Uitgerekend december 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door UmmK, 15 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O lientje wat n mooie namen ❤️ Vooral die eerste naam vond ik PRACHTIG ❤️😍

Wat fijn dat bv zo goed gaat en juist omdat je t zooo graag wilt geven zij ook niks anders wil dan dat ❤️ Wat bijzonder om haar zo groot te mogen brengen
    Zeker na deze start
    Jeetje lieverd ben er nog steeds beetje ondersteboven van
    Wat heftig allemaal...
    Ik heb me egt zorgen gemaakt
    Maar t heeft dus als ik alles goed heb gelezen helemaal niks met haar hartje te maken he?
    Is dat nog gecontroleerd verder?
    Wel f schrikken zo net voor de bevalling en dan alles van afgelopen dagen
    Neem je tijd.. voor alles ❤️

2. Boelie88

Boelie88 Actief lid

2 mrt 2016
    453
    124
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lientje wat fijn dat de bv zo goed loopt! Inderdaad een goed team!

Hier ook steeds betere nachten voor mijn gevoel, mag hem op verzoek laten komen voor bv 's nachts, dus niet meer elke drie uur. Soms komt ie wel wat eerder maar soms ook niet en wordt het wat later. Ook prima! Er zit alleen nog niet echt regelmaat in haha, maar het gaat allemaal al wat rustiger gelukkig!

3. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Hier ook op verzoek snachts en nog geen regelmaat daarin ook hier ;) ben nu een uur later met alles dan dat we in de kraamweek hadden. Dat was toch wel een beter ritme moet k zeggen dus wil daar weer naartoe werken ook beter voor ons Binkie die we hebben rondlopen ;)

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    F ego maar weer moeten prikken net dus ga egt voor de 12e
    Klein of groot ga dit Nie meer rekken
    Ben op n er helemaal klaar mee

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Merkte net wat bloed verlies op
    Niet veel maar werd toch beetje blij
    Wellicht begint t nog wel van zelf
    Of ik verlies mn slijmprop
    Dan doen de homeopatische tabletjes iig zn werk

6. Boelie88

Boelie88 Actief lid

2 mrt 2016
    453
    124
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Snap dat je er klaar mee bent D83, vreselijk die aanvallen! Lekkervoor je elf kiezen, de stress van het prikken is ook niet goed voor de kleine! Zou inderdaad heel fijn zijn als het nu zelf begint! Duim voor je!

Net hier thuis newborn shoot gehad, ben echt benieuwd naar het eindresultaat!!😍😍

7. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    Lientje gefeliciteerd! Wat een prachtig meisje 😍 en wat een heftige week heb je achter de rug. Nu lekker genieten thuis :)

D wat balen dat je alweer moest prikken! Ik snap helemaal dat je er doorheen zit.

Boelie wat leuk! De foto's zijn vast prachtig.

Afgelopen donderdag controle gehad. En omdat ik hoge bloeddruk heb, hebben ze het nu ineens over inleiden. Er is nog onduidelijkheid en ze gingen het bespreken. Omdat ik al vrij vroeg in de zwangerschap een hoge bloeddruk heb gekregen.(hier heb ik medicijnen voor gekregen) . Ook is baby ineens van constant p50 naar p90 gegaan, maar daar moest ik me niet druk over maken was binnen de lijnen. Nu krijg ik donderdag te horen of ik met 38 weken wordt ingeleid of niet...

8. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Jeetje spannend owl dan komt t ook voor jou ineens dichtbij he

O gaaf boelie dat worden vast prachtige foto's 😍❤️

9. Adya

Adya Actief lid

25 apr 2016
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei, weer spannende ontwikkelingen!

Heb je wel even met verloskundige/ziekenhuis overleg gehad over bloedverlies, D? Tegen mij zeiden ze van de week dat ik in dat geval altijd moest bellen, zeker als je nog voor de 37 weken bent.
    Ik hoop voor jou dat het prikken vandaag eenmalig was en dat je de komende dagen weer aanvalsvrij bent. Zwaar om zo de laatste dagen/weken door te moeten komen!

Hier wel een redelijk dagje gehad, niet veel bijzonders, al blijven de harde buiken wel aanhouden. Hopelijk doet het iets. Zou fijn zijn als ik nog spontaan beval i.p.v. moeten inleiden (al hoop ik wel dat het dan nog min. anderhalve week op zich laat wachten, want ik ben nog niet helemaal klaar - heb de wieg nog niet eens in huis...); en anders is het ook fijn als er al wat progressie in zit, want als ze de baarmoedermond nog moeten "rijpen" bij de inleiding, weet je nooit hoe lang het kan duren... Bij mijn vorige bevalling reageerde mijn lichaam gelukkig heel snel, maar ik begreep dat het dan ook weleens een paar dagen kan duren - en daar heb ik natuurlijk niet zo'n trek in.

10. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Goedemorgen!

D, ach lieverd dikke knuffel voor jou! Hoe heb je vannacht geslapen? Ik snap zo dat je er klaar mee bent op deze manier. Denk je weer ff dat het goed gaat en dan komt er vervolgens weer een klap :( Groot gelijk dat je voor de 12e kiest. Je moet ook aan jezelf denken want tenslotte moet je ook nog kracht genoeg hebben om te bevallen en daarna je kleine te verzorgen. Hoe is het met je bloedverlies? Heb je de verloskundige ook gebeld? Ik zou dat persoonlijk wel doen eigenlijk...

Boelie, fijn dat de borstvoeding goed gaat! Lekker ook trouwens dat je op verzoek mag voeden 's nachts. En dat er geen ritme in zit, is heel normaal hoor. Ik had bij mn zoontje overdag er meer ritme in zitten dan 's nachts. Komt vanzelf wel. Merk wel dat er verschil zit tussen de kraamhulpen en hun adviezen, want ik mocht (behalve de eerste nacht, want toen lag ik met Tygo in het ziekenhuis) gelijk 's nachts al op verzoek voeden. Maar meneer vond het ritme van 3 uren wel goed haha en met regeldagen kwam hij gewoon om de 2 of zelfs 1,5 uur met als resultaat dat je 2 dagen later dikke Lola Ferrari boobs had vol met melk haha.

Leuk he een newbornshoot!! Ga je ook een foto spammen?? Ben benieuwd ;)

Lieke, hoe gaat het met jullie? De borstvoeding gaat ook goed?

Owl, spannend hoor! Ben benieuwd wat ze gaan zeggen.

Ayda, ik snap je! Zou fijn zijn als de harde buiken idd ergens goed voor zijn. Ik zag bij Tygo mega op tegen het inleiden. Gelukkig kon de verloskundige thuis mijn vliezen breken met nog maar 1cm ontsluiting en een totaal niet verstreken baarmoedermond, anders kreeg ik in het ziekenhuis een ballon in en medicatie ofzo en voordat dat ding eruit valt, kan het inderdaad een paar dagen duren en ik denk dat dat bij mij ook het geval was geweest dan haha. Maar mocht je ingeleid worden, dan denk ik wel dat je lichaam er weer snel op reageert aangezien het bij de eerste ook het geval was. Maar een bevalling die uit zichzelf begint lijkt mij altijd fijner....nog ff 1,5 week wachten dan ;)

11. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    T was egt maar heel weinig meiden en heb daarom Nie gebeld omdat toen ik t eerder had gezegd t ook geen reden was om daarvoor te komen
    Had gehoopt dat t wat meer zou worden maar vooralsnog alleen maar meer slijm n ook wat in de pot dus mogelijk begin van m'n prop/verwekken bmm
    Daarom ook gestart met homeopatische pilletjes ayda wil Nie potdicht in t Zhuis aankomen vorige x ook goede resultaten geboekt met slrktgelijk middeltje

12. Catlover

Catlover Actief lid

4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    Nou, na 3 ontzettend slopende, onrustige dagen, is Niels vandaag eindelijk weer wat rustiger. Hij slaapt/is rustig vrij snel nadat we hem in z'n bedje hebben gelegd. Was de laatste dagen echt een marteling om hem rustig te krijgen/houden.
    Echt slapen is nu echt wel minder, we horen hem steeds meer allemaal geluidjes maken, zo lief!
    Gisteren heeft hij Een groot deel van de dag in de kinderwagen gelegen, ik had ooms en tantes van buiten de stad op bezoek, die komen niet zo baak hier, de ene moesten 45 minuten rijden en de andere 1 uur en 45 minuten. Maar vanwege een verjaardag van een oom hier in de stad waren ze in duurt, konden ze het mooi combineren.
    Die vonden het natuurlijk heerlijk om te zien hoe hij lekker met z'n armpjes aan het zwaaien en "spelen" was en geluidjes aan het maken was in de kinderwagen!
    Hij reageert ook op geluid en stemmen, als ik praat en hij is wakker en hij ligt bij iemand anders, dan kijkt hij me soms ineens recht aan.

D: laten we hopen dat dit een voorbode is voor de bevalling!

13. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Zo schattig die geluidjes catlover
    En fijn wat meer rust in de tent
    Kan ontzettend slopend zijn dat gehuil en alles he

Hoe is t met jou zelf?

14. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Spannend D83! Hopen dat dit doorzet !

15. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Bluh heb n off day
    Kids waren te vroeg wakker
    Ml heeft t allemaal gedaan maar ben nog sjaggo
    Egt zo n dag van laat me met rust allemaal 😩

16. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Antje gaat goed hier een tevreden meisje en de bv is goed op gang. Alleen k blijf pijnlijke tepels houden waarschijnlijk omdat k ze nog niet goed aanleg soms..liggend voeden is daarom m'n favoriet. Maar dat kan natuurlijk niet de hele dag dus k doe overdag andere houdingen om het toch goed onder de knie te houden.

17. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    D wat balen dat je een off dagje hebt..

Lieke wat fijn dat de bv goed op.gang is.

18. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Duik lekker m'n bed in nu 😘

19. Boelie88

Boelie88 Actief lid

2 mrt 2016
    453
    124
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Herkenbaar van die pijnlijke tepels lieke, hier hetzelfde! Stond daarstraks onder de douche en een douchestraaltje kwam erop, meteen eensteekje erdoorheen haha!

20. Boelie88

Boelie88 Actief lid

2 mrt 2016
    453
    124
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Iemand trouwens tips om kleintje te laten wennen aan alleen zijn, slapen in wiegje overdag? Ik ben nu niet zoveel in bed overdag, maar kleintje kan draai ook niet vinden in zijn wiegje overdag.

Deel Deze Pagina