Uitgerekend december 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door UmmK, 15 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Succes morgen met t gesprek boelie!

Beterschap lieke vervelend!

O maagzuur vanacht voor t eerst na lang ook last
    Van en ook best wel extreem hoe t brandde in m'n keel ook
    Heel slecht geslapen bijna niet gwn
    Gelukkig is ml er vanmorgen uit gegaan zodat ik de ochtend nog wat slaap kon pakken

Verder nog n kerst mutsje voor beeb gescoord bij de prenatal
    Zo kan ik proberen n mooie new born kerst foto te maken zoals ik laatst plaatste!

2. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    D als je twijfels hebt gewoon even bellen, misschien kan ze je zo wel vertellen wat het is en ben je gerust gesteld

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ja is ook zo kijk t nog heel f aan nu in rust
    Maar denk waarschijnlijk de combi van indalingsween/pijn n voorwerk..

4. Catlover

Catlover Actief lid

4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    Ik had wel veel meer last van harde buiken in de dagen voor de bevalling, en ook op de bank kon ik echt geen fatsoenlijke zithouding meer vinden. Hoe ik ook zat, hij zat steeds in de weg. Ik had het echt erg warm voor m'n vliezen braken, en kon echt niet slapen ook.
    En wat Owl zegt, bij twijfel gewoon bellen! Ik heb afgelopen week ook gewoon midden in de nacht gebeld, ik schrok me een hoedje! Op dag 4 viel z'n navelstrengstompje er ineens af! Was allemaal in orde, maar je schrikt wel even...

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ja heb toch maar overlegd en ze denkt idd t zelfde als hier al is gezegd en wat ik zelf al dacht, combi van voorweeeen n indalkngspijn
    We kijken t maar f aan
    M'n rug en benen doen t meest pijn maar ook m'n buik is niet ontspannen
    Regelmatig harde buiken nu ik lig, pijnlijk maar Nie te vergelijken met weeen.. mocht PCM nemen en verder moet ik t f aankijken

6. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @D83 het is hier ook al dag of 2-3 erg onrustig..veel harde Buiken die heftiger zijn dan voorheen..lijk wel of k rug weeën heb die komen en gaan maar zit geen regelmaat in..weet me geen houding te vinden op de bank en in bed..slaap zo slecht. Dan ook nog eens een verkoudheid eroverheen..van mij mag ze komen deze week. Dondersgoed controle dus ben benieuwd.

7. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O sterkte meid
    Duim voor je dat t niet lang meer zal duren
    Succes donderdag met je controle en beterschap wbt je verkoudheid ook..

8. Mini25

Mini25 Niet meer actief

@lieke spannend hoor, hopelijk zet het door!

@d83 bij jou ook weer spannend! :D

Ik lig al vanaf 4 uur klaar wakker. Moest van mezelf verplicht blijven liggen, maar ga er zo toch maar uit om te douche. Ik word echt gek van dat niet/weinig slapen... Hoe kan ik straks toch nog met wat energie de bevalling ingaan? Dat niet slapen gaat me echt opbreken.

9. Boelie88

Boelie88 Actief lid

2 mrt 2016
    453
    124
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oei spannend meiden! Vliezen gebroken hier vannacht om 4.30 uur, nu begint t te rommelen... beetje bij beetje steeds wat meer!

10. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Spannend en succes!!

11. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Dank jullie wel voor lieve woorden en knuffels.

Antje en catlover wat een mooie foto's hebben jullie.
    Lezen is nu niet heel fijn moet ik zeggen daarom moeite met bijhouden, sorry als ik dus niet op alles reageer maar weet dat ik aan jullie denk!

Aanvallen die ik heb zijn wit wegtrekken, duizelig, flitsen zien/sterretjes, misselijk en zweten. Echt alsof je gaat flauwvallen zeg maar. Als ik optijd lig gaat t en zak t weer weg, soms na 5 min of soms pas na 30 en dat 4-5 x op een dag nu.
    Ze hebben geen idee wat t is, alle ernstige dingen die ze kunnen uitsluitenhebben ze gedaan en mijn bloeddruk houden ze in de gaten want daar is alle mee begonnen.
    Ik heb erg veel moeite met echt zeggende ik me voel en vind het moeilijk mijn grens te bepalen omdat ik keihard wil doorbijten voor ons kleine meisje. Maar ik wil niet dat ze in mij merkt dat ik me njet goed voel maar ik wil ook dat ze blijft zitten totdat zij er klaar voor is. Veel tegenstrijdige gevoelens dus. Je wilt nu al de beste moeder zijn en beste keuzes maken merk ik en dat weten we gewoonweg niet.

12. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    #3492 Antje88, 22 nov 2016
    Laatst bewerkt: 22 nov 2016
    Goedemorgen!

Boelie, wat super spannend zeg! Wauw!! Succes meis, you can do it. Nog ff en je hebt je kleine spruit vast. Ik denk aan je!

Wat knap dat sommigen hier de borstvoeding zo lang hebben volgehouden! Ik vind het altijd zo'n mooi gezicht. Krijg daar echt een verliefd gevoel van als ik mama's hun kleine baby zie voeden.

Ayda, wat vervelend joh dat je steeds harde buiken hebt! Hoe is de dag gegaan met je zoontje? Kun je hem niet beter op de bank verschonen? Dan kun je erbij zitten. Hoe zijn je suikerwaardes nu? Wat een narigheid. Je hebt idd voeding nodig, maar kan mij voorstellen dat je er een beetje bang voor bent.

D, hoe gaat het met je? Goed dat je gebeld hebt. Heb je een warme kruik? Misschien kun je dat tegen je rug aanleggen? Of een warme bad of douche?

Lientje, wat een lief compliment over de foto. Dank je wel! Maar lieve schat, jij denkt dat ik geen dikke benen en kont heb? Ik ben inmiddels 20kg gegroeid, dus van slanke benen en kont is absoluut geen sprake. Sowieso zijn mijn benen en kont mijn probleem zones, want die zijn altijd stevig geweest en heb putten in mn billen. Maar een goede fotograaf zal hier rekening mee houden! Daarbij komt ook dat wij deze fotograaf nu voor de 4e keer hebben, dus dan ken je elkaar ook. Wel jammer dat je vriend niet wil trouwens!!

Je angst om overtijd te lopen herken ik ja. Als ik bedenk dat het misschien ook nog wel 5 weken kan duren ipv 3, vind ik geen fijne gedachte, maar ik probeer dat echt los te laten want ik denk dat ik gewoon zo'n moeke ben die altijd overtijd loopt ofzo haha.
    En Vanish was ik mijn witte was ook mee. Vind het echt fijn spul en heb ook zeker het idee dat mijn was er lekker wit van blijft.

Lieke, jij houdt het ook spannend hoor ;) Beterschap!

Mini, volgens mij zit je baarmoeder nu op zn hoogste punt. Dus misschien verklaart dat waarom je de baby zo hoog voelt? Maagzuur is helaas een bekende kwaal. Heb soms dagen dat ik best veel Rennies nodig heb, maar het ligt ook absoluut aan wat ik eet. En weinig slapen lijkt mij ook k*t! Kun je 's middags een tukkie doen?

Catlover, jouw baby gespam is (naar mijn mening) absoluut niet vervelend. Juist super leuk, dus wat mij betreft lekker door gaan. Hopelijk komt je borstvoeding gewoon lekker op gang. Waarschijnlijk scheelt het nu wel een hoop gestress en ben je nu ook relaxter. Het moet tenslotte wel leuk blijven. En die rode vlek moet je zeker in de gaten houden, want kan uiteindelijk een borstontsteking worden. Ik heb dat bij Tygo ook gehad. Ik moest toen mijn borst goed leegkolven en onder de warme douche die harde plek eruit masseren. Hopelijk gaat die plek snel weg!
    Maaarrrr hoe was het om naar buiten te gaan met Niels? En je eerste dag alleen?

Mofantje, wat een narigheid joh. Bah niks aan zeg! Klote dat ze niet weten waardoor het komt, maar wel fijn dat ze alle ernstige dingen hebben uitgesloten. Maar lieve schat, ik snap je tegenstrijdige gevoelens, maar als het niet gaat, dan gaat het niet!! Dit lijkt mij ook geen doen zo en je moet tenslotte ook nog bevallen. Ik snap dat je het beste wilt voor je kindje, maar je moet ook aan jezelf denken, want jij moet na de tijd ook nog voor je kindje kunnen zorgen. Ik geef je in ieder geval een digitale knuffel! Sterkte meis!

Hoe gaat het verder met de rest? Sommige heb ik al een poosje niks van gelezen. Gizmo bijvoorbeeld? Gaat alles goed? Ummk zag ik laatst volgens mij iets van voorbij komen, maar hoe gaat het met jou?

Hier gaat alles goed. Begin trouwens wel wat meer last van mn bekken en onderrug te krijgen. Ik ben bang dat ik ook weer rugweeën ga krijgen tijdens de bevalling. Dat vond ik niet bepaald relaxed ofzo, maar goed we gaan het zien.
    Vandaag naar de huisarts voor mn linkerhand, want die begint ook steeds pijnlijker te worden. Dus ik zit vanmiddag weer als een junk op mijn spuit te wachten ;)

As vrijdag zijn wij kindloos, dus mn mannetje en ik gaan lekker met zn tweetjes uit eten. Nog ff qualitytime voordat de drukte begint! Wij houden enorm van sushi, dus we gaan lekker sushi eten. Beetje extra wasabi erop om de weeën te stimuleren haha ;)

Weten jullie trouwens waar je keine boxershorts kunt kopen? Maatje 74/80 ofzo? Ik zat te kijken voor mijn zoontje, maar is meestal vanaf maat 92 en met dat kleine kippenkontje van hem is dat echt te groot. Broeken heeft hij wel in 92, maar dat is puur voor de lengte want zn taille is 74 ofzo. Ik werd er trouwens ook gek van dat ik hem steeds nat uit bed haalde. Doordat het een buikslaper is, drukt het vocht naar boven. Ik heb gisteren een kraamverband aan de bovenkant van zijn luier gedaan en ja hoor, droog haha!

Fijne dag allemaal!! Xxx

13. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Spannend Boelie!!

14. Gizmo1977

Gizmo1977 Actief lid

25 apr 2016
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal! Ik kreeg net weer eens een mailtje maar inderdaad best lang niet geweest heb me vest slecht gevoeld dn was nog druk met werken maar nu al even verlof gelukkig Ben alleen ook al een dikke week erg verkouden en slaap daardoor heel slecht en moet om de 2 uur plassen ook Las dat daar wel meer last van hebben helaas.. de baby ligt al wel sinds week 36 vast en ingedaald hier..

En catlover wauw de 1e baby!! Moest even terugzoeken maar wat een prachtig mannetje zeg van harte gefeliciteerd!! Hopelijk gaat t lukken met de borstvoeding! Ik ben dus zo'n iemand die er nu niet meer aan gaat beginnen omdat het me de vorige x zo slecht bevallen is Geeft wel rust dat ik deze keuze nu al gemaakt heb.. Boekie wat spannend gebroken vliezen!! Succes alvast!! Ik hoop dat t ook niet zo lang meer duurt maar de vorige x bijna 41.5 pas bevallen dus daar stel ik me maar op in

Wat fijn nog ff lekker uit eten! Geen idee waar je die kan kopen ik ben pas bij 92 overgestapt geloof ik op gewoon ondergoed overgaan en dat paste toen ook wel met de luier. IK word ook wel gek ja van die nattigheid s morgen ook een buikdrager ja heb nu de allergrootste luiers aan en soms is hij nu droog soms ook niet

Ik zal nog proberen wat bij te lezen als ik eraan toekom over hoe het met de rest gaat spannende tijden allemaal he

15. Boelie88

Boelie88 Actief lid

2 mrt 2016
    453
    124
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    De kleine houdt van spanning, nog amper tekenen dat het echt gaat beginnen... af en toe wel wat pijnscheuten maar niets dat ik denk; ja dat is echt een wee...
    Wordt vervolgd...

Wel gebeld met ziekenhuis, mag vanmiddag wel op controle komen, morgen ook, en als er niks gebeurd dan word ik waarschijnlijk donderdag ingeleid.

16. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Oohhh Boelie, jij bent ook gewoon aan t voorpiepen haha !! :D
    Wat spannend zeg ... daar komt de 2e baby van ons groepje aan !
    Dacht dat je maat max 24 uur met gebroken vliezen mag lopen, of is dat ouderwets haha ?
    Succes, zet 'm op meid, hoop voor je dat t straks uit zichzelf lekker gaat doorzetten.

Gadver, wat een ellende he Lieke, echt merken & voelen dat je lichaam "op" is .... , heb ik ook hoor .
    En alweer verkouden ook .. t zit je niet mee ... beterschap lieverd !

Haha dat vraag ik me ook af Mini ;)
    Iedereen roept maar dat je veel moet slapen, zodat je dalijk uitgerust de bevalling in kan gaan ... Hoeeeeeee dannnnn ???
    S'nachts is t een drama !
    Vind t altijd mooi verteld, maar ga der maar 's aan staan ...

Ooh nou vind je der echt heel goed uitzien hoor Antje :D
    Mijn benen & billen zijn ook mijn problem area haha.
    Jaaa vind t echt een super romantische foto, jammer dat die van mij dat niet doet .. een simpele foto van ons samen is al eigenlijk een no go ;)
    Ik moet dat hele overtijd gebeuren ook btj proberen los te laen, waarschijnlijk net zo'n (overtijd) moeder als jij haha !
    Maar ben der echt onwijs mee bezig , als ik ga slapen denk ik ; Alweer een dag voorbij en als ik wakker word ; Weer een nieuwe kans ;)
    Volgens mij kan je bij de Primark en de Action wel van die kleine boxers halen ? Pin me der niet op vast, maar weet dat ze daar wel heel erg veel maten hebben.

Heee Gizmo, goed om te weten dat t goed met jullie gaat, gaat voor jou ook aardig opschieten he :D

Nouu Catlover, is toch juist leuk om alles over Niels te horen en hoe t met jullie gaat ... hier hebben we met ze alle al die tijd naar uitgekeken :)
    En langzaam maar zeker sluiten we ons allemaal bij jou en Niels aan en als t aan mij ligt gaan we gewoon verder, maar dan maken we even een baby groepje aan ?
    Ben je nog even buiten geweest met de kleine man ?

Ik ben vanmorgen toch maar even naar t grote winkelcentrum geweest ... :)
    Ik moest echt nog voor paar dingetjes (o.a suprise spullen zoontje voor in de klas).
    Kwam ik bekende tegen en ik had me al verdekt aangekleed, hoopte niet op te vallen haha, maar t was meteen ; Ooohhh sjok jij nog steeds rond ? Ben je nog steeds niet bezig ?? Durf je dat nog wel ? (Nee, maar iemand moet t doen en andere nemen altijd te verkeerde mee ).
    Was echt blij toen ik veilig en nog met intacte vliezen weer thuis was, dit was echttt de laatste keer haha :)

17. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Zo spannend ! Hoe voel jij je nu ?

18. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Lientje ja merk aan alles dat het wel genoeg geweest is. Ook last van menstruatie krampen die komen en gaan inmiddels. Heb m'n afspraak van donderdag naar morgen verschoven ook omdat ik weer lekker verkouden ben..ze mag van mij echt wel komen deze week..klaag nooit zoveel maar pffff slechte slapen werkt ook niet mee.

19. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    boelie wat super spannend! hopelijk gaat het vanzelf en wordt je donderdag niet ingeleid :)

Mofantje wat rot! dat ze niks kunnen vinden wat het precies is. En het zo heftig is.

20. Boelie88

Boelie88 Actief lid

2 mrt 2016
    453
    124
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Kleine update, weeen komen nog niet op gang, vandaag wel controles gehad, bloeddruk is alleen maar hoger geworden dus als het vannacht niet vanzelf start, word ik morgenochtend ingeleid.

Deel Deze Pagina