Uitgerekend december 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door UmmK, 15 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Ja ken dat , loop ook de hele dag in me borsten te knijpen of ze nog gevoelig zijn haha :p
    Misselijk ben ik sws niet geweest, maar snap je ding .
    Als ze iets minder gevoelig zijn ben ik ook meteen vd kaart, zo begon mijn laatst MK ook namelijk :(
    Maar soms zijn ze gewoon wat minder gevoelig .. soms een paar uur, een dag of zelfs een paar dagen, zo zal 't ook met misselijkheid zijn :)

Haha ja die partners hebben wat te stellen met ons hé...;)
    Gelukkig Maandag echo ... Ik ben ook aan 't aftellen, vroeg maar bed vanavond, ik ben zo nieuwsgierig naar Mini Me 😃

2. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    We nemen de kids gewoon mee maandag. Misschien niet zo handig, maar de oudste vraagt elke ochtend of de baby al geboren is en hij vraagt ook waar de baby is want ik ben nog niet dik (fijn compliment 😂) Het was niet de bedoeling dat de kinderen het al zouden weten, maar de oudste heeft waarschijnlijk iets opgevangen. Hij is heel gevoelig en ook al praten we in een code taal nog snapt hij soms wat we bedoelen.

3. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Ow, ik snap jullie helemaal! Voel je van alles, maak je je zorgen, voel je niet ook weer.

Ik ben vandaag ook bloed gaan verliezen, niet veel, maar wel helder rood. Eerst een beetje roze, maar het werd wat meer (heb nog geen maandverband nodig, maar toch). De symptomen die ik had, wat misselijkheid en licht pijnlijke borsten zijn ook weg. Maandag mag ik bellen voor een nieuwe echo, een week eerder dan gepland. Ik heb er geen goed gevoel bij, maar kan niets doen dan afwachten....

Jullie ook allemaal veel sterkte/succes!!

4. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ah nee jiseb ik duim voor je hoor knuffff

5. Vraagtekentje9

Vraagtekentje9 Niet meer actief

Jiseb ik duim voor je dat alles goed is meid 😘

6. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Ahh nee 😔
    Is t al gestopt ?
    Goed dat je Maandag al kan bellen ...

7. Vraagtekentje9

Lientje is het bloeden al gestopt?

Ik heb vanmorgen nog een testje gedaan en die was gelukkig donkerder dan afgelopen donderdag. Nu stop ik ook met testen en probeer ik lekker te genieten!

8. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Ik verlies, godzijdank, geen bloed vraagtekentje , dat zijn Jenne & Jiseb ... hopelijk is het gestopt bij beide :(

Ooh mooie test, leuk !
    Nu lekker proberen te genieten ja :):)

9. Vraagtekentje9

Oja sorry ik keek verkeerd en onthoud helaas lang niet alles qua namen :$.. Jiseb hoe gaat het nu?

10. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Ohhh ik word zo niet blij van al dat bloedverlies hier in de groep :( .. Ik hoop dat het bij iedereen onschuldig is! Ik duim voor allemaal.

Vraagtekentje, Mooie testjes!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik vandaag wel even blij ben dat ik wat minder misselijk ben. Heb eindelijk weer een beetje normaal kunnen ontbijten. Komt waarschijnlijk omdat ik gisteren om 8 uur in slaap ben gevallen en vanmorgen om 8 uur weer ben ontwaakt :p. Wel 2 x even wat gedronken en geplast vannacht. Ik was zo bekaf!

Iedereen een hele fijne dag vandaag :)

11. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    #391 Lientje1985, 24 apr 2016
    Laatst bewerkt: 24 apr 2016
    Haha dat had ik eergister Bubbly ... Ging ook om 20.00 naar bed en geslapen tot 08.30 ... Vriend kwam thuis en vroeg of we het bed nu wel konden verkopen, aangezien ik vast wel uitgeslapen was :D

Lekker dat je even wat minder misselijk bent, heb ik bij mijn grote kanjer geen last van gehad en nu ook niet, maar lijkt me knap lastig :(

12. saar24

saar24 Actief lid

30 jun 2008
    205
    2
    18
    belgie
    nu vannacht géén bloedverlies meer en tot hiertoe vandaag ook niets meer te zien. hopelijk blijft het nu zo.;)

13. Vraagtekentje9

Fijn Saar!

Lekker lang geslapen dames!!

14. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Hier is het bloedverlies weer gestopt, alleen nog een beetje lichtbruinig, warschijnlijk restjes. De symptomen zijn nog steeds weg, dus heb weinig hoop. Ben niet meer moe, misselijk en geen last van mn borsten. We zien het komende week wel...

Saar, ik hoop dat het voor jou ook zo blijft!! Duim, duim!
    Vraagtekentje, wat fijn dat je een donkerdere test hebt!! Goed teken!

15. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Mooie test Vraagtekentje! Geeft je weer een goed gevoel 😊

Saar, fijn dat het bloeden gestopt is! Houden zo!!
    Heerlijk Bubblybaby en Lientje! Jullie hebben groot gelijk om zo lekker vroeg op bed te gaan. Slapen doet een mens goed.

Niet gelijk de hoop verliezen Jiseb! Het komt vaker voor dat de klachten ineens minder worden. Misschien let je er nu ook teveel op?! Ik hoop in ieder geval dat er niks aan de hand is 🙏

Hier geen bloedverlies meer! Denk echt dat het door te hard persen kwam. Heb nu ook maar lijnzaadolie gekocht. Zo, ben van de nachtdiensten af! Vanavond maar vroeg op bed, want hier worden de klachten juist wat meer door slaapgebrek denk ik. Stond net bij de wastafel te kokhalzen en kon amper mn tanden poetsen

Fijne zondag allemaal! 😘

16. Vraagtekentje9

Jiseb fijn dat het bloeden gestopt is, hopelijk is alles nog.goed 😘

Antje fijn dat ook bij jou het bloeden gestopt is. Zou mooi zijn als de lijnzaadolie helpt! Zelf nam ik bij mijn 1e zs lijnzaad door de yoghurt, dat hielp goed 😃 heerlijk dat je de nachtdiensten achter de rug hebt, lekker uitrusten nu☺ jij ook een fijne zondag!

17. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Saar , Jiseb & Antje ben superblij voor jullie , heel goed nieuws ! 😃😃
    Helpt lijnzaad voor een betere stoelgang dan ? Kan ik ook wel gebruiken dan haha 🙈

18. saar24

saar24 Actief lid

30 jun 2008
    205
    2
    18
    belgie
    ik heb ook niet echt symptomen hoor. ook geen last van mijn borsten en ook niet misselijk. een beetje moe dat wel.

19. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Had je ze wel, Saar?

Bij ons zou het eerder een wonder zijn dat het wel goed gaat, dan niet. T is al de 5e zwangerschap in 1.5 jaar. Zwanger worden gaat goed, maar blijven niet...

20. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Afgrijselijk Jiseb
    Hebben jullie enig idee waardoor dat komt ?

Deel Deze Pagina