Reageer morgen ff op de rest. Had gehoopt iets van Lientje te lezen. Hopelijk is het een goed teken dat ze nog niks heeft geplaatst, want dan is ze lekker van haar kleine prinses aan het genieten. Kan me voorstellen dat je er niet gelijk mee bezig bent om hier wat te plaatsen, maar ben wel mega nieuwsgierig!!! Slaap lekker allemaal en tot morgen 😘
Ik kom ook steeds kijken Maak dan n beetje zorgen om wat ze eerder ze schrefovet haar hartje en wat dan goed zou komen na de bevalling Hopelijk gwn lekker aan t genieten en bijkomen van alles 😘
Môguh dames! Goed geslapen? Sara, haha die reactie van die vrouw! En die rugpijn komt mij bekend voor. Beetje rustiger aandoen dus 😉 Vervelend trouwens dat je met niezen steeds wat verliest. Probeer na je zwangerschap goed je bekkenbodemspieren te trainen 💪 Wat heerlijk zeg dat je zolang verlof hebt!! Mini, dat hongergevoel herken ik niet echt. Kan de hele dag door eten haha, maar als ik eet kan ik wel veel op. Gisteren tijdens de lunch 6 pannenkoeken gegeten 😱 Boelie, fijn dat het goed met jullie gaat!! Logisch toch dat jullie moeten wennen. Komt vanzelf helemaal goed. Hij groeit, dus dat is een goed teken. Fijn dat het met de borstvoeding ook goed gaat. Oh ja en die aandrang voel je in het begin ook niet, dat is normaal hoor! Komt vanzelf goed. Ik heb trouwens een hele tijd gehad dat als ik opstond een vervelende druk ter hoogte van mn clit voelde. De verloskundige wist het niet zo goed, maar beide vriendinnen hadden het ook. Herkent iemand van jullie dit? Ayda, ik herken dat zeker. Ik heb weinig puf om iets te doen. Het is al snel teveel. Gelukkig trekt mn zoontje mij uit die sleur haha anders had ik zowat de hele dag binnen gezeten! Zoals het nu lijkt zitten we bij mn ouders met kerst, maar goed het hangt er natuurlijk ook vanaf wanneer ik beval. Anders zitten we lekker alleen met het gezin. Mofantje, sterkte meis. Dikke knuffel voor jou! Catlover, wat een moppie!! Leuke kleertjes ook trouwens 😍 Pfff mn rug wordt er ook niet bepaald beter op. Het lijkt wel alsof ik spit heb ofzo. Zo voelt het qua pijn. Nou ja, nog ff volhouden 😝 Fijne dag allemaal 😘
Morgen ladies, Mofantje wat vervelend zeg! Sterkte nog de komende dagen. Boelie fijn dat het goed gaat met bv, en het zou zeker ff wenen in het begin. Antje vreezelijk dat rug pijn! Zo herkenbaar. Oh nee ik verlies gelukkig niets tijdens hoesten, het is alleen zo pijnlijke omdat het echt uit mijn buik komt en ben gewoon bang dat daardoor mijn vliezen kunnen breken.
Oh....verkeerd gelezen 🙈 Gelukkig maar!! Maar wel vervelend dat het zo pijnlijk is. Ik herken dat niet, maar ik nies wel veel meer dan normaal
Net terug uit het ziekenhuis voor controle. Verloskundige liet me even schrikken: "Ik wil de ligging controleren met een echo, want ik heb het idee dat ik een hoofdje onder je ribben voel." Maar gelukkig waren het tóch gewoon de billetjes en ligt onze kleine al een heel stuk ingedaald. Voor zover te meten (want echo ging moeilijk) leek de groei heel gemiddeld, dus zeker niet te groot ondanks mijn schommelende suikers. Ben helemaal gerustgesteld. Heb ook een datum voor inleiding gekregen. Sterkte met de rugpijn, dames! Herken het wel. Als ik uit bed of van de bank moet komen, lijk ik wel een bejaarde. Pijn bij niezen/hoesten heb ik af en toe ook. Volgens mij zijn het mijn banden. Heb jij het ook in je liezen, Sara? Hoe gaat het eigenlijk met je suikers? Ik hoop dat we snel iets van Lientje horen!!
Wat fijn ayda dat ze toch goed ligt en t goed doet ondanks de schommelingen Wanneer wordt je ingeleid? Laat t hier nog f afhangen van de echo 8 dec Maar gok op 12,16 of 19 dec F afhankelijk van z'n gewicht en hoe t gaat met de aanvallen Zit nu in de wachtkamer bij de osteo Ga ik zwz baat bij hebben wbt m'n nek n schouders De pijnklachten daar speelden de laatste aanvallen wel n grote rol ook Afgelopen keren juist Nie juist omdat ik regelmatig hier kom en t heeft bij n diversiteit aan oorzaken dus is helaas niet de oplossing voor altijd Ik laat m ook gelijk f naar m'n banden bekken en liezen kijken Vorige x zoveel pijn gehad en gister egt serieus soort van weeen gehad vergelijkbaar met toen en dan ook egt in m'n linker been lies en linker kant van buik Achteraf als reactie op m'n darmen denk Ben egt 4! X naar se qc gegaan voor grote boodschap en daarna was t over En kon t egt 20-25 min lang timen Iemand iets van lientje vernomen? Maak me zorgen.. Heel bijzonder
adya dat was ff schrikken zeg! Gelukkig gaat het allemaal goed met de kleintje. Wat fijn dat je al een datum hebt, wanneer gaat het gebeuren? Met mijn suiker gaat het goed, afgelopen donderdag een dagcurve geprikt: nuchter 5, na ontbijt 8, na lunch 6 en na avondeten ook 6. Dus het is met name 's ochtends aan de hooge kant en dat komt omdat mijn lichaam dan minder gevoelig zou zijn voor insuline en moet nog opstarten volgens de diëtiste. Pijn bij hoesten alleen in me onderbuik en vooral 's'nachts als ik lig.
Succes met de kwaaltjes allemaal dames, ben blij dat ik nu even daar vanaf ben, maar goed ik heb dan weer andere kwaaltjes nu haha. Fijn dat het goed gaat met je suikers Sara! Fijn dat je een datum hebt adya! Hier gaat het elke dag wat beter, Tobias doet het goed op alleen borstvoeding, was weer wat aangekomen, bijna weer terug op geboortegewicht gelukkig! Maar voel me allemaal nog wel ontzettend onzeker over alles, huil met regelmaat, omdat ik het totaal niet zie zitten het allemaal weer over te moeten nemen van de kraamzorg (het huishouden dan enzo...) en ook hun adviezen vind ik zo fijn, vind het zo fijn toch elke dag even die bevestiging te krijgen dat het goed gaat als zij er is, ben zo bang dat ik mezelf voorbij ga lopen in het huishouden en alles, dat ik toch weer niet goed genoeg voor mezelf ga zorgen enzo. Niet dat ik me depressief voel ofzo, helemaal niet, ben kei blij met kleintje, maar voel me zo onzeker nog over alles. Ik overzie het soms gewoon nog niet allemaal, alle veranderingen in ons leven enzo.. Moet het op me af laten komen, maar vind dat zo lastig.. Wanneer moet ik weer naar buiten, wanneer moet ik dat doen, wat verwacht men van mij.. nou ja.. mijn hoofd is een soepje van onzekerheden. En ik voel me er geloof ik nog niet helemaal klaar voor alles weer zelf te moeten doen/uitzoeken. Moet nog zo in het ritme komen nu, ik vind dat zo onwijs moeilijk merk ik. Voor mijn gevoel ben ik alleen maar bezig met de voedingen van kleintje... Ondertussen knuffel ik wel heel graag met hem, vindt dat ook heerlijk. Maar zit soms (met momenten zoals dit) lang niet altijd op die roze wolk helaas...
Ik heb vandaag een soort van drukkend gevoel van onderen als ik sta of loop... Nou ben ik bang dat ik last heb van verzakking, is er hier iemand die deze klachten herkent? D: ik maak me ondertussen ook wel zorgen om Lientje, laten we hopen dat alles in orde is!
Ik zit ook steeds te spieken of er al iets van Lientje bekend is... Hoop dat alles goed gaat met haar. Ben vandaag niet vooruit te branden, dus reageer later nog even op iedereen.