Niels heeft de boel goed onder gepoept en geplast vanavond! Papa deed z'n luier af, alleen nat, en hij ging spontaan poepen. En VEEL! Aankleedkussen, papa én Niels eronder. Dus hij maakt een badje, ik kleed Niels uit, sta naast hem (gelukkig!) en verzamel vast wat kleertjes en hydrofiele luiers, gaat hij plassen! Kon ik gelijk gaan dweilen, want het ging zo met een boogje commode over recht naar de grond, haha! Ik heb nu een andere speen boven die hij niet zo makkelijk uit z'n mondje kan krijgen ook. Hij grijpt namelijk graag al dingen vast, zoals de ring van een speen... Deze is ook wat kleiner, dus deze voel ik me minder "schuldig" als hij (en wij!) ermee in slaap vallen. Ik zal morgen mineraalwater halen om te kijken of hij daar anders op reageert. Hoe vaak koken jullie alles uit eigenlijk? Of gaat het in de magnetronsterilisator of vaatwasser? Spannend D, en fijn dat het einde nu echt in zicht is!
Goedemorgen!! D, heel veel succes vandaag! Zal aan je denken en hopen dat je een mooie spoedige bevalling hebt. Nog ff en je hebt je manneke op je arm. Je hebt een prachtige buik. Geniet daar nog maar heel eventjes van 😉😘 Catlover, geen ervaring met speentjes. Hier een duimer, maar ik zou persoonlijk er niet bij blijven. Ff wachten tot hij zn speentje goed pakt en weggaan. Ik zou ook niet weten hoe hij zich aan zo'n ding moet bezeren. Of mineraalwater beter zou zijn voor krampjes weet ik niet. Ik kookte het water eerst, deed het in een grote kan en gebruikte dat om kv mee te mengen. Dat deed ik trouwens alleen in het begin. Later gewoon uit de kraan en opwarmen in de magnetron. Ik weet eigenlijk niet hoe het zit met uitkoken enzo. Het mag sowieso gewoon in de vaatwasser en hoeft niet elke keer worden uitgekookt. Misschien de keren dat je het niet in de vaatwasser doet, omdat de machine nog niet vol genoeg is ofzo, dan uitkoken of sterilisator? Van uitkoken wordt de boel er niet mooier op trouwens, dus ik zou een sterilisator gebruiken. Haha Tygo heeft mn vriend ook meerdere keren ondergeplast en ook gepoept. Ayda, hoe gaat met je harde buiken? Mofantje, hoe gaat het met jullie? Houden jullie al veel vocht vast? Mn horloge zit gewoon strak terwijl ik die normaal gesproken gewoon rond kan draaien. En mn vingers zijn stijf. Voornamelijk in de ochtend
Woow ik had wat bij te lezen zeg! De dagen vliegen hier voorbij. Over paar uurtjes al een week oud. Ze viel te veel af en BV was nig niet optimaal dus hebben even kV bij gegeven en veel gekolft en aangelegd. Nu inmiddels alles op gang en drinkt ze Met tepelhoedje heel goed. Ze komt nu ook aan! Eind deze week mogen we naar buiten daar kijk ik enorm naar uit. Ben zelf al wel rondje om huis gaan lopen en gaat prima. Wat een mooie buiken hebben jullie, ik ga vandaag een buikfotot maken met ons meisje in mijn armen, serie afsluiten. Haha. Catlover wat ontzettend naar nieuws van je moeder, sterkte! De laatste loodjes van de anderen zijn soms herkenbaar al waren mijn kaatste weken zwangerschap heel anders dan gemiddeld ik wil jullie veel succes wensen! Jullie kunnen het meiden! Lientje wat een plaatje van een dochter, wat goed dat je hier je verhaal kwijt kan, je bent een topper!
Update; kwam met 2-3 cm binnen dus 9.40 zijn m'n vliezen gebroken Tot half elf wachten of t op gang komt anders aan de opwekkers Beeb is zo druk geweest tijdens ctg Trapte paar x die doppen eraf haha Ctg is nu draadloos dus kan overal lopen
Heel veel succes D, hopelijk komt het snel op gang. Hou ons op de hoogte. Sorry hier minder actief geweest, heb een paar slechte dagen achter de rug. Dochter is ziek, koorts en oorontsteking dus slaaplose nachten. Man zijn vingertop met de mes gesneden 😔. En gisterenavond horde ik dat mijn nichtje is overleden na lange strijd tegen kanker😢😢. Ik voel me echt vreezelijk en gesloopt, ik zit op de geboorte van mijn dochter te wachten en hun zijn zijn dochter verloren. Ze was 16 jaar oud. Wil nu echt niet bevallen, laat het nog maar een week of langer wachten. Ben nu gewoon niet klaar voor.
Haha Catlover, hier ook een keer al letterlijk een spuitluier gehad haha! Toen ook even vriendlief uit bed geroepen om te komen helpen, want ik zat onder en moest kleintje vasthouden zodat hij niet onder kwam te zitten haha! Mofantje: tijd gaat snel he! Merk het hier ook! D83!super een draadloze ctg! Dat had ik helaas niet tijdens mijn bevalling! Heeeeeel veeeeel succes vandaag! Nog eventjes en dan heb je je prachtige zoon in handen! Sara, wat heftig joh, gecondoleerd en sterkte! Beterschap ook voor je dochtertje! Hier wat lastige dagen gehad, vooral de nachten eigenlijk. T. wordtsoms wakker van de krampjes alstie net slaapt, en raakt daardoor dan over zijn slaap heen: kortom een baby die oververmoeid raakt en dan 2,5 uur lang huilerig is en niet kan slapen, heel zielig 😔 Verder istie ook nog wat verkouden.. nou ja hopelijk komende nacht weer wat beter...
Oh wat naar Sara! Gecondoleerd en heel veel sterkte! Ik kook 1x per week uit nu, in de vaatwasser geeft me geen fijn gevoel...
De opwekkers zijn nu twee x verhoogd want voel nog niet egt veel Zit daardoor ook nog op 2-3 cm maar hopelijk komt t zo op gang Voel nu lichte krampjes maar nog Nie egt noemenswaardig T opplakken van de decoder op z'n hoofd was wel ongemakkelijk n pijnlijk maar heb nu wel z'n hartje heel mooi opgenomen
Gecondoleerd, Sara. Ik begrijp heel goed dat je nu niet op een bevalling zit te wachten. Heel veel sterkte met dit verdriet! *knuffel* Catlover... Herkenbaar, hoor, dat soort situaties. Mijn man raakte er altijd van in paniek. Begon hij te roepen, dacht minstens dat hij onze zoon van de commode had laten vallen. Haha. Bleek hij alleen ondergeplast te zijn. Antje, ik houd wel een beetje vocht vast, maar valt wel mee. Geen problemen met horloge, ringen o.i.d. Eigenlijk alleen een randje van mijn sokken aan het einde van de dag. Vorige zwangerschap (maar dat was in de lente) veel meer last van gehad. De harde buiken houden wel aan, vooral 's avonds en 's nachts. Kan dan echt niet overeind komen zonder een keiharde bal in mijn buik te krijgen. Maar slapen gaat gelukkig beter. Zit ook totaal geen regelmaat in, dus houd het er maar op dat het oefenweeen zijn. Sterkte met de nachten, Boelie. Hopelijk knapt hij snel op van zijn verkoudheid. Zo zielig bij die kleintjes. Ik probeerde vaak wel babyneusspray (zoutoplossing). Succes, D! De volgende baby is gewoon al op komst. Spannend!
Nou meiden heb n ruggenprik Maar goed ook want na al die uren bleek t Nie gevorderd te zijn Nog steeds maar 4 cm en de weeen werden zo pijnlijk en met t idee in m'n achterhoofd dat t snel kan gaan gewikt en gewogen en voor de prik gegaan T werd zo pijnlijk n de gedachten dat nog 6 cm te moeten en niet wetende Hoelang... k kon er ook Nie door ontspannen wat de ontsluiting volgens hen ook tegenhield Heb aan een kant nog steeds pijn op bepaalde Plek in m'n onderrug en lies maar probeer door middel van op m'n zij te liggen t daar ook te laten werken
Ach Sara gecondoleerd, heftig zeg ... 😔 Dikke knuffel 💋 Wauwww D super spannend !!! Je bent nu vast heel druk bezig ... zet 'm op , bijna je mannetje vasthouden ... eindelijk !! 😍😍🎉 Pittig hé Boelie als die nachten zo gebroken zijn ... zielig als die ukkies zich geen raad met zichzelf weten , hopelijk voelt ie zich wat beter en gaat t vannacht wat relaxter 😊 Wat goed Mofantje dat de bv nu zo lekker gaat, je mag trots zijn hoor 👌 ! Spannend om naar buiten te gaan !! Dank je wel, heel lief 😘😘 ! We hebben morgen de gehoortest op t Cb. Vind t maar niks , met t voeden op verzoek is t bijna geen doen om ergens op tijd te zijn .. zoonlief word ook nog steeds door andere moeders opgehaald en gebracht naar school, omdat ik t ritme er nog niet in krijg ... vooral de ochtenden zijn moeilijk, wil wel gaan proberen om zoontje vanaf Woensdag iig op te gaan halen, moet ergens beginnen toch ... 💪 Verder doet ze t super, ben giga trots & mega verliefd ... Wil de hele dag naar der kijken , aan der pulken, kusjes geven 😍 Ze is ook zoo grappig, moet vaak om der lachen, om der gekke gezichten die ze kan trekken en der nu al diva trekjes 😂 heeeeeerlijkkkk😍😍😍😍 !!
Oh super spannend D heel veel succes nog Lientje wat goed het zo goed gaat, en ach ritme vind je vanzelf toch Hier sinds gister een onwijs drukke baby in de buik, zo druk dat het gewoon zeer doet.. Donderdag weer voor controle hoop dat ze dan kunnen zeggen dat ik ontsluiting heb en het begint ben wel een beetje klaar met dat getrap en gebeuk
Lientje,ja zeker als ze zich geen raad weten met zichzelf, zowel met de oververmoeidheid als met de krampjes superzielig! En ik snap je wel dat het lastig is met ritme, heb het hier ook, ik hoef dan gelukkig nog niet zoveel wat betreft afspraken. Hopelijk gaat het lukken woensdag met ophalen zoontje! Overigens CB was hier aan huis geweest voor gehoortest en hielprikje! Kon dat bij jullie niet? Hielprikje moest hier gewoon zelfs een tweede keer, dus twee dagen later stonden ze weer op de stoep omdat ze de eerste keer niet genoeg bloed hadden... sukkels. Was echt zielig even! D83, heel veel succes! Snap wel dat je een ruggenprik wilde, weet nog goed dat het bij mij ook niet wilde vlotten, na 3 uur op 3 cm, en daarna werd het zo heftig dat ik binnen 1,5 uur 5 cm erbij had. Ondertussen zat ik wel tegen het plafond van de pijn! Groot gelijk dat je lekker op tijd een ruggenprik vraagt! Succes nog even! Bijna zover!
Gefeliciteerd Mofantje! En D wat spannend zeg heel veel succes! Gecondoleerd Sarah wat een narigheid... voor de rest weer veel gemist erg druk geweest nog en ook al een paar x een jankbui gehad en weinig begrip van ml maae ok hopelijk ook de hormonen! Zoontje wil ook alleen maar mama best vermoeiend.. hier vanamiddag gestript vond 't erg zeer doen ook al had ik t toen ook al 3x gedaan Zat ook al op 2 cm dus dat was mooi nu maar weer afwachten Aankomenden vrijdag is mijn zoontje jarig hoop zo dat t niet dezelfde dag word gister al zijn verjaardag gevierd
Hier ook wel wat vocht vooral bij mijn kuiten en voeten voor de rest alleen van voren een mega buik maar ook wel 14 of 15 kilo aangekomen vorige x ging t er vrij snel af ik hoop nu ook... Lijkt me ook lastig straks lientje dat nieuwe ritme t zal vast goed komen maar toch
Sara, wat verschrikkelijk zeg! Kan me jouw gevoel helemaal voorstellen. Gecondoleerd en heel veel sterkte meis 😘 Mofantje, logisch toch dat je hier niet zo bezig bent. Fijn dat het nu wel goed gaat met de borstvoeding! Boelie, pittig zulke nachten! En zielig ook dat hij zulke krampjes heeft en daarbij ook nog es verkouden is. Ik zou idd ook ff neusspray proberen. D, je hebt groot gelijk meis dat je om pijnbestrijding hebt gevraagd. Als je niet ontspant, vordert je ontsluiting ook niet. Nog ff doorbijten. You can do it powervrouw! Lientje, wat fijn dat ze het zo goed doet en je zo van je meissie geniet. Houden zo! Afspraken vond ik idd soms ook wel lastig met het voeden op verzoek. Maar hier kwamen ze ook gewoon thuis voor een hielprik en gehoortest. Kon dat bij jullie niet? Owl, herkenbaar! Hier sinds een weekje een behoorlijk drukke baby in de avond. Wat je zegt, het voelt echt niet altijd fijn. Als hij met zn koppie beweegt, voel ik dikke steken van onderen. Soms denk ik, dat hier mn vliezen niet van breken is een wonder 😂 Gizmo, oh jeetje..jij loopt gewoon al een week overtijd. Hoop voor je dat het strippen gaat helpen. Wel fijn dat je 2cm ontsluiting hebt. Daar hoef je in ieder geval niks meer voor te doen. Die jankbuien zijn herkenbaar. Op een gegeven moment is het wel een keertje klaar toch? En 14/15kg is super netjes toch? Ik houd sinds gisteren ook aardig wat vocht vast in mn kuiten en mn voeten. Voelt vervelend! Wat ik trouwens ook heb, als ik ietsjes onderuit gezakt zit en ik krijg een harde buik, dan word ik een beetje benauwd. Heel vreemd. Vraag me ook af hoe dat kan
Weet niet waardoor het komt, Antje, maar herken het wel van die benauwdheid. Sterker nog, soms merk ik 's nachts in bed dat ik eerst sneller begin te ademen en dan voel ik de harde buik pas op komen zetten. Ik denk dat je (normale) buikademhaling moeilijker wordt door zo'n harde buik en als je ligt, kun je sowieso al wat moeilijker doorademen. Hoop voor je dat de bevalling snel op gang komt, Gizmo! En gewichtstoename van 14/15 kg lijkt me ook helemaal niet zo veel. Heb vandaag nog even een sollicitatiebrief geschreven. Ben erg trots op mezelf. Mijn hoofd staat er nu totaal niet naar, natuurlijk, maar zou wel gek zijn als ik deze kans liet schieten.