Uitgerekend december 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door UmmK, 15 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Spannend, hopelijk zet het dit weekend door. :)

2. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd Sara! Wat snel gegaan zeg :) ben heel benieuwd naar de naam :) hopelijk zijn jullie daar snel uit hihi we willen wel handje helpen anders hoor :) geniet van je Wondertje 😍

Suc6 meiden waarbij het rommelt! K hoop snel weer baby nieuws te lezen! :) Hier is ze alweer 3 weken oud wat gaat de tijd snel zeg :)

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hopelijk zet t door gizmo
    Bij jou gaat t nu ook Nie lang meer duren maroes
    Denk dat t strippen t laatste zetje geven zal!

4. Boelie88

Boelie88 Actief lid

2 mrt 2016
    453
    124
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Sara wat een bikkel ben je! Lekker genieten nu! En inderdaad erg benieuwd welke naam het gaat worden!!

Maroeschka, begrijp ik het goed dat je jarig bent? Gefeliciteerd in dat geval!

Succes voor de dames waar t rommelt en de anderen: met de laatste loodjes!

Vannacht weer een moeilijke nacht gehad, kleintje houdt zichzelf wakker na de voedingen (2x 2 uur dus), en dat vergt nogal wat energie, want hij kan dus niet uit zichzelf in slaap vallen in zijn wiegje blijkt telkens weer... vermoeiend... denk dat we hem teveel 'verwennen' ook al kan dat niet echt op deze leeftijd door hem overdag lekker bij ons in de buurt houden beneden met slapen waardoor hij niet in wiegje wil slapen 's nachts... dat, of het is te stil voor hem op de slaapkamer ofzo, moeten het maar even accepteren en hopen dat het snel beter gaat, we hebben wel twee betere nachten gehad daarvoor weer, dus het kan wel...

5. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Jeeeeeee gefeliciteerd Sara,topper ben je !! 🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈
    Ik had de 2e naam pas een halfuur voordat we der gingen aangeven bij de gemeente, bleef ook maar twijfelen, maar wat Lieke zegt, we willen best helpen 😛
    Geniet van je kleintje en neem idd lekker een paracetamol, heb ik ook de 1e week gedaan , scheelt echt wel wat .

Gizmo ooh wat spannend, hopelijk gaat t dit weekend ook gebeuren voor jullie !!

Goed hoor dat je er zo mee om kan gaan Antje, je kan ook onwijs in zak & as gaan zitten 💪

Merk dat t hier toch wel een beetje zwaar gaat worden, een huishouden, 2 honden , grote kanjer van 10 en mijn ukkie ....
    Afgelopen 2 dagen kwam madame ook 3 x in een nacht en vannacht was t toppunt .. gewoon 2 uur lang lopen miepen ... btj willen drinken, toch niet willen drinken, mopperen , wiebelen enz enz ... Na 2 uur proberen was ik gesloopt en heb ik der maar laten huilen , kon niet meer en wist t echt niet meer ...
    Gelukkig is ze toen na 10 minuten in slaap gevallen , maar dan is je nacht gewoon naar de fillisteijnen, af en toe weet ik echt niet hoe ik t dalijk ook moet gaan doen als ik s'ochtends zoon ook nog naar school moet gaan brengen, doe t allemaal met meer dan alle liefde❤, maar vind t op sommige momenten best pittig alleen ...
    En dan is vriend geïrriteerd dat ik hem geen aandacht meer geef .... pffff .
    Heb al gezegd dat ik soms niet eens tijd heb om te poepen, heb t geprobeerd uit te leggen , maar hij gaat t niet snappen zolang ie t zelf niet meemaakt en dat gaat niet gebeuren, dus tsjaa...

6. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Hmmm ik voel je Boelie, vermoeiend ...
    Ben t met je eens dat je ze nog niet kunt verwennen op deze leeftijd, dus dat kan t niet zijn ...
    Is er geen mogelijkheid dat ie voorlopig bij jullie op de slaapkamer kan ?

Zoontje hield zichzelf ook uit zijn slaap, was voor ons beide heel erg vermoeiend, toen kreeg ik de tip om hem te gaan inbakeren en halleluja, dat was t ... 😀👍
    Misschien is dat ook wat voor jullie ukkie, t ziet der een beetje gek uit, maar heel veel kindjes hebben er baat bij ...

Succes!

7. Adya

Adya Actief lid

25 apr 2016
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    O, Lientje! Snap dat je er af en toe doorheen zit. Ik hoop dat je overdag wel af en toe hulp krijgt van familie en vrienden! Sterkte!

8. Boelie88

Boelie88 Actief lid

2 mrt 2016
    453
    124
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lientje, het is zeker zwaar alleen, kan het helemaal begrijpen! Je bent een topper dat je het doet! Krijg je helemaal geen hulp van je vriend, of gewoon erg weinig?

Even terugkomend op je vragen, wiegje staat al op onze slaapkamer, dus dat is het niet. Staat naast mijn kant van het bed. Overigens wel een wiegje wat dicht is aan de zijkant (heel oud wiegje van schoonouders), dus nu hebben we sinds net een wiegje geleend van schoonzus die open is aan de zijkanten, misschien dat dat helpt, dat hij om zich heen kan kijken.
    Inbakeren, nou ik heb gisteravond en vannacht de puckababy piep geprobeerd, een soort inbakerslaapzak (kan handjes dan nog wel een beetje bewegen), en hij begon nog harder te huilen... Maar voor mijn gevoel komt dat omdat hij naar mijn idee ook te weinig ruimte had in de baarmoeder, en ervaart ie dat strakke dus helemaal niet als prettig, want volgens mij vond ie dat in de baarmoeder ook niet prettig. Gek dat ik dat zo voel misschien, maar had dat gevoel zo sterk tijdens mijn zwangerschap dat hij dat niet fijn vond...
    Kan het nog een keer proberen met een inbakerdoek, dat ie echt strak ingebakerd is, maar blijf denken dat hij dat dus echt niks vindt...
    En verwennen, nee dat denk ik ook niet, hoewel goed anders zal zijn dan hem hele dag beneden te hebben :p

9. Catlover

Catlover Actief lid

4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    Antje: vliezen spontaan gebroken om 2:45, 3:30 in het ziekenhuis met steeds sneller komende weeën en Niels was er om 8:12... Ging allemaal zo snel dat het meeste langs me heen is gegaan... De weeën kwamen rustig op gang, en ineens ging het razendsnel. Ik weet er ook maar weinig van. Blijkbaar heb ik m'n man heel vuil aangekeken toen hij rond 6 uur tegen me zo: "ontspan!", kan k me goed voorstellen, maar weet ik niks meer van... 6:50 kreeg ik weeën remmers, omdat het te snel ging...

Vandaag met de stadsbus naar m'n ouders geweest, wat een eikel op de terugweg! Had de kinderwagen net in de bus Berden, nog niet eens op z'n plek, laat staan op de rem, of hij ging alweer rijden...
    Opa en oma hebben heerlijk van die kleine man kunnen genieten!
    M'n schoonzus was blij dat we komen met de kerst: "dan kan ik m'n neefje lekker vasthouden!"

Verder gefeliciteerd uiteraard!

10. Gizmo1977

Gizmo1977 Actief lid

25 apr 2016
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    En ik ben ook bevallen gisteravond om 22.45 na een turbo bevalling van 4 uur van een prachtige zoon Bas!

11. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Ook al zo snel! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! :)💙

12. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Ik reageer later ff op de rest, maar ik moest ff kijken of Gizmo al was bevallen en ja hoor 😍 🎉 Van harte gefeliciteerd meid. Wat super en ook een super snelle bevalling ja 😱 Hij vond het wel welletjes blijkbaar en wilde er toch graag uit 😉 Is alles wel goed gegaan? Hoe gaat het met jou? Geniet van jullie zoon ennuh erg leuke naam trouwens!! 😘

13. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    Gizmo gefeliciteerd met jullie zoon! :)

14. Adya

Adya Actief lid

25 apr 2016
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd, Gizmo! Veel geluk met je zoontje!

15. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd Gizmo met jullie zoon! 😍

16. Catlover

Catlover Actief lid

4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    Nog eentje geboren, gefeliciteerd!

Ik ben benieuwd of we het allemaal gaan redden om in 2016 nog te bevallen!

Ik zat laatst te denken: na de kerst is de jaarwisseling, dat geeft een bende geknal enzo. Hoe gaan jullie daarmee om? We kunnen z'n kamertje goed verduisteren, maar het geluid blijft natuurlijk.
    Normaalgesproken gaan we altijd even bij de overburen en buren links en rechts langs na middernacht. Dat zou in theorie geen probleem moeten zijn nu, we hebben een goede babyfoon. Ik zit er zelf aan te denken om voor een draagdoek te zorgen zodat hij lekker dicht bij me is/blijft.
    Hoe gaan jullie daarmee om?

17. Adya

Adya Actief lid

25 apr 2016
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hangt er maar net vanaf hoe je kindje reageert. Mijn zoontje was 7 maanden, bijna 8, maar sliep dwars door alle vuurwerk heen. Overigens is het bij ons in de buurt nooit zo heel druk met vuurwerk, dus dat scheelt misschien wel. Als je kindje erg onrustig is, is een draagdoek misschien wel een goed idee.

18. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    M'n zoontje is van 25 december en hij sliep gewoon lekker door met oud en nieuw

19. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Gizmo van harte gefeliciteerd 🎉😘

20. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hier zl van de beademing sinds gisteravond
    Hij doet t nu zo n 24 u volledig zelf met alleen een kapje ter ondersteuning van de druk mbt tot t openhouden vd longblaasjes
    Hij is stabiel, sommige waarden zelfs verbetert zonder beademing

Voeding is ook weer terug opgestart
    Hopelijk blijft t er allemaal in tot nu torenhaan t goed

Op naar helemaal geen slangen meer n fles!

Zelf vandaag bij de spoed zetten en tijdelijk kort opgenomen terug op de kraamafdeling
    Donderdag begon de stuwing en werd met de dag zieker
    Eergisternacht wakker geworden met gruwelijke hoofdpijn tot vanmiddag wat k ook innam niks hielp of t kwam snel terug
    Ook veel last van m'n borsten, hard, pijnlijk n knobbels en begon me steeds beroerder te voelen
    Brandende ogen, zere nek n schouders, koud/warm en trillen and so on
    Toen ik avonds f ging zitten en t vocht in m'n enkels zag ging ik lastigs spoed
    Daar was t zooo druk kon t Nie opbrengen
    Ook omdat ik naar zl wou maar me ook te slecht voelde om uren te wachten
    Zou later die nacht teruggaan als ik zl zou bezoeken maar was zo slecht dat ml tot 3u bij m bleef en ik ben blijven liggen
    Ochtends was t nog even slecht dus ben ik maar gegaan en door de molen gehaald en eigenlijk niks ontdekt behalve n te hoge bloeddruk
    Dat is nu weer gezakt, infuus gehad met PCM en ijs packs voor m'n borsten en hoofd en de conclusie was toch wel t veel lopen na de ruggenprik, de stuwing en clusterhoofdpijn (was al weer even geleden)
    Na m'n injectie n aanvullen ibuprofen is de pijn weg
    Wel moe en brandende ogen maar t gaat stukken beter
    Hopelijk was dit oh kan dit er ni bij hebben

Sorry maar f geen puf verder sterkte meiden met alles
    Dikke knuffel

Deel Deze Pagina