Ooh Sara wat verdrietig zeg ... 😔 Idd t enige woord wat er voor is als je je kindje zo ziet liggen ; hartverscheurend .... Snap zo goed hoe je je voelt, helaas, ... hopen dat je naar huis mag omdat t btr lijkt te gaan en dan toch gaat t weer minder ineens ... 😧 Kan helaas niks voor je doen, maar zal aan jullie denken en voor mooie Lina duimen, dikke knuffel 😘
🎈🎈🎈🎈🎈🎈 Gefeliciteerd lieve Antje 🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈 Wat een heeeeeerlijkkkk kereltje, perfecte schoonzoon 😄😉 Hoe bevalt het weer thuis zijn met jullie kleine kanjer erbij ? 🎉🎉🎉🎉🎉🎉 Ook gefeliciteerd Mini met jullie prachtige ventje 🎉🎉🎉🎉🎉🎉 Wel even schrikken van de ramp "Down under" ... Hoe gaat dat nu allemaal ? 🎀🎀🎀🎀🎀🎀 Jij natuurlijk ook gefeliciteerd met jullie meisje Maroescka 🎀🎀🎀🎀🎀🎀 Fijn dat alles goed gaat meis, lkkr genieten !! Haha oh jee Owl, jij de enige nog zwangere hier ? 😂 Ga voor je mee hopen dat ze Dinsdag kunnen gaan strippen meid ! D wat geweldig dat jullie weer terug in Nederland zijn, je bent vast heel trots op je ukkie ! ❤ Nu snel verder aansterken en heerlijk naar huis met z'n alle , ik duim nog hard mee voor jullie ! Hoe was t om weer even thuis bij je jongens te zijn ?? Hier alles nog lekker druk 😂 Chronisch zweet op me rug en me haren recht overeind 😃 Maar oohh wat geniet ik van mijn prinses en wat ben ik verliefd op der ... zucht .... 😍😍 De bv gaat goed en de nachten nu ook weer, dus dat is heerlijk ! Ritme nog 0.0 ... Maar nu gelukkig 2 weken vakantie, dus hopelijk gaan we in die tijd wel een ritme ontwikkelen 👍 Ze is voor t laatst gewogen toen ze 8 dg oud was , dus ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd wat ze nu weegt, maar ons cb heeft maar 1 x in de week een inloopuurtje, dan moet t net zo uitkomen dat je dan niks hebt en daarheen kan .... Zou er bijna een baby weegschaal voor aanschaffen, misschien toch 's voor gaan kijken 😊
O Sarah knuffel Know The feeling Hopelijk snel naar huis Heb t ook f gehad Ben f thuis geweest, heb de mannen opgezocht bij opa n oma wat heerlijk begon maar weggaan was ntl minder waardoor ml hier terug in t Zhuis maar even kon blijven n ik over de zeik raakte omdat ik me ineens zo alleen voelde ondanks dit prachtige mannetje bij me Wil naar huis Dit kan ik thuis ook wat ik hier doe Liggen op de kinderafdeling niet eens meer de neonatologie dus als aan min ligt Verpleegkundige snapte dit ook helemaal n gaat t morgen mey de kinderarts bespreken Als ie aan is gekomen n zo blijft drinken is er wel kans so Fingers crossed and a whole lot of prayers 🙏🏽
Pfff snap je zo goed !! Tuurlijk voel je je alleen ... Tis gewoon heel naar ... Ga zeker voor je mee duimen, goed dat je t hebt besproken hoor ! Dikke knuffel voor jullie 😘😘
Down under blijkt heel netjes gehecht te zijn, ze moesten zoeken naar de hechtingen. Dus dat is super! Ben alleen wel verschrikkelijk onzeker wat betreft de kleine man. Hij ging rond half 2 huilen en mocht pas om half 3 z'n flesje. Heb hem toen dat uurtje bij me genomen en rustig proberen te houden. Lukte uiteindelijk wel, maar weet niet of het handig is om hem bij me te nemen. Na z'n flesje net was hij ook ontroostbaar. M'n man en ik moeten allebei nog wennen aan hoe we hem vast moeten houden om te laten boeren... Misschien herkenbaar voor meiden die ook nu hun eerste hebben? Hij ligt nu ook weer op m'n buik te slapen. Hopelijk kan ik straks als de kraamhulp er is even bijtanken.
Goedemorgen lieverds!! Hoe gaat het met jullie? Mini, wat een mooi kereltje en een erg leuke naam. Ik hoop dat je je snel weer wat fitter voelt. Laat je lekker verwennen en pak je rust. Heb je veel last van je onderkant? Kan me voorstellen dat je onzeker bent. Maar als je merkt dat hij honger heeft, hij sabbelt bijvoorbeeld op zn handjes of maakt smak geluiden, dan zou ik hem gewoon lekker zn flesje geven. Ook al is dat een half uurtje te vroeg. Je gaat de geluidjes en signalen snel herkennen hoor. Komt goed! Boelie, tijd gaat snel hé? D, wat super fijn dat je mannetje vlakbij is. Hoe gaat het met jou verder? Kan me helemaal voorstellen dat je je zo alleen voelde. Logisch toch dat je naar huis wilt! Ik hoop echt voor je dat dat snel gaat gebeuren. Dikke knuffel! Ayda, oeff een sterrenkijker lijkt mij ook pittig ja om uit te persen. Dat knikje waar ze doorheen moeten gaat dan veel lastiger of niet? Fijn dat je meissie het goed doet. Geniet ervan met elkaar. Leuk om te lezen dat je zoontje er zo goed op reageert. Sara, wat een ellende!! Ik hoop voor jullie dat jullie snel naar huis mogen zodat het genieten ook een beetje echt kan beginnen!! Knuffel voor jou meis! Lientje, haha nou dan is die deal dus afgesproken 😂 Fijn om te lezen dat het weer beter gaat en ook lekker dat er vakantie is. Heb je net ff wat meer rust. Hier gaat alles super! Eerste nacht thuis was hij wel onrustig en heeft van 20:00 uur tot 01:30 uur geclusterd. De voeding van 01:30 uur heb ik liggend in bed gedaan. Vind ik niet echt een hele fijne houding, maar daarna lag hij zo tevreden naast me, dat ik dacht jij blijft maar lekker naast me liggen en toen sliep hij heerlijk 3 uurtjes tot de volgende voeding. Dat gecluster van hem, heeft ervoor gezorgd dat mn boobs vol met melk zijn gelopen dus vannacht een super nachtje gehad. Tis een tevreden kereltje. Gisteren weer ff gewogen en toen bleek dat hij al niet meer was afgevallen. Ik kijk ook met een heel goed gevoel terug op mn bevalling. Het ging snel (ruim 4 uurtjes), maar mn ontsluiting schoot lekker op zonder in een weeënstorm oid terecht te komen. Op een gegeven moment was het blijkbaar wel een beetje stressen, want Jesse had moeite om dat knikje te maken en bleef er wat te lang in zitten. Verloskundige had een paar keer gezegd dat de baby het nu niet meer zo leuk vond en ik met volle kracht moest persen. Haha en toen kreeg mn vriend last van een flauwte en ging bijna neer. Ik druk aan het persen, kijk ik naast me zit mn vriend op de grond lijkbleek haha. Wie heeft het hier nou zwaar 😂 Ik zie er alleen niet uit, want ik heb zo hard geperst dat bij beide ogen mn oogwit bijna helemaal rood is van de bloeduitstortingen...
De eerste verloving van december baby's wordt binnenkort bekend gemaakt, zie ik? Hahaha! Mini, zoals Antje al zei: als je kindje laat merken dat hij honger heeft, kun je best voor een keer de fles wat eerder geven, hoor. De adviezen over kindje bij je in bed nemen wisselen natuurlijk. Zelf durfde ik het bij mijn zoontje aanvankelijk niet, maar omdat hij heel lang (tot zeker 1 jaar) 's nachts onrustig bleef, ben ik het later wel gaan doen, omdat ik ook aan mijn rust toe moest komen. Nu bij mijn dochtertje doe ik het soms ook voor een uurtje of zo. Maar ik let er wel altijd op dat het dekbed dan bijv. alleen over mijn benen ligt, er geen kussens in de buurt liggen en leg het voedingskussen tussen ons en mijn man, zodat hij niet onze kant op kan rollen. Antje, wat fijn dat het zo goed gaat! En je arme vriend, haha! Die mannen hebben het maar zwaar. Hier een wat onrustige avond en nacht, hoewel S. lief sliep tussen voedingen door. Eerst liet ons traphekje los en moest mijn vader in allerijl komen om schroefgaten in de trap te boren, omdat onze zoon anders niet veilig in bed kon liggen. Vervolgens hield S. vannacht haar temperatuur niet op peil, dus heb haar uiteindelijk een tijdlang huid-op-huid op mijn borst genomen. Nu met 2 kruiken en extra deken blijft het wel goed. Straks wegen en hopen dat ze op zijn minst stabiel is gebleven... Heb het gevoel dat het vandaag een dag kraamtranen wordt. Gelukkig nu kraamverzorgster in huis, waardoor ik nu even los kan laten. Nog ff een uurtje slapen!
Herkenbaar maar meer ook omdat ik wil voorkomen dat ie terug geeft Hij moet ntl aankomen n zoveel mogelijk drinken n binnenhouden ennean wacht k meer op n spontaan boertje dan dat ik m verplaats / verander van houding Ga dat wel f bespreken zo f wat tips vragen voor thuis want met n beetje geluk mogen we vandaag weg Z'n sonde is er uit, meld zich zelf voor z'n voeding om de 3-3.5u, is stabiel, ontlading en temp alles oke Z'n gewicht wordt zo f vergeleken en de verpleegkundigen zouden n goed woordje je doen bij de kinderarts die zo visite doet Fingers crossed
@mini wat hierboven gezegt is sluit k me bij aan. Als je kleine honger heeft maakt dat half uur of uurtje echt niet uit. En met boeren moet je de kleine op je schouder leggen met t hoofdje of net wat hoger dan liggen ze rechtop. @Sara Jeetje zeg das even balen allemaal hoe is het nu inmiddels? @D ik duim voor jullie dat jullie snel naar huis mogen dat is toch wel het fijnste he Hier meld ze zich gemiddeld rond 5 uur a half 6 voor de voeding. Mag echt niet klagen moet k zeggen 6 februari krijgt ze haar eerste prikjes jeetje wat gaat dat snel zeg.
Top ayda! Wij zijn thuis sinds 17u Morgenochtend komen de jongens thuis kerst vieren n zijn we herenigd Wilden t voor de beeb n ons niet gelijk te druk maken De kraam kwam ook nog F settelen maar morgen zitten we rond de boom😍❤️ Fijne dagen meiden ❤️
D wat fijn dat jullie thuis zijn, en nu maar genieten meid. Wat een mooi kereltje zeg😍. Wij zijn ook eindelijk thuis, de bloeduitslagen van gisterenavond en vanochtend waren goed. Over 10 dagen weer controle bij de kinderarts en weer bloedprikken. Fijne kerstdagen allemaal.
Wat fijn dat jullie thuis zijn, eindelijk heerlijk genieten! In deze groep dus vooralsnog ook geen kerstkindjes? De nachten waren hier tot nu toe drama... Finn is ook echt een spugerd en dat maakte mij een beetje bang om z'n fles te geven. Zo bang dat hij het uitspuugt of hem niet kon laten boeren. Over het voeden ben ik nu wat zekerder, maar het laten boeren moeten we echt nog wat beter onder de knie krijgen. De kraamzorg moet eigenlijk de baby's op de rug laten slapen, maar in het ziekenhuis en in verband met spugen willen wij hem op ze zij. Is dit juist wel of niet handig? Ik zie als ik m'n ogen dicht doe gelukkig ook geen herhaling meer van m'n bevalling, dus volgens mij begin ik dit nu beter te verwerken. Hebben meer van juie hier last van (gehad)? En ik hoor soms huilende baby's die er niet zijn... Volgens m'n kraamzorg heel normaal.