Uitgerekend december 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door UmmK, 15 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    D en Gizmo, wat een knapperds koppies!! Fijn dat alles goed gaat.

Mofantje, snap dat je andere dingen te doen hebt nu 😉 Je hebt groot gelijk. Lekker van je kleine genieten.

Ummk, ik heb zelf geen ervaring met dat virus maat ken wel kleintjes om me heen en het is behoorlijk heftig! Fijn dat de kleine opgeknapt is.

D, wat een ellende allemaal joh! Dit wil je er toch allemaal ook niet nog eens bij hebben. Heel veel sterkte lieverd en beterschap. Ik hoop dat je snel opknapt en uit het ziekenhuis mag. Dikke knuffel!

Ik lig nu in het ziekenhuis. Gisteren voor controle geweest en vanmorgen kon ik al ingeleid worden. Heb een ballonnetje gekregen. Die gaat er vanavond uit en morgen gaan ze checken hoeveel ontsluiting ik heb. Is het genoeg, breken ze mn vliezen en anders krijg ik weer een ballonnetje. Heb nu wel wat krampjes, iets pijnlijker dan menstruatie krampen, dus hopelijk doet het ballonnetje wat! Ik moet tot mn bevalling int ziekenhuis blijven. Heb gelukkig een kamer voor mezelf. Vanmorgen was mn bloeddruk wel veel te hoog 160/95, maar dat is blijkbaar de spanning geweest, want begin van de middag was ie weer 120/60.

Voor en na het plaatsen van de ballon een CTG gehad, om 13:00 uur en straks om 16:00 uur. Ze houden de kleine goed in de gaten!

We'll keep in touch 😘

2. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    Jeetje D wordt maar snel beter, en ooh wat super fijn dat het zo goed met hem gaat! en fijn dat hij weer wat dichterbij huis mag komen :)

Catlover wat fijn dat alles goed was met de placenta.

Boelie hier nog niks en ook nog geen teken dat het snel gebeuren gaat, mevrouw is giga bewegelijk volgens mij zijn mn ribben gekneusd.. Wel krijg ik steeds meer pijn overal, dus van mij mag ze nu wel een x komen :p

3. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    ooh Antje wat super spannend! heel veel succes :D

4. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Ben net gestript in het ziekenhuis, had 1-2 cm ontsluiting. Ze verwacht dat het of vanavond/vanacht zelf op gang komt en anders word ik morgen ingeleid. Super spannend allemaal ineens!

5. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    Wauw mini ook al zo spannend! Hopelijk zet het zelf door :)

6. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Haha gaan we wedstrijdje doen Mini? 😝
    Hopelijk gaat het strippen effect hebben en begint het uit zichzelf!!

7. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Jij ook veel succes!

Hoop het ook... Heb behoorlijk veel kramp en verlies ook wat bloed, dus het zal in ieder geval wel iets doen!

8. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O mini en antje :D spannend! Denk aan jullie! Zet m op lieverds!

Heb net gesprek gehad met de kinderarts en vermoedelijk donderdag
    Middag terug naar t Zhuis in nl!

9. Gizmo1977

Gizmo1977 Actief lid

25 apr 2016
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw spannend Antje en mini heel erg veel succes!! Wat een goed nieuws D en een prachtig mannetje!

10. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Suc6 Antje en Mini! :) wie is er eerst??? Hahaha ben heel benieuwd :)

11. Catlover

Catlover Actief lid

4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    Goed nieuws D!

En ik ben benieuwd wie van jullie er eerder is, antje en mini!

Even een vraagje, welk merk luiers gebruiken jullie en ho is jullie ervaring ermee?
    Ik gebruik momenteel alleen pampers omdat die overal in de aanbieding waren, en die bevallen goed. Ik heb ook een pak Kruidvat eigen merk gehad, die bevielen ook prima.
    Nou ben ik vanmiddag even in Duitsland geweest voor boodschappen, en daar verkocht Lidl ook hun eigen merk maat 2 (super goedkoop vond ik, €4,65 voor een pak van 42 stuks :O ), en daar heb ik ook en pak van meegenomen om te proberen. Ik hoor goed verhalen erover tenminste. Als het bevalt gaan we denk ik af en toe voor luiers haha!
    Voorlopig hebben we in elk geval genoeg luiers (ik telde net 12 pakken maat 1 en 2 in de babykamer haha! Beetje ingeslagen in de aanbiedingen...), maar ik ben wel nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen.

Vanmorgen de laatste controle gehad bij de vk, en m'n duizeligheid komt waarschijnlijk door vermoeidheid: bloeddruk was 68/110 en ijzer was 8,0...

12. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Hier is het toch wel aardig uit zichzelf aan het rommelen. Heb nu zo om de 6 minuten weeën van 30-45 seconde. Goed op te vangen, maar kan er niet meer door slapen. Liggen doet wel pijn. Probeer het bellen van de verloskundige zo lang mogelijk uit te stellen, in ieder geval tot de weeën ondragelijker worden en langer aanhouden.

13. Boelie88

Boelie88 Actief lid

2 mrt 2016
    453
    124
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Succes Mini! Ben benieuwd!

Antje ook veel succes!

14. maroescka

maroescka Lid

15 jul 2016
    60
    0
    0
    Succes mini!!!

Gefeliciteerd met de geboren baby's!!

Ik zit momenteel heel erg in mezelf. Vandaar dat ik niet meer zo vaak reageer! Om 10 uur moet ik naar de verloskundige en dan wordt ik gestript. Dus het wordt echt een wedstrijdje van 3 wie het eerst gaat bevallen 😂😂😂 het rommelt hier ook iets dus hoop dat strippen helemaal gaat helpen. Zou het wel gaaf vinden als we vandaag ons beebje eindelijk in onze armen kunnen sluiten. Ik heb mijn man op 21 december leren kennen en we zijn op 21 oktober getrouwd. Zou te grappig zijn dan toch 😂😂

15. Adya

Adya Actief lid

25 apr 2016
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog niet bijgelezen. Zal later doen en dan ook wat uitgebreider vertellen over mijn afgelopen 2 dagen.

Lig nu op de kraamafdeling en naast me ligt onze dochter Sophie, geboren in de nacht van maandag op dinsdag. Ze weegt 2885 gram (wat ze hier war klein vonden voor haar termijn van 38+3), echt een popje, maar doet het hartstikke goed. Bevallig vond ik zwaar, ze bleek een sterrenkijker. Borstvoeding drinkt ze keurig, hele opluchting. Hopen dat we vandaag naar huis mogen.

16. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Spannend meiden!

En gefeliciteerd ayda! Wat n leuke naam en wat fijn dat ze t goed!
    doet! Zal duimen dat jullie weg mogen!

Hier gister avond twee x n flesje kunnen geven en hij heeft heerlijk in m'n armen gelegen en uiteindelijk ook f slapen
    Maar om m niet te veel te belasten (drinken is vermoeiend) 3' hij ntl net pas van alle beademings ondersteuning af is hebben we de laatste voeding en de nacht via sonde gegeven

Weet t plan voor vandaag nog niet
    Gister voor we weg hingen was ie even heel boos van moeheid (werd steeds gestoord door de stomme piepjes van t infuus apparaat) waardoor even de waarde van z'n zuurstof opname in z'n bloed zakte op t scherm
    Daarom zei de verzorgende van even laten rusten nu anders wordt t teveel ineens
    Hij moet zich gwn kunnen boos maken zonder dat er waardes op tilt slaan
    Dus f kijken hoe t vandaag gaat
    Maar als t goed gaat mag ie morgen middag naar nl

17. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Ik had al zo'n vermoeden dat je aan het bevallen was!! Van harte gefeliciteerd meid en geniet ervan 😍 Fijn dat alles goed gaat.

Hier zijn vanmorgen mn vliezen gebroken, dus als het goed is ga ik vandaag bevallen!!

18. maroescka

maroescka Lid

15 jul 2016
    60
    0
    0
    Succes antje!!!!!

19. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd Adya!

Suc6 Antje 😃

20. Boelie88

Boelie88 Actief lid

2 mrt 2016
    453
    124
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    #4040 Boelie88, 21 dec 2016
    Laatst bewerkt: 21 dec 2016
    Gefeliciteerd Adya! Hopelijk vandaag naar huis en dan heerlijk genieten! Top! Ben benieuwd naar jouw verhaal!

Succes Antje!!

Hier is kleintje alweer 4 weken oud.. kan het niet geloven dat tijd zo snel voorbij gaat... jeetje..
    Alles loopt verder best goed, nog wel om de 3 uur voeden snachts maar slaapt tussendoor goed in zijn wiegje, overdag wil hij absoluut niet in zijn wiegje slapen, probeer het wel met het middagslaapje, maar ga hem niet dwingen nog. Slaapt beneden in de reiswieg wel heerlijk..
    Enige puntje is dat hij maar moeilijk getroost wil worden door vl... maar goed dat komt ook wel goed, moedig vriend ook aan veel te knuffelen en hem toch proberen te troosten, maar vl vindt het ook lastig hem dan zo tezien huilen.. ach komt goed.

Deel Deze Pagina