Uitgerekend december 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door UmmK, 15 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Thanks voor je antwoord Antje 💋
    Nee heb 1 echt goeie vriendin, maar die is nooit fan van hem geweest, dus hoef ik het niet mee te bespreken, weet haar antwoord al ...
    En mijn moeder heeft er wel een handje van om t dan maar even , buiten mijn weten om , met hem te bespreken, dat is ook even niet handig 😖

Ben met je eens dat hormonen linke dingen zijn, weet ook niet of dat t is ... lastig ...
    Weet wel dat ik hem niet kan luchten of zien ...
    Denk idd dat ik t al die tijd TE graag wou en nu is t een beetje op ..

Zag trouwens onwijs mooie buiken voorbij komen, prachtig ! 😍😍
    Als ik dat zo zie mis ik die van mij wel een beetje haha.

2. Adya

Adya Actief lid

25 apr 2016
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lientje, ik weet niet wat ik je moet adviseren, maar wil je wel heel veel sterkte wensen. Nare situatie en dat na alles wat je al hebt meegemaakt! Je mag het er hier allemaal uitgooien, hoor. Ook al kunnen we je misschien niet direct helpen, we kunnen in ieder geval een "luisterend oor" bieden. *knuffel*

3. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Dank je wel, hartstikke lief 💋💋

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    #3844 D83, 10 dec 2016
    Laatst bewerkt: 10 dec 2016
    Ik zie nu dit 🙈😵en dit bericht was zo Nie af maar ook nog eens automatisch gecorrigeerd door m'n iPhone😱

O wat erg 🙈

Onherkenbaar right..
    Lees hier alleen maar dingen die ik herken😝
    En zo Nie zou ik dat ntl nooit zo neerzetten

Sorry oh dames 🙈🙈🙈

Was alleen met de mannen vandaag en naast dingen met hen ondernemen ook actief geweest in huis dus toen ik t typte kwam er wat tussen en is t op een of andere manier toch verstuurd 😬

5. Boelie88

Boelie88 Actief lid

2 mrt 2016
    453
    124
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh Lientje wat kan ik me dat goed voorstellen, dat je hem de schuld geeft van dingen, na alles wat ik van jou heb gelezen. Daarnaast vind ik het inderdaad erg link om hierover te zeggen wat ik denk, ken natuurlijk niet de gehele situatie, en inderdaad wat Antje zegt en jijzelf ook: hormonen zijn link. Ik kan natuurlijk niet zeggen wat je moet doen, maar ook ik vroeg me al vrij snel af toen je nog zwanger was waar dit heen gaat. Ik wens je iig heel veel sterkte met de situatie, laat het goed bezinken en ga dan kijken wat je gevoel zegt en wat ke daarmee zou willen... knuffel voor jou!

6. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Ik snap het wel dat je het hem kwalijk neemt. Hij heeft zich ook niet al te best gedragen (en dan zeg ik het nog netjes) tijdens de zwangerschap. Hij heeft alleen maar stress ruzie en ellende bezorgd en aan zichzelf gedacht en dat doet ie nu nog steeds als k het zo lees..dat noem k egoïstisch van hem. Hij is het niet waard allemaal.

7. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O lieve lientje toch
    Bedankt voor je lieve woorden

En wat rot om te lezen hoe je je voelt en hoe t gaat nu..
    Maakt me verdrietig, dikke knuffel voor jou!

Sluit me aan bij wat antje en ayda zeggen
    We zijn er voor je zo ver we dat kunnen zijn
    Goed dat je t uitspreekt, dat lucht zwz op en helpt je alles te overdenken
    Ik kan me heel goed voorstellen hoe je hem dingen kwalijk neemt na alles wat er is gebeurt
    Je gaat voor jezelf oorzaken zoeken n verbanden leggen terwijl t niet te bewijzen Valt in hoeverre stress invloed zal hebben gehad..
    Ik zou t mezelf n de prikken ook blamen als er iets met m'n kind zou zijn terwijl t miss dan helemaal Nie eens daardoor zou komen
    Evenals de stress die ik heb gehad rondom dat en situaties tussen mij n m'n partner
    Heb ook de nodige ruzies gehad en er is geen zwangerschap geweest zoals deze waarin ik zoveel heb gehuild en gepiekerd maar of t dan ook de oorzaak is van iets wat zou kunnen zijn...
    Zwz wat al is gezegd t is geen tijd voor grote beslissingen nu
    Maar neem desnoods even wat meer afstand en tijd voor jezelf om alles even te verwerken en tot jezelf te komen
    J bent nog maar net bevallen, tel de start daar bij op en de zorg die j draagt voor je kindjes en t alaaptekort en je bent zelf ook verre van wie je was en die persoon zijn we allemaal wel n beetje kwijt geraakt denk door de hormonen en de zwangerschap
    Richt je op jezelf en je kinderen en probeer mentaal n lichamelijk tot rust te komen
    Je hoeft Nie alles aan je moeder of anderen uit te leggen om wat hulp van hen te krijgen
    Al kun je maar even wat rust pakken of lekker f in bad
    Neem t aan en kom tot jezelf..
    Time Will heal and time will Tell...
    Uiteindelijk valt alles op z'n plek, one way or another
    Dikke knuffel 😘

8. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Haha thanks Lieke, luid & duidelijk! 👍

Hij heeft nog veel meer geflikt dan ik hier verteld heb en merk dat ik hem daar nu op ga afrekenen ...
    Hij doet nu wel meer zijn best en als ik wat vraag doet ie t, maar ben bang dat ie t al verziekt heeft, dat t te laat is en in mijn ogen gewoon niks meer goed kan doen

9. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Awh Lientje, heb het echt met je te doen en begrijp je heel goed! Maar zoals iedereen al zegt... Hormonen zijn draken en neem niet te snel beslissingen waar je later spijt van kan hebben. Afstand is denk ik ook het beste voor nu en dan als het weer wat rustiger is kun je altijd nog beslissen of je ermee verder wil of niet. Probeer ook met behulp van je moeder/beste vriendin een heel klein beetje tijd en rust voor jezelf te vinden. Dikke knuffel!

10. Catlover

Catlover Actief lid

4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    Lientje: die hormonen zijn echt drugs lijkt het soms, je bent er totaal onder invloed van, het ene moment voel je je de gelukkigste mens op aarde en even later... Behalve een digitale knuffel kan ik niet meer doen ben ik bang.

Mannen begrijpen ons sowieso al niet echt, ook omdat ze... Nou ja, omdat ze man zijn eigenlijk...
    M'n man vertelt maar wat graag als er vragen komen van vrienden of familie over de bevalling het volgende: "en toen zei ik 'ontspan' en keek ze me aan... Als blikken konden doden!". Dat was niet lang voor ik volledige ontsluiting had, en al een flink aantal keer had liggen overgeven...

Antje: ik ben alweer vergeten wat ik ook alweer wilde typen...
    Gisteren hebben we hem eindelijk weer eens lekker relaxt in het badje gehad, en sliep hij als een roos! Net was hij weer aan het mopperen (z'n laatste voeding bestond voor 2/3 uit gekolfde melk vandaag), en hij is norm beweeglijk, dus hij lag totaal niet meer onder z'n dekentje. De laatste tijd vinden we hem toch al vaak half boven z'n dekentje. Hij beweegt altijd erg met armen en benen.
    Heb hem een speen in de mond gestopt en gewacht. Hij was snel stil en sliep ook weer best vlot.

Over spenn heb ik wel een vraag: als de klein niet slapen wil, en je geeft een speen, laat je hem/haar dan alleen met de speen slapen, of wacht je tot ze hem in hun slaap uit de mond laten vallen, en pak je hem dan weg?
    Ik doe zelf dat laatste, maar m'n schoonzus verklaarde me voor gek dat ik niet gewoon in bed terug kroop na het geven van de speen in de nacht.

Oh ja! Is hier iemand met ervaring met mineraalwater voor de voeding? Daar schijnen ze minder krampjes van te kunnen krijgt. Het water hier is vrij hard namelijk.

11. Catlover

Catlover Actief lid

4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    Ah ik weet het alweer: spugen blijft hij we doen, niet heel vaak, en meestal maar een mondje vol per keer ook.

12. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Even denk want moet zo naar t Zhuis (ontsluiting checken en mogelijk strippen)

Maar hier bij de jongens altijd mineraal water gebruikt in combi met gekookt water
    Nu ga k t gwn opwarmen.. water is hier zacht

Speen gwn ingelaten, ze spugen m zelf wel uit

13. Catlover

Catlover Actief lid

4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    Maar kunnen ze er dan niet op gaan liggen en zich bezeren? En uiteraard succes in het ziekenhuis!

14. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hier nog nooit gebeurd meis

Yess had n ruime cm na strippen wat me meeviel gelukkig nu 2cm
    Afwachten of er spontaan op gang komt maar kans is groot dat ze gelijk m'n vliezen breken morgen
    Was bij m'n jongste ook zo
    N enkeling wacht tor drie cm maar vaak doen ze geen ballon meer met twee cm

15. Adya

Adya Actief lid

25 apr 2016
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed nieuws, D! Succes morgen!

Catlover, ik haalde speentje ook niet weg, maar hier is mijn zoontje pas later met speen gaan slapen en dan kon hij zelf 's nachts meestal zijn speentje weer in doen als hij hem kwijt was. Maar verwacht niet dat het bij zo'n kleintje problemen geeft als je speen laat liggen.

Hier geen mineraalwater gebruikt, altijd gewoon water voor flesvoeding.

Gisteravobd nog steeds veel harde buiken, gelukkig wel wat beter geslapen. Ben benieuwd of dit de hele week zo doorgaat...

16. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    Lientje wat rot allemaal! ik zou het zo niet weten wat je het beste kan doen, denk het eerst nog even aan kijken en dan valt denk ik alles straks wel op z'n plek.

D wat super goed! Hopelijk gaat het straks vanzelf op gang komen.
    En anders heel veel succes morgen. :D

Catlover ik zou het gewoon eens proberen met mineraal water, je merkt het verschil vanzelf. Wel iets om over na de te denken met dat harde water hier.

M'n rug knapt weer wat op gelukkig.. alleen slapen en liggen doet nog veel pijn.

17. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Suc6 D! :)

K ga het water gewoon kolen in de waterkoker van te voren en dan laten afkoelen. Heb k bij m'n zoontje ook zo gedaan :)

18. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Heb n paar uurtjes geslapen
    Zo lekker
    Vanaf morgen gaat dat ni meer zo makkelijk
    En deze rust heb ik maar mooi gepakt

Verlies nog steeds wat bloed en stolsels sinds ik thuis ben
    Denk dat ik m'n prop miss in delen verlies maar kan ook gwn de reactie zijn op t strippen
    Bij de oudste had ik egt n duidelijke slijmsliert
    Nu roze bruin in m'n inlegger en met afvegen en in de pot stolsels

19. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    Fijn dat je je rust hebt kunnen pakken D.

20. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Eind stand :D

Deel Deze Pagina