Wauw ik kwam even spieken en er is gewoon een baby! Catlover gefeliciteerd, zie dat borstvoeding nog niet helemaal wil, succes maar zo te zien was zijn gewicht en lengte voor 36 weken prima. Gaat het verder wel goed met jullie? Ik lig al bijna week in Zh. Veel aanvallen van niet lekker voelen, bloeddruk inmiddels laag . Was eerst hoog met medicijnen toen te laag en nu geen medicijnen en goed maar blijf zo naar elke keer. Van de week al cardiologie gehad, gister neurologie en vandaag mri. Voel me vandaag echt niet oké maar er is momenteel geen plan omdat ze het niet weten. Wat ben ik blij als ze geboren is en dit nare allemaal voorbij is
Mofantje, beterschap zeg, klinkt ook heel naar. Hopelijk worden ze toch iets wijzer, en daarmee jij ook! Catlover, kan me zo goed voorstellen dat je je onzeker voelt! Denk dat ik hetzelfde ga hebben! Hopelijk gaat het snel beter met de bv. Wel fijn dat het vloeien al minder is! Hier best oke nacht gehad, pijn in zij moet ik voorlopig oplossen met paracetamol, kijken of het dan weg gaat, anders naar huisarts. Paracetamol werkt niet helemaal maar haalt wel wat scherpe randjes er af gelukkig. Morgen weer controle op bloeddruk.
Hou t maar goed in de gaten hoor boelie, anders nogmaals langs gaan en overleggen, beterschap! O mofantje wat rot heel veel beterschap en sterkte! Egt Nie leuk Begrijpelijk catlover er komt nogal wat op je af nu he? Dikke knuffel, alles vind z'n weg! O lientje 😂😂😂 zie t helemaal voor me Hahaha Ik heb n rot nacht gehad, de jongste heeft van 00-04 lopen klieren wat ik me gwn Nie meer kan herinneren n kon zelf ook al niet in slaap komen vd pijn in m'n lijf door alles wat k had gedaan die dag Ze zijn nu op de peuterspeelzaal ml haalt ze op dus kan zo n 2.5u plat Kom later weer schrijven!
Beterschap, Mofantje! Heel naar om zo je laatste zwangerschapsweken door te moeten brengen! Hoop dat de tijd voor jou snel gaat, zodat je je kindje lekker bij je hebt en geen narigheid meer van de zwangerschap! Catlover, die onzekerheid herken ik, hoor. Wordt gelukkig vanzelf minder, bij mij in ieder geval wel. En inderdaad, let erop dat je je rust pakt. Kraamverzorgster is er niet voor niets. Gewoon die eerste dagen op bed blijven! Hoera, eerste babywasje gedraaid! Nu heb ik geen knijpers meer over, dus moet wachten tot alles droog is voor de gekleurde kleertjes erin kunnen. Haha, Lientje! Wat een verhaal! Je vriend heeft het maar zwaar. Welterusten, D! Fijn, even tijd voor jezelf. Ik laat mijn zoontje komende tijd ook gewoon zijn "normale" schema van kinderopvang doorlopen. Alleen als de baby er is moeten we even kijken wat we doen (misschien dan wat kortere dagen of zo). Heb die tijd voor mezelf echt nodig, merk ik, zeker nu hij zo aan het peuterpuberen is. En voor hem is het denk ik ook belangrijk dat hij zo veel mogelijk zijn normale ritme aanhoudt, want ik merk dat hij ook wel wat moeite heeft met het feit dat alles bij mij een beetje anders dan anders gaat.
Hoi meiden, Haha ja vond t echt grappig, gelukkig is vriendlief er weer een beetje van bekomen haha Ach ja Catlover heftig he .... Wat zegt je kraamverzorgster over t kolven ? Gaat de bv zelf wel goed ? Ik denk ook dat je je rust moet pakken, het is echt heel heftig allemaal en voor jou was t ook nog totaal onverwacht. Dikke knuffel voor jou en Superman Niels ❤️ Wat een vervelend bericht Mofantje Maar ze weten dus ook niet waardoor t veroorzaakt word, dat is helemaal ellende ... Hebben ze ook niet met je besproken hoe t verder gaat als dit blijft aanhouden en je de 37 weken voorbij bent ? Voor jou ook een dikke knuffel en dat je maar snel weer naar huis mag ! ❤️ Heb je even kunnen slapen D ? Lijkt me idd slopend als je de nachten nog 1tje hebt die ligt te spoken .... Vind de nachten sowieso al vermoeiend, laat staan met een spookje Heee leuk he Adya die babywasjes ❤️ !! Hier gistermiddag weer goeie voorweeen gehad, net voor ik zoontje moest ophalen dacht ik echt dat t begonnen was, ze werden steeds heftiger, moest op gegeven moment zelfs even blijven staan , maaaaaaaaaaar wederom loos alarm ... Vandaag heb ik ze nog niet gehad, roep wel steeds naar mijn buik : Joehoeeeeeeeeeee Babyyyyy kom nouuuuuuuuuuuu !!, maar ze is net zo eigenwijs als der mama Wel alweer 38 weken vandaag ....
Ja 2.5 u aan een stuk egt heerlijk En toen was ml na t ophalen van de kids nog ff naar z'n ouders dus heb de badkamer een grote beurt gegeven Heb er voor alsnog geen last van M'n lange slaapje van vanmiddag heeft me goed gedaan Je houdt t spannend lientje Wel egt heel fijn dat je 38 wk hebt gehaald Zo heb j minder kans op opstartproblemen wbt drinken ed Want dat kan ntl ook nog n rol spelen he catlover Hij is dan wel goed op gewicht voor z'n termijn maar miss vertoont ie toch nog wat prematuur gedrag wbt drinken waardoor hij de melk klieren niet (goed) genoeg stimuleert..
We zouden vandaag duidelijkheid krijgen maar dat word morgen. En dat is al meerdere keren verschuiven helaas. Morgen mogen we in elk geval aangeven hoe wij t wensen en hopelijk hebben we inspraak Ze heeft prima groei dus ik zeg als zij af is is het goed
Sterkte mofantje! @Lientje erg he die voorweeen..k hoop dat het hier ook eens gaat doorzetten. Bloeddruk wel iets verhoogd maar niet dusdanig erg dat ze ingrijpen. Bloed en urine waren ook goed dus 24e weer controle. Ben benieuwd
Sterkte mofantje en succes met t gesprek morgen Ook al weer 38 wk lieke! Duim dat t zal doorzetten! Hier toch nog maar f n pdf bestandje bevallingsplan aangemaakt Staat alles er maar in Nu lekker slapen, hopelijk! Good night Ladies
Oh bah wat een narigheid zo Mofantje! Hopelijk krijg je duidelijkheid. Niels drinkt aan de borst wel goed, al komt er nauwelijks wat uit. Het nare is dat ik links een kloof heb en rechts een die bijna genezen is, omdat hij waarschijnlijk een keer niet goed gehapt had. En het drinken bij mij heeft inderdaad ook te maken met dat hij prematuur is. Als hij aan de borst heeft gelegen, merk je dat hij de voeding erna gewoon erg moe is. Kolven vandaag heeft me een paar ml opgeleverd, dus we gaan gelukkig vooruit. Morgen extra aandacht aan aanleggen besteden, omdat cup F en een prematuur kindje een nogal lastig combi is. Lientje: ik help je hopen dat je kleine meid snel komen wil!
Hoop voor de 38+ zwangeren dat de bevalling gaat doorzetten. Hier verplicht een (paar) dag(en) rustig op de bank, opgelegd door mijn moeder en mijn man, omdat ik gisteravond weer heel veel harde buiken had - en hier is het nog echt te vroeg om al te bevallen! Mijn moeder heeft besloten dat zij de rest van de babywas gaat doen. Op zich wel fijn, want ik moet steeds 2 trappen op en al dat bukken/tillen helpt ook niet echt mee wat betreft het optreden van harde buiken. Maar zal het wel missen om al die kleine kleertjes in mijn handen te hebben. Maar goed, ik kan het straks wel allemaal fris gewassen in de kast leggen. Dus nu maar veel bruidsjurken kijken op TLC, haha, en een beetje achterstallige administratie doen op de laptop van mijn man. Kreeg trouwens een heel fijn mailtje van mijn werk, dat een artikel dat ik heb geschreven is geaccepteerd door een wetenschappelijk tijdschrift dat tot de top van mijn vakgebied behoort. Heb vlak voor mijn verlof nog keihard gewerkt om het af te krijgen en op te sturen, en dus nu al bericht dat ze het willen hebben! Ben er zooo blij mee!
Wat goed ayda! Welldone! En goed dat je even rustig aan gaat doen.. kan nog best lastig zijn als je van alles in j hoofd hebt gehaald... Fijn dat j hulp hebt!
Ja is heel hatelijk Lieke ... als t nou doorzet, maar vandaag zijn ze weer helemaal niet meer te bekennen Gelukkig valt t mee met je bloeddruk en is de rest ook goed, onwijs stressen zit je nu ook liever niet op te wachten. Wat stoer van je artikel Adya !! Mag je zeker trots op zijn ! Goed dat je verplicht rust moet houden even, nu is het nog een beetje vroeg voor jullie ukkie om te komen idd . Hier vanmorgen check up bij de vk . Alles weer goed gelukkig, ligt nog netjes ingedaald (wou dat wel even gecheckt hebben na de aktie van Lieke's dondersteentje ) en bloeddruk was gelukkig ook goed (110/70) . Maar die hormonen worden soms wel een beetje TO much ... Liep gister door de supermarkt en moest ineens onwijs me best doen om niet te gaan huilen ... gewoon zomaar ... stond gewoon tussen de mandarijnen en de tomaten Zwangere vrouwen zijn gevaarlijk ! haha Net t laatste gordijn ingemaakt en gister nog haar muursticker opgeplakt, kamertje is nu echt af . Moet alleen voor mezelf nog een lekkere trainingsbroek kopen ergens voor als we weer t ziekenhuis uit mogen en dan is alles echt af ...
Adya wat goed van het artikel! Fijn dat alles goed was bij de vk Hier vanmorgen ook echo en controle gehad. Mevrouw ligt gelukkig met der hoofdje naar beneden. En groeit mooi volgens de P50 lijn bloeddruk was ook oke 135/80. Dus weer helemaal goedgekeurd over 2 weken weer controle.
@Lientje nou indd ben nu wel gerustgesteld en aankomende week maar 1 keer naar het zh ipv 3. Kan echt niet wachten tot ze er is 😍 Vanavond gaan we wokken dus even pittig eten haha misschien breken dan spontaan m'n vliezen daar 😂
Haha, ik ging eergister ook expres heel pittig eten, hopelijk werkt t bij jou wel Veel plezier iig ! Snap je hoor, ik wil dr ook zo graag ontmoeten ❤️ hopelijk hoeven we niet heel lang meer te wachten ❤️ Zelfs mijn moeder belde vanmiddag dat ze wel mag komen, want ze durft niet meer ver met haar honden te lopen ( ze is slecht ter been ), dus dan is ze bang dat ze niet op tijd terug is haha.
Wat goed dat ze al zo netjes met haar hoofdje naar beneden ligt ! Over 2 weken je controle en dan elke week, gaat t snel he !
Fijn weer allemaal goede controles Wie O wie zal de volgende zijn 😍❤️😍 😍😍😍 Wil baby foto's zien 😍😍😍 Ben op zoek naar n harig kleed Bij big bazar komt ie maandag in de winkel Wil ook zo n foto