Hoi hoi gefeliciteerd allemaal! Ik mag me ook bij jullie toevoegen! Totaal onverwacht maar meteen in de eerste ronde voor ons tweede kindje is het dus al raak 😱. Nog steeds verbaasd ben ik, maar had wel al allemaal rare kwaaltjes die ik niet kon hebben van pill stop ( bijna 2 jaar al gestopt). Op een leuke spanennde tijd damens
Ik voeg me ook graag toe. Ben 5 weken zwanger. Moet helaas nog wachten tot eind april voor de echo. Nog 3,5 week wachten. Ik vind het zo lang duren! Gefeliciteerd allemaal!
Ik ben ook december uitgerekend. . Met hoeveel weken heb je tegenwoordig de eerste echo? Weet t allemaal al niet meer...
Gefeliciteerd dames ! Groepje word al groter, tijd voor een lijstje denk ik. Eerste echo kreeg je volgens mij rond de 10-12 weken ? Kreeg m zelf rond de 8 weken dus durf het niet zo goed te zeggen
Normaal gesproken is rond de 12 weken de eerste echo Gefeliciteerd alle maal! Het word hier al gezellig druk! Al last van kwaaltjes?
Hallo allemaal, Ik wil mij hier ook graag toevoegen. Afgelopen maandag heb ik positief getest. Ben zwanger van mijn 2e kindje. De oudste is vandaag 2 jaar geworden. Wat hebben de meeste van jullie vroege echo's. Ik moet zelfs nog bellen naar de verloskundigenpraktijk haha. Maar verwacht dat ik pas een echo bij 10 weken krijg. Was bij de 1ste ook zo. Ik ben denk ik 3 december uitgerekend.
Het lijkt erop dat steeds meer verloskundige de eerste echo eerder plannen. Ik mag rond week 8? Bij mijn dochter woonde we ergens anders, dus andere VK, maar daar deden ze indd met 12w de eerste echo, maar of dat nog steeds zo is, weet ik niet. Hoi trouwens, ik had hier nog niks gepost ik ben 1 dec. uitgerekend denk ik. 9mrt had ik een positieve ovulatietest en 21 mrt had ik een inimini licht streepje (11dpo) op de zwangerschapstest. Erg spannend weer allemaal! Jullie allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik hoop dat we allemaal over een maand of 8 een gezond kindje mogen krijgen!
Claudy en 4dogs gefeliciteerd! De echos schelen inderdaad per vk. Wij mochten eerder i.v.m. het verleden. Met 4 weken en 5 dagen de eerste echo bij de huisarts. Woensdag bij de gynaecoloog. Spannend!
Gefeliciteerd meiden! Ja zeker kwaaltjes, mag wel nieuwe bhs gaan halen want me bobbies komen er aan alle kanten uit... Verder ben ik helaas heel erg misselijk en hang alweer 3 x per dag boven de wc. Tegenstelling tot mijn eerste zwangerschap was dit zo 15 x per dag 38 weken lang. Dat was echt een vreselijke zwangerschap! Verder ben ik echt ontzettend moe, en gaat mijn buik behoorlijk tekeer! Bij jullie ook?
Qua kwaaltjes hier helemaal niet veel last. Meer moe en kan een heel kort lontje hebben..af en toe steekjes in m'n buik. Ik ga maandag de Vk bellen. Benieuwd wanneer ik de echo krijg. Spannend
Mamamiess, wat vervelend dat je al zo misselijk bent. Hoelang ben je nu zwanger? Ik ben heel snel vol van het eten en moet echt op tijd stoppen, anders heb ik er de hele avond last van. Bij mijn zoon had ik dit ook, maar wel wat later in de zwangerschap. Wij hebben het vandaag aan onze ouders en broers verteld. We hadden onze zoon een shirtje met ik word grote broer aangedaan. Mijn schoonmoeder zag het meteen en riep het ook al hardop voordat de anderen ook maar doorhadden dat er wat op het truitje stond. Bij mijn vader duurde het heelnlang voor het kwartje viel. Pas toen ik vroeg of de boodschap geland was. Drong het tot hem door haha. Iedereen was verder erg blij.
Hallo allemaal, ik sluit me ook graag bij jullie aan Ik ben zwanger van de tweede, ben denk ik 3 december uitgerekend. 20 april eerste echo, lijkt nog zo ver weg..!
Jaaa! Zou ook niet weten hoe het komt die misselijkheid. Denk dat ik gewoon slecht tegen hormonen kan.. Vandaar ook geen anticonceptie voor mij. Ik ben nu denk ik 4.4 weken, gok ik! Maar had een week terug al duidelijke test in handen.. 4 mei verloskundige en voor de echo moet ik maandag even bellen!
Gefeliciteerd! Zelf moest ik gister ook ongi worden en is niet gebeurd. Doe al vanaf zondag elke keer een test en het is telkens positief! Kan het zelf gewoon nog niet geloven, dit is pas onze eerste ronde. En voel me ook nog niet heel anders. Maar als ik het uitreken ben ik ook begin december uitgerekend 😄
Mag ik me hier ook aansluiten?? IK ben denk ik ergens uitgerekend rond 11 december. Het is mijn tweede kindje. Vind het wel erg spannend heb in december een miskraam gehad en dat maakt me soms wel wat onzeker. Ik hoop dat ik hier lekker kan mee kletsen! groepjes
Nou, ik kan me hier inmiddels ook bij aansluiten, 2 december uitgerekend en mag 25 april heen voor de eerste echo. Heb weinig last van kwaaltjes, weeig gevoel, en pijnlijke borsten. Verder valt het mee allemaal. Vind het daarom wel lastig te geloven, moet me inhouden om niet iedere dag een test te doen
Hoi meiden, Meld me ook hier aan Wilde na mijn MA in dec weer zsm zwanger worden en nu ben ik zwanger en zit ik op een onzekere wolk. Er zit niets anders op dan wachten tot de eerste echo 26 april. Heb weinig klachten, alleen last van krampjes maar dit had ik de eerste keer ook. Af en toe zere borsten, herkenbaar?