Ja had ik ook mmv ... Je bent ergens toch bang dat je ineens een negatieve test in je handen hebt waar hun naast staan Maar positief denken ... jij krijgt vanmiddag gewoon ook zo'n mooie knaltest ! Succes !
Heel herkenbaar mmv. Ik was ook ineens bang voor een vage of witte test. Afgelopen donderdag toch echt knaller en meteen begonnen. Eerste dagen geen last van de luchtjes uit de flessen, nu wel beetje. Ja een luikje lijkt me ook fijn idee, over precies een week hebben we nu eerste echo ohw wat ben ik bang dat dat hartje dan niet klopt. Enige waar ik echt veel last van heb is vermoeidheid, dat overvalt me zo!
♥ December mama's ♥ 1. ♥ Lientje1985, 30 jaar, 2e kindje ♥ Lieke86,30 jaar,2e kindje ♥ UmmK, 24 jaar, 2e kindje 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. Gizmo1977, 38 jaar, 2e kindje 10. Antje88, 27 jaar, 2e kindje 11. 12. 13. Bubblybaby, 25 jaar, 2e kindje 14. ♥ Jiseb, 30 jaar, 1e kindje 15. 16. Mofantje, 25 jaar, 1e kindje 17. 18. 19. 20. Sara87, 29 jaar, 2e kindje 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. Vraagtekentje9, 24 jaar, 2e kindje 30. 31. Jongens (0) | Meisjes (0) | Verrassing (3) Afspraken: April: 26 Antje88, intakegesprek verloskundige 29 Gizmo1977 echo fertiliteit 10.20 uur 29 Sara87 echo fertiliteit 14:20 uur Mei: 2 bubblybaby intake + echo 2 Lientje1985 echo termijnbepaling 3 Lieke86 pretecho voor officiële bekendmaking 9: Lieke86 Intake gesprek zh + echo 3 , 1eEcho , mofantje 6+10 Jiseb echo en gesprek gyn. 17 Antje88 termijnecho 23 Vraagtekentje9 intake + echo 25 Lientje1985 VK 26 Lieke86 Geslachtsbepaling Juni: ☆ Sterretjes ☆ Heb je een echo gehad met een kloppend hartje? Zet dan dit hartje ♥ voor je naam Wil je de lijst graag aanpassen? Klik dan onderaan dit bericht op 'quote', dan krijg je deze tekst in een nieuw bericht. Kopieer de tekst en plaats het in een nieuw bericht, haal vervolgens voor en achteraan het bericht de tekst met
♥ December mama's ♥ 1. ♥ Lientje1985, 30 jaar, 2e kindje ♥ Lieke86,30 jaar,2e kindje ♥ UmmK, 24 jaar, 2e kindje 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. Gizmo1977, 38 jaar, 2e kindje 10. Antje88, 27 jaar, 2e kindje 11. 12. 13. Bubblybaby, 25 jaar, 2e kindje 14. ♥ Jiseb, 30 jaar, 1e kindje 15. 16. Mofantje, 25 jaar, 1e kindje 17. 18. 19. 20. Sara87, 29 jaar, 2e kindje 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. Vraagtekentje9, 24 jaar, 2e kindje 30. 31. Jongens (0) | Meisjes (0) | Verrassing (3) Afspraken: April: 26 Antje88, intakegesprek verloskundige 29 Gizmo1977 echo fertiliteit 10.20 uur 29 Sara87 echo fertiliteit 14:20 uur Mei: 2 bubblybaby intake + echo 2 Lientje1985 echo termijnbepaling 3 Lieke86 pretecho voor officiële bekendmaking 9: Lieke86 Intake gesprek zh + echo 3 , 1eEcho , mofantje 6+10 Jiseb echo en gesprek gyn. 17 Antje88 termijnecho 23 Vraagtekentje9 intake + echo 25 Lientje1985 VK 26 Lieke86 Geslachtsbepaling Juni: ☆ Sterretjes ☆ Heb je een echo gehad met een kloppend hartje? Zet dan dit hartje ♥ voor je naam Wil je de lijst graag aanpassen? Klik dan onderaan dit bericht op 'quote', dan krijg je deze tekst in een nieuw bericht. Kopieer de tekst en plaats het in een nieuw bericht, haal vervolgens voor en achteraan het bericht de tekst met
En of hij duidelijk genoeg was! 😁 Top! Pffff, ik heb vandaag echt een dayoff. Voel me zwaar lamlendig. Geen zin om iets te doen en voel me de hele dag al weeïg op mn maag. Ik moet dan iets eten, maar dan weet ik weer niet wat ik moet eten. Terwijl ik gisteren juist een dikke snaaibui had. Moet zo naar de supermarkt, maar ik heb geen zin om te gaan en als ik aan eten denk, denk ik....Gatver, heb helemaal geen zin om te eten. Haha wat een geouwehoer 😂 Vanmorgen bij de verloskundige geweest voor een intakegesprek. Mag 17 mei (pas) voor een termijnecho. Dan ben ik ruim 10 weken. Ik vertelde over het bloedverlies en ze gaf aan als ik dat weer had, ik gewoon moest bellen aangezien ik nu ook ver genoeg ben om iets op de echo te kunnen zien. Mn bloeddruk was iets aan de lage kant, maar perfect voor een zwangerschap. Laat het maar snel 17 mei zijn 😋
Dat eet drama heb ik ook wel 's .... Ene keer eet ik dagen normaal , maar dan idd zitten er ook gigantische snaaidagen tussen , alles in de kasten gaat er dan aan Maar ook dagen dat ik me er echt toe moet zetten om iets te eten, ik hoef dan echt niet en trek in niks en blegh maar dan eet ik maar iets voor kleintje ... Balen zeg, zolang nog voor je echo 😑 Wel fijn dat je altijd mag bellen en dat ze dan willen kijken 👍
Ja dat kan het ook wel zijn. En nee zo wild zijn we niet te keer gegaan hoor ☺ Krampen heb ik niet nee. Vandaag zelfs licht misselijk opgestaan en dan heb ik iets klein gegeten omdat ik anders misschien wel wat braakneigingen krijg. En de lichte hoofdpijn die ik gisteren had was vandaag zo erg dat ik heel de dag in bed ben blijven liggen. Ik kreeg ook geen hap door mijn keel. Uiteindelijk een halve dafalgan genomen omdat ik het niet meer kon houden. En nu pas iets deftig kunnen eten. Oef! Misschien had ik beter veel eerder iets kunnen innemen dan had ik niet zo lang af gezien. Maar ik durfde niet zo goed.
Dag allemaal! Mag ik me hier ook nog aansluiten? Ik had me al in het topic voor de tweede helft van december gemeld, maar dat maakt niet uit, neem ik aan. Afgelopen zaterdag een positieve test, terwijl ik pas in maart mijn mirena heb laten verwijderen, dus we zijn nog een beetje overdonderd. Als de berekening van internet klopt zou ik 31 december uitgerekend moeten zijn. Dit is mijn derde zwangerschap. Ik heb al een zoontje van bijna 2 jaar. Mijn eerste zwangerschap eindigde in een vroege miskraam. Nu echter al flink wat zwangerschapssymptomen, wat ik me van beide vorige zwangerschappen niet zo heftig kan herinneren. Hoop maar dat dat een goed teken is. Ik mag 23 mei voor een echo en een week later op 30 mei voor de intake bij de verloskundige. Ik ben trouwens 31 jaar.
Je zwaar lamlendig voelen herken ik helemaal, gister hele dag op bank . Savonds rondje stad en alle eetkraampjes doorelkaar maakte me zo naar in mijn maag. Ook de supermarkt herken ik, normaal bedenk ik week vooruit wat we allemaal gaan eten en nu weet ik de dag of moment zelf niet wat ik wil of kan binnen krijgen! Spannend het wachten zeg , wel fijn dat je dus mag bellen Ben zo moe en duizelig dat ik Zh heb gebeld maar dat ik bijna van me stokje ga betekend dat ik gewoon meer rust miet nemen. Kreeg te horen dat ik anders mijn zwangerschap start dan gemid vrouw. Energie is al lager door hele traject.
Welkom en gefeliciteerd Ayda!! Kan me voorstellen dat je overdonderd bent als het zo snel is gegaan. Hopelijk heb je een mooie voorspoedige zwangerschap 😊 Is je bloeddruk niet wat laag? Misschien moet je ff een zout snoepje nemen als je je zo duizelig voelt. Die tip kreeg ik gisteren van de verloskundige. Zo dan! Ik krijg gewoon al een buikje. Kan m ook zowat niet inhouden 😂 Dit vind ik altijd wel een lastige fase, omdat het niet voor iedereen bekend is dat ik zwanger ben. Gelukkig draag ik in mn werk een uniform, dus dan valt het niet zo op 😋
Hoe is t hier verder ? Vandaag ff inhouden, ben normaal wel van een drankje hier & daar hier in 't dorp, maar vanochtend alleen ff met die kleine naar de vrijmarkt geweest en toen weer naar huis .... Gaan t dorp ook maar niet in, want zijn teveel bekende en ik weet niet wat voor smoes ik moet gebruiken . Hoe doen jullie t dit jaar ? En wanneer en hoe willen jullie t gaan vertellen ? Hier weet de familie t al sinds vorige week en mijn 2 beste vriendinnetjes, maar met de rest wil ik echt wachten tot de 12 weken.
Wij blijven thuis vandaag, dochter is erg ziek😔heeft virus in de maag en houdt niets binnen. Bij mijn is het de zelfde, ouders en beste vriendinnen weten het al en voor de rest wil ik me zo lang mogelijk inhouden.
Ahh sneu ... het heerst heel erg hé! Kan niet wachten om t te vertellen ... vind 't zo leuk en dat betekent ook dat we de 12 wk grens hebben bereikt ... Ff aftellen maar 😑 Beterschap voor je kleine meid !
Hier ook een mannetje die een hele nacht heeft lopen spugen dus lekker thuis Wij willen vrijdag na de echo onze ouders vertellen en zus en broer voor de rest wat goede vrienden en de rest ook pas na12 weken Krijg voor m'n gevoel ook al een buikje best erg maar valt nog niet op geloof ik
Beterschap voor alle kindjes! Die van mij is er net weer vanaf. Ik was van plan de stad in te gaan, maar vandaag zo moe dat ik niet eens het winkelcentrum haalde om boodschappen te doen (dan maar voor een keertje de auto genomen). Gelukkig vonden zoon en man het prima om op de tv naar de koning te kijken en het daarbij te laten. Hopelijk morgen wat meer energie, want dan ligt er een berg werk te wachten... Ik kan trouwens niet wachten tot mijn ouders terug zijn van vakantie om het nieuws te vertellen. Wil dat niet over de telefoon doen, maar het is wel lastig om mijn mond te houden als ze vragen hoe het hier gaat.
Aah wat sneu zeg van de zieke kids hier 😖 Beterschap! Lastig hé om het voor je te houden. Ik moet me ook echt inhouden! Heb me ook al een paar keer bijna versproken 😱 En wat ouders, naaste familie en vrienden betreft, maakt het mij niet uit dat ik het voor de 12 weken heb verteld. Mocht het misgaan, dan zullen zij zeker de personen zijn tegen wie ik het vertel. En idd als je van een drankje houdt en dan ineens niet gaat drinken, dan ben je al snel bang dat het opvalt. Een smoes verzinnen vind ik dan ook lastig. Misschien zeggen dat je met de auto bent? 🙈
Ahhhw beterschap voor de kindje! Onze Koningsdag was ook erg low-key even het centrum ingeweest en daarna heb ik lekker met mijn zoontje een dutje gedaan, haha. Vandaag minder misselijk, minder pijnlijke borsten en minder last van maagzuur. Ik zou daar wederom blij om moeten zijn, net als paar dagen terug toen het wat minder was, maar ik kan dat niet he. Ik word dan gek :/. Ik ben gewoon liever weer hondsberoerd. Maandag eindelijk mijn echo. Hopelijk voel ik me morgen weer als een natte krant .
Wat sneu van de zieke kindjes.. Ik was vanmorgen voor het eerst misselijk en heb soms een klein beetje gevoelige borsten sinds gisteren. Wij zijn vanmorgen even naar het centrum geweest en vanmiddag even naar de muziek, ons dochtertje vond het wel leuk om even te dansen😃