Uitgerekend december 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door UmmK, 15 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    WoW D!! Gefeliciteerd nog met jullie zoontje! Zijn tweede naam zo heet ons zoontje ook 😍

Maar wat heftig zeg wat er allemaal is gebeurd!! Neem rustig de tijd om te herstellen meid en alles natuurlijk ook laten bezinken. Dikke knuffel!

2. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Thx ummm 😘😘😘 pracht naam he
    Ben zo verliefd op m 😍

3. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Dat geloof ik best! Geniet lekker van hem 💙

4. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Goedemorgen ladies!!

Hoe gaat het Gizmo?

Boelie, hoe gaat het met Tobias? Wordt het al ietsjes beter? Wat je zegt, verwennen kan echt nog niet. Elk kindje is anders natuurlijk, maar Tygo heeft de eerste weken (5 dacht ik) ook beneden gelegen en 's avonds gewoon in zijn ledikantje bij ons op de kamer. Is hij wel rustig als hij beneden ligt overdag? Ik denk juist dat als je een kindje gelijk vanaf begin af aan boven in een stille kamer legt, dat dat voor een kindje ook niet fijn is. In je baarmoeder is de kleine allerlei geluiden gewend continu. Je darmen borrelen, hartslag etc, en dan ineens leg je hem in een stille kamer. Tygo werd op een gegeven moment onrustig beneden en toen heb ik hem overdag wel naar boven gedaan. Denk dat hij teveel prikkels ofzo kreeg.

Lientje, ik snap je helemaal!! Ik zou het ook zeker zwaar vinden en snap ook dat je je afvraagt hoe je het straks allemaal gaat hebben. Wat doet je vriend uberhaupt eigenlijk met de kleine? Kijkt hij wel naar haar om? Ik zou zeggen, geef haar ff aan je vriend en ga er heel eventjes tussenuit, maar volgens mij is dat ook geen optie aangezien jij je irriteert aan hem...Sterkte lieverd!!

Catlover, pfff nou ik mag hopen dat ik dat ga redden haha!
    Maar je hebt grote kans dat Niels er gewoon doorheen slaapt hoor! Tygo was toen 3 maandjes en die zou om 23:00 uur zn laatste voeding krijgen. Dat hebben we toen een uurtje naar voren geschoven en hem iets voor de jaarwisseling wakker gemaakt zodat hij op zolder naar het vuurwerk kon kijken. Geweldig om te zien. We hadden hem zittend op de vensterbank gezet en hij keek zijn ogen uit. Hij zat het vuurwerk helemaal te volgen! Maar ik denk als we hem niet wakker hadden gemaakt, dat hij er gewoon doorheen was geslapen.

D, wat fijn dat het zo goed gaat met jullie kereltje!
    Maar wat een ellende voor jou zeg. Geen borstontsteking? Geef je borstvoeding trouwens? Pfff dit kun je er zeker niet bij hebben zeg. Hopelijk herstel je snel van alles. Beterschap meis!!

Ummk, hoe is het met jou/jullie dan?

Ayda, hoe gaat het met jou? En je zoontje zijn "driftbuien"? Slaapt hij nog steeds goed in zn grote bed?

Zo, ik voel me vanaf vrijdag ineens zoveel beter. Vrijdagochtend stond ik al veel beter op en dat is zo gebleven. Mn rug en bekken, ik voel ze wel, maar niet meer pijnlijk. Meer stijf! Heerlijk!! Zo kan ik het nog wel ff volhouden. Eerlijk gezegd als ik mij zo steeds gevoeld had, weet ik niet eens of ik wel gevraagd had om mij te strippen en in te leiden met 41 weken. Maar goed, vanmiddag naar de gynaecoloog en dan horen we hoe en wat er op de planning staat! Ik verloor gisteren wat slijmerig spul, beetje gelei achtig, maar daarna helemaal niks meer dus kan me niet voorstellen dat het iets van mijn slijmprop is ofzo.

5. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Sarah en gizmo gefeliciteerd! Heel veel geluk met jullie wondertjes!

Ik merk dat ik weinig aan forum toe kom maar ik vergeet jullie echt niet.
    Vannacht eerste x dat voedingen ontregelt waren. Ze kwam soms elk uur soms om 2. Gister was t onverwacht ineens druk. Vrienden groep kwam langs en bleven ineens allemaal Chinees eten. Super gezellig maar achteraf heb ik gister te veel gedaan (wandelen en op pad wn de vrienden) en daardoor was ins meisje in de avond al wat onrustiger met voedingen.

Oud en nieuw slaapt ze denk ik doorheen aangezien ze ook door blaffenvan hond slaapt of het vuurwerk wat er nu al af gaat.

Vooral je gevoel volgen, dus draagdoek voor als je kindje lekker bij je wil en wil je kindje in bedje en voelt dat goed vooral doen denk ik maar

6. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hier n update foto van m'n mooie mannetje

7. Adya

Adya Actief lid

25 apr 2016
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen! Dit weekend rustig aan gedaan, voel me daardoor stuk beter.
    Met zoontjes driftbuien gaat het ook wel goed. Hij heeft ze wel gehad afgelopen week, maar ik kon hem beter kalmeren. Merk dat het eigenlijk alleen escaleert als ik zelf te moe ben. Het slapen gaat gelukkig prima. En hij gaat ook ineens op het potje plassen. Ik denk dat hij dus misschien ook een soort sprongetje door moest in zijn ontwikkeling.

Wat een moppie, D!

8. Catlover

Catlover Actief lid

4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    Wat fijn dat hij al zo is opgeknapt D!

Antje: hij slaapt wel door veel dingen heen gelukkig, en misschien vind hij het ook wel heel leuk om te kijken, hij zal het denk ik al wel kunnen volgen dan.

Nou leeg hij net een flesje van papa en ben ik snel even gaan douchen. Kom ik beneden, zegt hij: "er kwam snot uit z'n neusje!"
    En jawel: in een zakdoek had hij een (voor een baby) grote klont opgedroogd, groen snot! Hij is verder wel redelijk rustig.

Ik merk dat als ik hem gekolfde melk geef als laatste voeding, hij een heel stuk beter slaapt. Helaas kan ik niet genoeg kolven om hem dagelijks een hele voeding van gekolfde melk te geven. Maar een keer per 2-3 dagen is geen probleem.

Hij slaapt de laatste dagen gelukkig goed 's nachts, de krampjes lijken het hoogtepunt voorbij te zijn. Helaas poept hij ook minder de laatste dagen, en af en toe merk ik dat hij daar met name aan het eind van de middag/begin van de avond last van krampjes heeft.

9. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Antje88, hier gaat het goed! Ons dochtertje was vorige week 2 nachten opgenomen ivm rs virus, was best schrikken ze had zo een 10 uur lang niks gedronken en werd erg suffig. Maar ze herstelde gelukkig weer snel!

Hoe was het bij de gyne?

10. Gizmo1977

Gizmo1977 Actief lid

25 apr 2016
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ons mannetje het gaat goed als zijn de nachten nog onrustig ik schrijf later meer!

Bijgevoegde bestanden:

11. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Wat een knapperd

12. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Wat n plaatje zeg gizmo 😍

13. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Jeetje schrikken um
    Hoe is t nu

Nou ik ben weer op de spoed beland vandaag.. ongelooflijk
    Gister lekte ik laat in de avond ineens door en verloor ik n stolsels
    Ik dacht Ah dat kan gebeuren
    Snachts redelijk rustig / normaal met bloeden
    Maar dan ineens rond elf u onder de douche
    Ik verlies me toch bloed en stolsels
    Was geen houden aan
    Geen MaandVerband genoeg om t te houden
    Om de haverklap doorweekt ondergoed en broek
    Omdat er veel stolsels kwamen en ook flinke golven weer even gebeld met Zhuis wat te doen en kon gelijk naar spoed
    stukje van nog geen 5 min maar egt liters
    Door 4 verbanden heen een natte broek
    Ze hebben me terugopgenomen en onderzocht
    Er is een echo gemaakt en zijn stolsels te zien maar geen resten van vliezen of de moederkoek
    Ze hebben me medicatie en n infuus gegeven om de baarmoeder te laten samentrekken en hopelijk ben ik dan alles goed kwijt en wordt t vloeien minder (dmv weer n ander infuus) anders moet ik naar de ok
    En met m'n zoontje nog opgenomen snappen jullie ntl wel dat ik dat niet wil...
    Dus afwachten en op hoop van zegen
    Mag maar niet naar m'n kinderen he :( zou eerst gister gaan
    Voelde me vandaag terug goed krijg ik dit
    Gelukkig doet m'n mannetje t heel goed anders zou t egt nog zwaarder vallen 😭

14. Boelie88

Boelie88 Actief lid

2 mrt 2016
    453
    124
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jeetje D, jij maakt het ook mee zeg! Ook niet niks allemaal! Hoe voel je je door al dat bloedverlies? Iig heel veel beterschap! Hopelijk kun je snel naar je zoontjes!

Antje ja precies, dat denk ik ook, daarnaast is het ook fijn dicht bij mama en papa te zijn natuurlijk! Beneden istie hartstikke rustig, kan uren slapen! Heerlijk! Wie weet komt het vanzelf idd net als bij jullie!

15. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Oohhh Gizmo wat een heerlijk ventje, superlief zeg 😍😍
    Fijn dat t goed gaat !

Antje nou hij komt paar keer in de week een uurtje langs ... Als ze wakker is houd hij haar even vast.
    Kan haar niet bij iemand anders laten, denk dat me hart ter plekke breekt 😂
    Maar geef ook bv en het is niet te peilen wanneer ze ervoor komt ... soms na 3 uur, soms weer na een uur , dus kan ook echt niks zonder haar doen ... ( wil ik ook niet hoor ❤ )
    T komt wel goed ... tis nu gewoon op sommige momenten pittig .
    Wat superrrrr dat je je zo goed voelt lieverd !!, echt top om te lezen 😘
    Hoe was t bij de gyn vanmiddag?

Ooh Ummk, wat moet dat schrikken geweest zijn voor jullie zeg !!
    Dat komt toch doordat ze met mensen in contact is geweest die verkouden zijn ?
    Gelukkig is ze snel weer opgeknapt !

Ach D , kijk nou wat een leukerd, heerlijk mannetje 😍😍
    Ben zo blij dat ie zo goed zijn best doet en zo goed opknapt 👍
    T zit jou niet mee hé... wat zal je je andere ventjes missen ... 😔
    Doe je ff rustig aan madame , heel veel sterkte en ik hoop dat t voor jullie heel snel beter mag gaan 😘💋
    Ik had je nog een pb gestuurd trouwens 😀

Ik bereid me maar voor op t ergste met o&n ...
    Meestal is hier niet later dan 02.00 vuurwerk, dus hopelijk kunnen we daarna gewoon slapen 👍
    Ben normaal ook veel buiten, met zoontje en buren, maar nu niet ...
    Zal wel vragen of vriend komt, kan hij af en toe bij S. blijven en kan ik met zoontje wat afsteken 🎉 , maar naar de buren ga ik dit jaar ff niet 😊

Misschien heb ik wat gemist, sorry, maar laptop staat nog steeds bij de reparateur en is irritant om alles terug te lezen op me foon 😖

16. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Ohhh D wat heftig allemaal zeg.. wat zit het tegen! Knap jij maar gauw op en doe maar rustig aan ☹️️💜

Klopt Lientje, iedereen was aan het snotteren, maar denk dat ze het opgelopen heeft via m'n zoontje. Bij de hap waren het 1 en al hoestende kindjes! We hebben ook helemaal geen bezoek meer ontvangen, wil eerst dat ze volledig opgeknapt is!

17. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Jeetje D wat heftig allemaal..maar wat een schatje heb je zeg en fijn dat het beter gaat :)

18. Catlover

Catlover Actief lid

4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    Na een reeks goede nachten (Niels die vanaf z'n laatste fles tussen 23:00 en middernacht en de vroege ochtend tussen 4 en 6 doorslaapt!), lijken we nu weer voor een mindere/slechte nacht te staan... Vanaf eind van de middag is hij erg onrustig. Slaapt wel, maar steeds vrij kort en wordt dan vaak huilend wakker. Net maar een (extra?) fles gegeven, en hopen dat hij dan wel gaat slapen, maar ook de nacht een beetje goed doorslaapt. Ik vind hem ook warm aanvoelen, maar z'n temp is normaal (37,0). Vanmorgen kwam er ook een klodder/klont/korst groenig snot uit z'n neusje, dus misschien toch wat verkouden dan.
    Ik voel me zelf ook niet erg fit, temp ook normaal, maar zo'n nare, gevoelige huid, alsof je verhoging hebt. Morgen de nacontrole bij de vk, zal het meteen op tafel leggen.
    Vanmiddag de uitslag van het placenta onderzoek gehad, dat hebben ze onderzocht om te kijken of ze nog iets kunnen vinden waarom Niels 4 weken te vroeg was. Ze hebben geconstateerd dat het een mooie, gezonde placenta was, zonder bijzonderheden of infecties.

Onze overburen haalden altijd (illegaal?) vuurwerk in Duitsland, dat altijd wat meer geluid gaf dan wat je hier kunt kopen, maar wat er ook mooier uit zag. Zij hebben half oktober een baby gekregen, dus ik denk niet dat die wat gaan afsteken. Wordt dus denk ik wel rustig hier.

19. Boelie88

Boelie88 Actief lid

2 mrt 2016
    453
    124
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    stilte voor de geboortestorm? Adya? Antje? Mini? Owl?

20. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    M'n mannetje is volledig van de beademing en toeters en bellen
    Heeft alleen nog n sonde tot hij volledig de flesvoeding krijgt
    Vnv of morgen gaan we t voor t eerst aanbieden :)
    Ben zoooo blij :D
    Donderdag of vrijdag gaat hij vermoedelijk terug naar t Zhuis waar ik ben bevallen..

Deel Deze Pagina