik...

2. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Heerlijk je laatste dagje vandaag Adya, lekker keutelen :D

Nee D, vind t echt onwerkelijk dat ze dat pakje binnenkort aan gaat hebben ❤️
    Ben zo onwijs benieuwd naar der , maar dat zullen we allemaal hebben :p
    Ooh vind de Intratuin altijd geweldig in de kerstsfeer, heerlijk ! ❤️

Hmm ja buik protesteert hier ook regelmatig Catlover.
    Maar moet zeggen dat het opstaan alleen al een heel ding is, dat gaat echt niet meer 1,2,3
    Fijn he, als je spulletjes krijgt , vind ik ook altijd :)
    Haha jaaaa de 12 weken dansjes ... wow wat leken die weken VERSCHRIKKELIJK lang te duren en kijk waar we nu allemaal alweer zijn ❤️

Haha nou Boelie, ik had 2 wk terug echt pijnlijke steken en van die krampen, ik was er van overtuigd dat madame was ingedaald, kwam ik bij de vk, nee hoor ...
    Nu afgelopen week 1 x zo'n steek gehad en nu was ze afgelopen Dinsdag wel ingedaald haha ... maar kan natuurlijk zijn dat ze al bezig was, net als jouw ukkie.
    Maar die krampen en of steken horen der idd wel bij !

Even klagen over mensen hoor .... ;)
    Nu ik op t eind loop kan ik sowieso bijna niemand meer verdragen, behalve mensen waar ik echt gek op ben.
    Loop in de supermarkt rond met me gezicht op onweer, want iedereen loopt me in de weg en ze vragen allemaal hetzelfde .... blegh ....

Nu hebben we op school 1 moeder die gewoon niet spoort, ze is aardig, maar spoort van geen kanten.
    Ze praat ook veeeeelste veel over de grootste onzin die je niet zou kunnen bedenken en ik kan t nu echt niet meer hebben .
    Ze zei van de week dat ze een rompertje nog voor me had, ik zei dat ik t heel lief vind, maar ik 'm niet hoef , alles is gewassen en gestreken en hoef er niks meer bij gewoon, was ze al een beetje gepikeerd over.
    Nu stond ze gister op t schoolplein weer te gillen (praat zooo afgrijselijk hard ook) over stomme b*llshit en ik praatte er overheen en toen zei ze ; Nou ik kan wel merken dat je der klaar mee bent zeg !
    Bleef gewoon met iemand anders verder praten, want ik ben er helemaal nog niet klaar mee, maar zij is gewoon onuitstaanbaar.
    Maar ben echt in staat om der te appen dat ze moet kappen en niet meer tegen mij moet praten haha, afgrijselijk !!!

3. Boelie88

Boelie88 Actief lid

2 mrt 2016
    453
    124
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Inderdaad Mini, ik was het alweer vergeten!
    Nog zoiets waar ik totaal niet naar uitkijk haha, weer menstrueren :p vind het wel heerlijk daar nu al bijna 9 maanden vanaf te zijn haha.
    Maar zal inderdaad wel echt met indalen bezig zijn. En ook een stukje bandenpijn denk ik toch.

Lientje, oh wat een vervelend mens haha, kan me voorstellen dat je geen interesse hebt in haar nu.

Overigens merk ik hier ook dat ik minder interesse heb in dingen die buiten mijn eigen comfortzone spelen haha. Ik ben me echt in mijn eigen cocon aan het terugtrekken merk ik haha.

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Off day!

Uit mogen slapen maar in no time weer dood moe en dan lopen janken als n klein kind omdat je zo veel wilt maar niks meer kan en dan vervolgens uren slapen en t eerste wat er gebeurt als je dan je ogen open doet is t felle zonlicht die in je ogen schiet met als gevoel spontaan migraine moeten prikken en 5 min later een suikerspiegel die op tolt sla omdat ik Nie heb gelunched en alles waardoor ik begin te zweten trillen en bijna neer ga dus als een gek suikers naar binnen heb gepropt n me nu lichamelijk wel wat beter voel maar mentaal n hoopje ellende :( wil Nie meer :(

5. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Och lieve schat toch ....
    Wat vandaag niet gaat, dat gaat niet lieverd, morgen weer een dag ❤️
    Ga lekker zitten / liggen, lekker eten en gewoon opknappen.

Hele dikke knuffel van ons ❤️ !!

6. Catlover

Catlover Actief lid

4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    Oh Lientje, ik herken dat van mensen helemaal! Ik heb er in de supermarkt altijd al een hekel aan als mensen een wagentje ergens neerzetten en 2 gangpaden verderop lopen. Maar nu helemaal alle wagentjes die in de weg staan krijgen van mij een duw, of er nou iemand naast staat of niet.

En die krampen herken ik ook, maar hij is al ingedaald, beetje gek. Ik merk wel dat die kramp vooral komt als ik naar de wc moet, misschien toch een blaasontsteking? Even in de gaten houden maar...

Hebben jullie ook dat als je op de wc zit je niet te hard durft te persen, omdat je bang bent dat je de baby er per ongelijk uit perst?

7. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Thx lientje
    Ik lig ook maar doelloos op bed
    Voel me verplicht van alles te doen maar kan me er ni toe zetten dus helemaal ontspannen ben ik Nie

8. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Geeft toch niks D, lekker doelloos blijven liggen.
    Ik zeg altijd maar zo ; 't huishouden gaat nergens heen, ligt morgen ook nog op je te wachten, relax lieverd :)
    Je hebt t nodig, luister naar je lijf !

Haha ja dat duwen van karretjes doe ik ook Catlover :D
    Kan me der ook zo over opwinden als ergens een rij staat, dat ik moet wachten , punt 1 heb ik geen geduld meer en punt 2 ik sta niet lekker meer stil haha !
    Haha ja persen op de wc, ik durf t ook niet zo goed :D
    Had t van de week, onwijze krampen in me buik, zo'n pijn, kon niet eens meer lopen, gestrompeld naar de wc, gaan zitten en bang zijn dat er ineens een baby uit "valt".
    Maaaar dat gaat (helaas) niet zo makkelijk haha, maar toch zit t in je hoofd ja haha !

Vanmiddag de kinderwagen helemaal gedaan, alle bekleding afgehaald en gewassen en heel t frame gesopt.
    Staat nu lekker te shinen en lekker te ruiken in de woonkamer ❤️

9. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ml had gelukkig beneden al gedaan en heb ntl foch boven nog gezogen en een was weg geruimd anders heb ik geen rust
    Maar pfff wat n dag
    Huil om de haverklap n net nog n telefoontje gehad wat t kersje op de taart was
    Deze dag moet maar snel voorbij gaan

10. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Het meiden,

Ik lees weer herkenbare dingen. Terug trekken en ineens niet echt mensen weer willen zien alleen bepaalde. En irritaties indd.
    De pijn helemaal onder in en onderbuik voel ik ook al weken en madame is opweg met indalen maar ligt nog niet vast zeiden ze gister.
    Helaas bleek gister tijdens controle mijn bloeddruk gestegen ondanks mijn nette medicijn gebruik. Dus ik moest blijven. Lig nu op verloskunde afdeling.
    Gister avond daalde bloeddruk ineens naar lage kant. Eat mijn lijf aan het doen is geen idee maar voelt niet prettig. Ben er best ziek van.
    Volgens artsen is het per min/dag kijken wat beste is voor baby en mij.
    Hopelijk wel vandaag lekker naar huis

11. Boelie88

Boelie88 Actief lid

2 mrt 2016
    453
    124
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Beterschap D83, hopelijk voel je je vandaag weer wat beter!

Mofantje, schrikken en balen ook, hopelijk mag je inderdaad snel naar huis!

Catlover, dat had ik dus ook na het plassen, vlk zegt dat dat dan kan komen doordat je je blaas leegt en er meer ruimte ontstaat voor de baby. Hoeft dus zeker geen blaasontsteking te zijn

12. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O jeetje mofantje hoe is t nu? Hoop ook dat je gan nog naar huis mag!

Hier dood moe nog steeds, duizelig, zere rug en benen en nergens zin in.. ben sjaggo en nog eens sjaggo
    Wil slaaaaaaapen

13. Catlover

Catlover Actief lid

4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    Mofantje: wat een tegenslag, hopen dat je snel naar huis mag, maar intussen ben je gelukkig wel in goede handen.

Boelie: klinkt logisch, ik blijf het wel in de gaten houden.

Ik heb veel moeite om op te staan 's morgens, gewoon geen puf om eruit te komen. Gistermorgen zat ik nauwelijks een uur op de bank en was ik alweer in slaap gevallen!
    Hebben jullie ook dat als je dan 's middags een uurtje gaat liggen, je dan zo moe en duf wakker wordt dat je je afvraagt of je niet beter niet had kunnen slapen?

14. Adya

Adya Actief lid

25 apr 2016
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte, Mofantje! Hopelijk vandaag naar huis!

D, ik herken heel erg hoe je je voelt. Kan ook alleen maar klagen en huilen vandaag. Alles doet me zeer, en als ik vraag of mijn man iets kan doen, gebeurt het niet naar mijn zin. Weet ff niet zo goed meer wat ik eraan moet doen. In ieder geval een knuffel voor jou, D, hopelijk voelen we ons snel wat beter.

15. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O ayda dikke knuffel voor jou
    Fijn dat iemand egt begrijpt hoe t voelt want voor n buitenstaander die niet zwanger is is dit toch lastig he?
    Voel me nog steeds Nie heel veel beter
    Tel eigenlijk egt af.. ging zelfs door m'n hoofd van wat als t nu al zou gebeuren?
    Maar dat is ntl voor de kleine helemaaaal niet goed
    Dus we houden nog maar f vol
    En wat je zegt catlover heb k nu voor de tweede dag
    Kan maar ni opstaan en vanmorgen ook egt na een half u weer terug gegaan
    Zo fijn dat dit Nu kan omdat ml meer thuis is..
    Maar voel me ntl wel schuldig
    En dan is ook m'n moeder gister nog opgenomen in t Zhuis
    Ze heeft n hart ritme stoornis en die is nu al een aantal wk niet onder controle en na haar controle gister bij de huisarts is ze doorgestuurd naar t Zhuis dus daar moet ik zo f naar toe
    Ene kant gwn blij dat k er f uit ben omdat ik t mentaal ook zwaar vind worden om voor de kids te zorgen heel de dsg
    T vreet gwn zoveel energie om j blij voor te doen en overal op te reageren / ze te entertainen / verzorgen etc als j gwn zelf op je nest wilt weg rotten en genoeg hebt aan jezelf

Maar goed mama zijn ben je ntl 24/7 😩 Dus die momentjes die ik kan pakken pak ik en dat helpt
    Hopelijk kunnen jullie dat ook

Sterkte iig n dikke knuffel meiden

16. Adya

Adya Actief lid

25 apr 2016
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ojee, sterkte voor je moeder!

17. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Dankjwel

Werd daar net f Nie goed weer
    Gelijk f langs de verloskundige gegaan hier in t Zhuis
    Of ze f m'n bloeddruk wilde checken voor ik neer zou gaan maar die is oke.. ook even aan de ctg gelegen en beeb doet t gelukkig goed
    Ze vond me er wel slecht uit zien, en denkt aan schommelingen in m'n suiker
    Wordt f geprikt op suiker n ijzer zo n dan mag k weg
    Moet vaker regelmatige beetjes eten en meer rusten
    Als er bijzonderheden uit m'n bloed komen belt ze anders niet

18. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Pffff ik merk ook wel dat k het wel een beetje gehad heb nu..geloof me ik voel me bevoorrecht dat ik het nog een keer mag meemaken maar alles begint zeer te doen,k begin chaggo te worden..ben moe..slaap slecht..m'n darmen spelen op..dus hier ook even klaagmodus aan ;) maandag controle en ga eens vragen of de verweking al wat meer gedaan heeft..Suc6 meiden met de laatste weken het gaat echt opschieten nu zeg.

19. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Hoi lieverds,

Jeetje Mofantje, wat een schrik, ging t een beetje toen je t hoorde ?
    Hoe gaat t nu met je / jullie , ben je weer thuis ?

Oh D, wat een nare dingen allemaal weer lieverd ...
    Nog wat van je suiker gehoord ?
    Hoop heel erg dat je je iig een klein beetje beter voelt en dat t met je moeder wat beter gaat ... Dikke kus !

Pff iedereen raad me aan om s'middags nou een uurtje te gaan liggen Catlover, maar ik doe t ook niet.
    Omdat ik genoeg te doen heb, maar ook omdat ik zoo gaar ben daarna, maar dat heb ik altijd, ook als ik niet zwanger ben ;)

Ahh Lieke, ja je gaat t echt merken he, dat je lijf gewoon een beetje "op" raakt, heb ik ook .
    Herken je gevoel dat je je bevoorrecht voelt, voel me ook gezegend dat ik een gezond kindje mag dragen en krijgen, en dan wil je bijna niet klagen, maar doe maar hoor schat, we zijn er bijna idd !
    Ben benieuwd wat er morgen op de controle uitkomt :)

Dit weekend is hier t bed op klossen gezet, iig voor zover t ging ;)
    Heb een moeilijk bed, ook al aan de kraamzorg laten zien, we krijgen t niet hoger dan nu, bijna 70 cm, ga morgen even de kraamzorg mailen om t uit te leggen, t gaat echt niet anders.
    Heb ook, op verzoek van de zorgwinkel, een douchekrukje en een soort steun voor in me rug voor in bed meegenomen.
    Douchekrukje vandaag voor t eerst gebruikt en het is heeeeel relaxed haha :D

Verder vandaag al de hele dag voorweeën , even lekker lang gedoucht, maar t gaat niet weg ... Vind t maar niks, je gaat toch twijfelen of t al t serieuze werk is of niet, maar ik ga zo maar slapen, aangezien ik zeker weet dat je door "echte" weeen niet heen slaapt haha ;)

20. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Oh spannend lientje
    Bij elke "scheet" denk je nu toch van zou t? zou t?
    Ik heb dat soms al een beetje haha

Dat bed zal vast geen probleem zijn
    Je hebt je best gedaan
    Hier kan t Nie eens op klossen en dat staat nu ook gwn in t systeem en vormt geen probleem

Succes morgen lieke! Benieuwd!

Hier morgen ook weer controle
    En dan over 2 wk de laatste groei echo

T ging vandaag wel wat beter maar slaap dan ook egt uit en ga smiddags terug en heb verder gas terug gedaan in alles wat ik doe n eet braaf om de twee iets..

Suiker was aan de lage kant 4.7 en op m'n ijzer wordt ik nog geprikt

Hoe is t verder met iedereen?

Deel Deze Pagina