Uitgerekend december 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door UmmK, 15 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vraagtekentje9

Vraagtekentje9 Niet meer actief

Sterkte 😢 hopelijk is en blijft alles goed 😘

2. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Aah nee Jenne!! Ik hoop het zoo niet voor je. Hopelijk gaat alles goed 🙏 Sterkte en houd ons op de hoogte als je wilt. X

Nachtdiensten zijn ook niet mijn ding. Zwanger of niet 😝 Nachtdienst ging wel redelijk. Merk wel dat ik het minder goed trek en daarna niet echt goed geslapen, maar goed nog 2 te gaan en dan zijn we er voorlopig vanaf. Maar een basisschool lijkt mij minstens net zo zwaar met al die kinderen 😂

Super dat je zo'n knaltest had Mofantje!
    Gefeliciteerd Jiseb!

3. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jenne ik hoop dat het on schilling is en dat er niks aan de hand is met jullie kleintje.

Lientje ik sta ook voor de klas en het is goed voor de kinderen dat we nu vakantie hebben, want mijn lontje is wel erg kort. Nu heb ik aardig wat kinderen met gedragsproblemen, maar ik krijg al de kriebels als ze iets kleins doen.

Hier met vlagen goed misselijk helaas. Krijg soms geen hap door m'n strot en eet ik n keer, omdat ik honger heb ben ik daarna weer misselijk......ach het is een goed teken zal ik maar zeggen

4. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    OHwnee jenne ik duim voor je!

Welkom jiseb , hopelijk gaat alles goed! Snap dat t moeilijk is om al echt blij te zijn en vertrouwen hebben is ook lastig

5. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Jenne, wat spannend nu! Ik hoop dat het toch goed blijft gaan!

Hier veel meer symptomen dan de vorige keren. Misselijk, pijnlijke borsten en moe. Ik hoop dat het een goed teken is.
    Wel heb ik af en toe links en rechts steken onderin mijn buik, daar maak ik me wel wat zorgen om. Ook verlies ik vrijwel iedere dag een piepklein beetje roze, maar dat is na 1 veeg ook weer weg. Ik ben snotverkouden, dus houd het er maar op dat het van al het hoesten en niezen komt...

Veel leerkrachten hier trouwens! Ik werk ook in het basisonderwijs als intern begeleider en onderbouw coordinator. Volgend jaar sta ik waarschijnlijk op de woensdag ook weer voor de klas.

6. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Oh wat leuk :)
    Lekker dat jullie al vakantie hebben, wij moeten nog een week ... daarna wel erg aan de vakantie toe hoor ;)
    Haha ja dan kan je het echt goed zat zijn he ... ik merk dat ik het vervelend vind als ze onwijs aan me hangen of me met buitenspelen als klimrek gebruiken , dat wil ik allemaal even niet meer ...
    Blij als ik het kan vertellen, dan snappen ze het ook :)

7. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Leuk Jiseb, ook werkzaam in het basisonderwijs :)

Wat kun je dan blij zijn met symptomen he haha.
    Steken zou ik je geen zorgen om maken, zolang het niet i.c.m bloedverlies is.
    Ik heb ook al vanaf het begin eigenlijk elke dag steken, soms tot vervelends aan toe, maat schijnt echt je groeiende baarmoeder te zijn, dus is een goed teken juist ;)

En een veegje roze zou ik me ook niet te gek om maken, het is allemaal zo goed doorbloed daar , vooral als je zo verkouden bent zou dat idd heel goed de verklaring kunnen zijn.

8. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Hoe is het verder met iedereen vandaag ??

9. saar24

saar24 Actief lid

30 jun 2008
    205
    2
    18
    belgie
    hoi

ik maak me ook wel een beetje zorgen.

ik heb eerst 4dagen heel licht bloed en bruinverlies gehad. daarna hebben we nog gevreeën en dan is het bloedverlies 3 dagen daarna erger geworden. ik denk dan elke dag 1 maandverband vol.

daarna is het bloedverlies gestopt en na een week terug heel licht bloedverlies. dan is het 1 inlegkruisje vol. ik heb nu wel géén krampen gehad en ik heb ook op verschillende sites gelezen dat je tussen 6en8 weken zomaar bloedverlies kan hebben zonder reden. maar ja het kan ook wel mis zijn natuurlijk. volgende week vrijdag moet ik naar de gynaecoloog. dan zien we wel zeker?

10. mmv

mmv Niet meer actief

Ik heb de afgelopen dagen minder pijn in me buik, eerst was het constant (als eerste dagen heftige menstruatie) maar nu zijn het meer een paar minuten steekjes/krampen. Ik heb geen bloed verlies en de vk gaf aan dat buikpijn er echt bij hoort en je geen zorgen hoeft te maken.

11. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Hopelijk onschuldig :( .. ik zou wel bellen om eerder langs te komen

12. Vraagtekentje9

Hier vandaag steeds lichte buikpijn..vind het zo vervelend omdat je steeds denkt is het goed of gaat het straks fout.. maarja dat heeft iedereen.

Saar wat vervelend.. hopelijk niks aan de hand.

13. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Buikpijn krijg je gelukkig ook van groeiende baarmoeder :) dus niet gelijk zorgen maken ^^

Idd die onzekerheid he..

14. Vraagtekentje9

Nee is ook zo :) hopen maar dat er geen bloed bij komt dan.

15. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Pff niks vervelender dan die onzekerheid :(
    Wat Bubbly zegt , ik zou ook bellen om eerder langs te komen !
    Gelukkig heb je geen krampen erbij ... duimen dat het snel stopt .

16. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Mmv , hier hetzelfde hoor ;)
    Van begin af aan aardige pijnlijke krampen / steken ... soms zo erg dat ik echt hoopte dat t zou stoppen, al was t maar voor even ...
    Maar schijnt er idd allemaal bij te horen .. het is nu gelukkig niet constant meer, maar de steken en krampen blijven, soms heel venijnig ook .
    Maar het is idd juist goed, baarmoeder is goed aan de groei :D:D

17. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Hopelijk is er niks aan de hand Saar! Bloedverlies na het vrijen komt vaker voor hoor. Je had al wat bloedverlies en waarschijnlijk heeft je vriend een vaatje geraakt waardoor er meer bloedverlies optrad. Als je je zorgen maakt, zou ik gewoon ff bellen.

Ik heb nu 2 keer bloedverlies gehad nadat ik had gepoept. Soms wat last van obstipatie denk ik. Het blijft gelukkig alleen bij het afvegen en verlies verder geen bloed en heb ook geen krampen. Alhoewel ik nu ineens van alles voel. Ik hoop dus maar dat ik wat te hard heb geperst. Maar je schrikt wel! Iedere keer als ik wat voel beneden, beetje afscheiding verlies ofzo, dan ga ik kijken of het geen bloed is. Krijg er bijna het wc papier syndroom van 😂 Steeds papiertje voor papiertje kijken of er niks op zit. Irritant als je zo onzeker bent. Is ook niet echt wat voor mij. Ben best wel nuchter en probeer ook te denken "als het mis gaat, dan gaat het mis. Ik heb er geen invloed op" maar ja tussen je hoofd en je hart zit een groot verschil! Gisteren een test gedaan van de Kruidvat, omdat ik die nog had liggen en om mezelf gerust te stellen ofzo. Nadat ik de urine erin had gedruppeld, kreeg ik gelijk 2 strepen te zien. Had niet eens een minuut nodig en de strepen waren super donker, dus hopelijk is dat een goed teken....
    Verder vallen de nachtdiensten me zwaar. Ben echt naar de klote! Slaap ook kut en kort en ik krijg weer last van carpaal tunnelsyndroom. Heb ik bij mn zoontje ook gehad. Zo, moest ff van me af "zeuren" 😝

Hoe gaat het hier verder? Jenne, hoe gaat het met jou?

Fijn weekend allemaal! 😘

18. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Haha het wc papier syndroom :)
    Dat is hier ook !
    Ook elke keer bij het afvegen papiertje voor papiertje ontleden :| , om gek van te worden :p
    En dan ook allerlei vreemde dingen zien, wat er helemaal niet is :)
    Heeeeeeeeeeeeeeeel rustgevend, dat syndroom :D

Haha leuk he, dan nog even een test doen, helemaal als het zo'n knaltest is :)

Lekker klagen hoor, kan allemaal ... vind het ook heerlijk dat ik hier lekker alles van me af kan schrijven, aangezien vriendlief totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal geen verstand van zwangere heeft en alles dus aanstellerietus is :|

19. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat ontzettend onzeker is dit allemaal he! Meiden met bloedverlies ik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben.

Vandaa viel de misselijkheid mee tot nu. Toen ik mn ontbijt naar binnen schoof vanmorgen dacht ik gelijk oh jee ik ben niet misselijk. Ik stikte van de honger en nu ineens misselijk......toch een tosti teveel op 🙈

Mijn partner wordt ook maf van mij bij elk steekje of dingetje vraag ik of het wel goed zou zitten. Maandag gelukkig een echo hebben we iets meer zekerheid.

20. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Heftig zeg meiden met bloedverlies..hopelijk is het allemaal onschuldig!

Hier steekt de misselijkheid op zodra de emesafene is uitgewerkt. Blegh!

Deel Deze Pagina