Uitgerekend december 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door UmmK, 15 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Had ze opgemaakt omdat ik nesteldrang voelde maar ook er naar wou kijken :p
    Uiteindelijk alles er weer afgehaald en gewassen en nu moet k de lakentjes weer strijken en wacht ik met opmaken tot de avond voor inleiden en anders is t zo opgemaakt :p

Vluchttas eindelijk klaar op paar dingen na die ik nog gebruik
    Heb n lijstje in m'n tel
    Voor de jongens ook n tas gemaakt want kan ook dat k ze snachts uit bed moet liften en anders is t maar vast gedaan voor de grote dat
    Paar dingen moeten er nog in ntl zoals knuffels maar heb n lijstje ;) zo als ik voor alles tegenwoordig lijstjes heb

Succes morgen lieke
    Fijn dat j bloeddruk gezakt is maar vervelend dat je niet lekker in je vel blijft voelen
    Je knapt egt al zo op als je eenmaal bent bevallen wat dat aangaat
    Sterkte nog even

Denk dat de bewegingen ook minder worden en anders voelen als ze zijn ingedaald.. is iig wel mijn ervaring met de jongens

Sarah wat leuk waar kun je dat bestellen
    Wilde eigenlijk die soesjes doen maar dit is nog makkelijker en hoef er helemaal niks voor te doen :)

Is de foto leuk geworden?

Succes morgen he!

Leuk lientje die traktaties!
    Succes met de laatste traktaties!

Herkenbaar ayda ik kan ook egt veel minder hebben nu
    Vooral als ik in bepaalde situaties gwn n lijf heb wat protesteert
    Bloed onder m'n nagels dan

Ik geniet ook egt van de momenten die ik voor mezelf heb n kan rusten
    Wat dat aangaat egt perfect dat ml zo veel thuis is nu!

Boelie hoe is t meid?! Is de kleine er :D

Dikke knuffel catlover
    Was ml nog enigzins op tijd terug?
    Vervelend dat je zo veel stress ervaart met laat anders nog eens iemand meekijken als je wilt doorzetten? Denk ook aan jezelf he meid! Beebs voelen je stress ook aan dus als flesje geven je meer rust geeft zal hij ook meer ontspannen zijn
    Sterkte!

2. Adya

Adya Actief lid

25 apr 2016
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, D83, die lijstjes! Zelfs als ik maar 2 dingen in de supermarkt hoef te halen, moet ik het nog opschrijven, anders bestaat de kans dat ik er 1 vergeet... Terwijl ik normaal gesproken echt álles uit het hoofd doe.

Sterkte, Lieke, hopelijk morgen alles in orde! :)

Slim van de cadeautjes, Lientje. Hier alles ook al in huis en/of in bestelling staan bij bol.com (de stad ga ik nu echt niet meer afstruinen, als ik geen last krijg van mijn bekken moet ik wel om de haverklap plassen). Alleen kerstcadeaus moet ik nog wel regelen (voornamelijk voor mijn zus en haar vriend, die in het buitenland wonen, maar met Kerst naar Nederland komen). Als mijn vermoeden klopt - en ik word inderdaad vanwege het insulinegebruik rond 38-39 weken ingeleid - dan komt onze kleine vlak voor de Kerst en heb ik dan wel wat anders aan mijn hoofd.

Ze hebben bij Zeeman trouwens zulke lieve kerstkleertjes voor newborns, mochten jullie nog op zoek zijn. Ik mocht eigenlijk niets meer kopen van mezelf, maar... :D

Sara, wat leuk dat je mocht komen voor die foto.
    Veel succes met de dagcurve morgen. Lijkt me een heel gedoe om daarvoor steeds naar het ziekenhuis te moeten. Blijf je dan de hele dag daar, of mag je tussendoor wel weg? Ben wel blij dat ik gewoon tijdens mijn dagelijkse bezigheden kan prikken, anders zou ik er helemaal gestoord van worden (vind het nu al zo'n gedoe).

Vanochtend trouwens zo druk in de weer geweest met de kleertjes, dat ik vergeten was nog een tussendoortje te eten. Daardoor bijna een hypoglycemie (= te lage bloedsuiker). Gelukkig had ik het snel door, omdat ik begon te trillen. Snel wat gegeten, daarna alles goed.
    Oeps... Moet ik dus wel op letten met insuline. ;)

Ik heb vanavond een paar voorproefjes gekregen van de fotoshoot van gisteren. En ik ben echt helemaal verliefd op een foto waarop ik samen met mijn zoontje sta. :)

3. Boelie88

Boelie88 Actief lid

2 mrt 2016
    453
    124
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hey Dames,

Onze kleine is geboren! Heftige dag, inleiden leidde tot heel heftige weeen, begin weeen zorgden voor 3 cm ontsluiting, en toen werd het zo heftig dat ik in 1,5 uur 5cm erbij had en heel veel pijn, tot schreeuwen aan toe. Ruggenprik gevraagd en toen zat ik al snel aan10 cm. Om 17:18 uur is Tobias geboren, 3010 gram en 49 cm☺️

4. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Gefeliciteerd!! 💙

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Jaaaaa hij is er 😍❤️ Wat n leuke naam! Mooi gewicht en lengte Meis!
    Van harte gefeliciteerd 😘💐

6. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Boelie Gefeliciteerd met jullie zoon!!

Thanxxx meiden! Ja hoop het zo dit is echt niets zo..vorige keer ging het ook na de bevalling gelijk beter. Snap ook dat ze der zolang mogelijk willen laten zitten maar ik ga dit niet nog lang volhouden zo.

@sara suc6 morgen!

7. Boelie88

Boelie88 Actief lid

2 mrt 2016
    453
    124
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Thanks dames! Blij blij zo blij😁
    Moet nog even in ziekenhuis blijven ivm nog te hoge bloeddruk, net ook niet lekker geworden in de douche dus nog ff aansterken.
    Bv aan het proberen nu, hapte eerste keer goed aan gelukkig, of er echt iets kwam is de vraag, maar goed, nu istie gewoon veel te moe☺️

8. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Geef t de tijd meid! Vraag hulp, je bent in goede handen :)

En als je dit zelf ntl ook wilt
    Spam ons n foto van de kleine man 😍

9. Gizmo1977

Gizmo1977 Actief lid

25 apr 2016
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Boelie!!!

10. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Nu was ik aan t kijken voor geboorte traktaties
    En kreeg ntl ook weer trek dus ik t kader van als je zwanger ben mag je gek doen deze is op boelie! Proost :p
    En ja ik eet er drie :p heb wat in te halen vandaar :D

11. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    🎊🍼🎈Gefeliciteerd Boelie wat een kanjer ben je !! 🎊🍼🎈
    Heerlijk genieten nou, je mannetje is er eindelijk ! ❤

12. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Haha omg ... moet zo lachen om jou hé D 😂😂
    Dat kunnen en mogen alleen zwangere vrouwen ... Kijken voor een traktatie en 'm dan ook maar direct opeten 😂😂😂😂 geweldig !

Heel even mopperen hoor 😑
    Vriend had in opdracht van mij vandaag wat vrienden van hem geappt voor hun adres, want ik wou de laatste enveloppen afhebben.
    Dus hun meteen ; Oohh ben je al vader dan ?
    Hij ; Nee bijna , maar ze schrijft alvast de enveloppen 👍
    Hun ; Ooh dus we kunnen dit weekend nog wel ff goed gaan zuipen 💃
    Hij (na gevloek van mij) ; Nee beter erna , ze staat op knappen 👍
    Nouuuu sorry hoor, hun hebben ook allemaal kinderen, dan weet je toch hoe t werkt, hoe kunnen ze nou zoiets zeggen dan ?!
    Heb ze allemaal vervloekt en gevraagd of ze wel niet helemaal goed zijn die gasten , wat een mafketels ... btj aan iemand vragen die dag en nacht paraat staat dat ie ff flink moet komen zuipen ... bah .... 👎👎

13. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ga trouwens vanaf 36.3 starten met caulophylum D6 in overleg met de verloskundige
    Heb bij de tweede met soort gelijk middel van de verloskundige praktijk goede resultaten geboekt
    Hoop dat t helpt m'n bmm weer te verweken voor 38 wk en weer met 2 cm te starten
    Heb egt geen zin om potdicht daar aan te komen..

Jullie ervaring met die pilletjes?

14. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O walgelijk lientje
    Helaas zijn er heel veel van dit soort mensen
    Kotsssssss

Gelukkig is hij Nie van plan te gaan en dat is voor nu t belangrijkste
    Laat de rest maar even achter je
    Want zulke imbecielen heb je nu eenmaal
    Weet er alles van

Nu gaat ml niet egt meer weg oh maar ze wilden kerstenavond wel wat plannen
    Wtf denk je zelf
    Los van dat we dan weer n jaar langer samen zijn op die dag
    Ben ik dan ook nog maar net bevallen
    Alsof k dan avonds en snachts met twee kids en n baby alleen ga zitten😩
    Maar goed ml gaat zwz niet en dat telt dus let it go honey
    Dalijk pers je der nog uit van woede :p
    Mmmm dat zou wel welkom zijn ntl ;)

15. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    Gefeliciteerd Boelie met je zoontje, zeker heftig anderhalf dag heb je nu achter de rug. Geniet er lekker van je kleintje.

D hhhhh ja die lijsten zijn hier ook erg herkenbaar.
    Die flesjes kan je bij www.dailystyle.nl bestellen.
    Eet smakelijk 😁😁.

Adya wat leuk dat je foto's gelukt zijn.
    Ik mag wel heen en weer komen gelukkig naar. Maar heb sowieso niets meer aan me dag want moet toch 4x naar het ziekenhuis rijden en mijn dochter tussendoor nog ophalen van school en eten maken😥😥.

Lieke Dankjewel! Jij ook succes morgen.

16. Catlover

Catlover Actief lid

4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    Gefeliciteerd Boelie! Leuke naam, en wat grappig dat hij even groot is als onze kleine vent. Mooi gewicht voor een baby van ruim 37 weken! Ik voel met je mee met dat laatste stukje met de weeën, heb het ook uitgeschreeuwd van de pijn. En nu lekker genieten samen!
    Ik hoop dat je bloeddruk snel weer wat normaler wordt.

Hier hebben we een redelijk rustige dag gehad, opa en oma kwamen nog even kijken bij hun kleinzoon, en hebben hem beiden even vast kunnen houden. Hij was heerlijk wakker en keek ze leuk aan! M'n vader had weer balkenbrei gemaakt (een streeekgerecht) dus hij kwam een stukje langsbrengen. Heerlijk, want tijdens m'n zwangerschap mocht ik dat niet zoveel een vanwege de lever die erin zit.

17. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd Boelie! Wat een leuke naam ook :)

18. Boelie88

Boelie88 Actief lid

2 mrt 2016
    453
    124
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haha D, lekker gesmuld van je beschuitjes?

Dankjulliewel meiden, genieten komt zeker goed! Nu druk met de bv opbouwen!

19. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Rare vrienden zijn dat Lientje..dat ga je toch niet vragen km nog ff te gaan zuipen??

39 weken vandaag🎉 hopelijk komt ons meisje snel 😍

20. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Jeej 39 wk lieke 🙌🏽 Heb je toch maar mooi f geflikt!

Deel Deze Pagina