Oh ja heftig hoor Ummk, ik ben der echt panisch voor ... Niemand die verkouden is mag hier naar binnen 😂☝ Gelukkig gaat t weer goed met je ukkie ! Yesss D wat goed van je kleine kanjer !! Ben echt mega blij voor jullie, heerlijk om te lezen ❤ Oohh Antje & Mini dagen ons uit om een wedje te leggen 😂 Wat superspannend dames !! Oh ik lees nu gebroken vliezen en weeën ... whaaaaa, nog even jullie hebben je baby'tje eindelijk vast !! Zet 'm op meiden , jullie zijn toppers !💪 Heeee Adya, was je even voorgedrongen😂👍 🎉🎉 Gefeliciteerd met je popje 🎉🎉 Fijn om te lezen dat t goed gaat en hopelijk vandaag lekker naar huis ! Moesten jullie even blijven omdat ze een beetje aan de kleine kant is ? Geniet lekker van je meisje !💋 Ik gebruik gewoon Pampers Catlover, heb in me zwangerschap al aardig ingeslagen met aanbiedingen idd, maar ze gaan sneller dan ik dacht 😂 Gebruik ook wel 's die van t Kruidvat, vind ik ook goed ja 👍 Dat is niet duur bij de Lidl ... benieuwd wat je ervan vind ! Moet je bepaalde dingen gaan eten nu je bloeddruk en ijzer wat lager zijn ? Vervelend als je zo duizelig bent zeg !
Gefeliciteerd adya!! En zet hem op mini en Antje!! Hier kv luiers bij mijn oudste zoon ook en bevallen goed Hier zware nscht gehad Bas wilde niet slapen en veel huilen pff ben gesloopt overdag slaapt hij keurig boven in z'n wiegje
Gefeliciteerd adya met jullie dochter, mooi naam. Succes mini en Antje. Sorry ben ook niet zo actief geweest, onze kleine meid is sinds 2 dagen opgenomen vanwege te hoge waarde geelzucht! Ze ligt nu in de couveuse met 3 lampen en 1 planket. Erg zielig hoe zij ligt kan haar niet pakken en bij me hebben😢😢 echt hartverscheurend! Het gaat wel steeds zaken gelukkig maar, 2 lampen gaam er uit vandaag hopelijk blijft het mooi dalen. Er is helaas geen kamer vrij dus we liggen apart, Ik moet kolven en ze krijgt het via de sonde. En ze heeft eindelijk een naam😀Lina.
Wat sneu voor jullie Maar wat is ze mooi Hoelang en hoe groot is ze? Ziet er gezond uit 😍❤️ En wat n mooie naam voor zo n mooi meisje ❤️
Om 11:30 uur ben ik bevallen van een prachtige zoon genaamd Jesse 😍 Alles gaat goed. We moeten alleen wel een nachtje int ziekenhuis blijven omdat hij volgens de norm iets te licht is. Hij weegt 3160 gram en dat is iets te licht in verhouding met het aantal weken zwangerschap. Heb een prima bevalling gehad met een beetje hulp van een morfine pompje 😉
Mooie naam sara! Fijn dat het al wat zakt ook! Antje, gefeliciteerd! Snel gegaan nog! Leuke naam ook! Genieten!!
@Sara das even schrikken zeg maar fijn dat het nu beetje beter gaat allemaal. Hopelijk snel weer thuis. Mooie naam! @Antje Gefeliciteerd met jullie zoon Jesse! 😍
Vrijdag morgen vertrekken we weer naar nl Ze willen eerst de vetten eiwitten ed goed afbouwen n infectie gevaar bij loskoppelen uitsluiten n dan gaat ie infuusvrij n met goede start wbt drinken naar daar waardoor z'n opname daar niet lang hoeft te duren
Wauw Antje wat een mooi mannetje en een mooie naam! Stond bij ons ook bovenaan samen met Bas maar omdat wij al iemand kennen met een Jesse is t Bas geworden ☺
Wauw! je kijkt even niet en een heuse babyboom Antje en Adya gefeliciteerd! Mooie namen allemaal ook Sara D super fijn dat je mannetje weer wat dichterbij komt vrijdag.
Lientje: ijzer van 8,0 is best hoog, zeker ná een zwangerschap. Dus niks bijzonders hier gelukkig, gewoon meer rust nemen. Antje en Adya: gefeliciteerd! D: wat fijn dat het nu al zo goed gaat weer! Sara: jeetje dat is even schrikken zeg! Bij Niels waren ze er in het begin ook bang voor, te vroeg geboren baby's schijnen daar gevoeliger voor te zijn. Vanmorgen werd ik om 9:45 wakker, en Niels sliep nog lekker, die had sinds z'n flesje gekolfde melk (of is het slagroom?) van gisteravond niks meer gehad! Dat heeft hij mooi ingehaald vandaag, om 12:00 en 14:00 had hij alweer honger, dus we zitten weer op schema gelukkig!
Wowwww wat n mooie ogen! Is ook niet helemaal nl denk? Hier n mixje iig wat n mooie outfit n mutsje, staat m prachtig 😍
Hi meiden, Wat een dag... Vanmorgen om 10 uur melden voor inleiden. Na een half uur m'n vliezen gebroken bij 2 cm. Rond 2 uur had ik 3 cm ontsluiting en trok ik het niet meer. Onder de douche gezet en na een anderhalf uur ruim 5 cm ontsluiting. Toen ging het heel snel... 5 cm erbij en om 4 uur mocht ik gaan persen. Om 16.29 ben ik bevallen van onze mooie zoon! 51 cm en 3556 gram. Helaas totaal ruptuur en direct naar de OK gebracht. Voel me er nu vrij goed onder en kijk er toch met een fijn gevoel op terug. Wat is het snel gegaan allemaal...
O mini wat heb je afgezien! en dan ineens volle vaart he? Herkenbaar! Wat ligt ie er heerlijk bij ❤️😍 Echt n plaatje! Van harte gefeliciteerd en heel veel geluk gewenst !
Mini wat een sneltrein van weeen ineens dan! Gefeliciteerd en heerlijk genieten nu! Natuurlijk erg venieuwd naar zijn naam!
Nou lieve mensjes Ten eerste gefeliciteerd met jullie 21 december baby's ❤ Ten tweede wil ik ook laten weten dat ik ben bevallen van een prachtige dochter! Later laat ik meer horen. Met mij en onze kleine prinsesje gaat het goed. Dat is eerst ff belangrijk! XxxxX P.s ze is geboren op 21 december om 17.35 geboren en woog 3570 gram