Uitgerekend december 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door UmmK, 15 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    En nu last van scherpe steken in mijn buik :s

2. Kitsune

Kitsune Actief lid

30 mrt 2016
    449
    0
    16
    Maak je geen zorgen. Ik eindigde vorige week bij de vk omdat ik verging van de steken in mijn buik (en ik ben ook gewoon dingen (>20 kilo) blijven tillen... Bleek het gewoon bandenpijn te zijn. Als ik druk ben geweest of stress krijg ik gek genoeg altijd steken, maar het betekent niks slechts.

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Wat een goed nieuws! Van harte fefeliciteerd meid! Zo fijn dat alles goed is!

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Wat n weertje zeg! Vandaag zijn m'n zoontjes bij opa n oma en heb egt heel de middag genoten in de tuin met lekkers en tijdschriften!

5. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Wauw wat super goed nieuws!!! Beste nieuws van de dag! Wat ben ik blij voor je en wat is het je gegund! Gefeliciteerd meis 😘

En wbt eten enzo, we moeten ook niet te spastisch zijn! Je moet het natuurlijk ook niet gaan opzoeken, maar als je 1 stukje hebt gehad kan dat echt geen kwaad! Sterker nog, de kans dat je er ziek van wordt is klein maar wel aanwezig dus daarom wordt het afgeraden!

Wat was het heerlijk weer idd! Het wordt de hele week mooi weer. Me like very wel!! 😝 Zijn er al dames gegroeid trouwens?

6. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoe zit dat nu met in de zon zitten ivm zwangerschapsmasker? Ik durfde al niet langer dan 2min in de zon zitten haha ;)

7. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Heerlijk hé 't zonnetje ... word er ook zo blij van 😍
    Ben nog niks gegroeid... hoop elke dag als ik opsta dat me buikje al iets is gegroeid, ook omdat t me 2e is .. maar nee .. nog niet
    Had wel gedroomd vannacht dat ik eindelijk een klein buikje had, dus werd vanochtend ook met dat idee wakker, maar helaaassss haha
    Ik kan niet wachten iig 😁😁

8. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Je kan een masker krijgen. Ik heb de vorige keer gewoon in de zon gezeten en nergens last van gehad en ook niet met een hoge factor ingesmeerd. Als je er bang voor bent, zou ik een hoge factor smeren.

Serieus nog geen buikje Lientje? Hier wel en ook al een dikke kilo gegroeid. Maar het is geen zwanger buikje zeg maar. Lijkt meer alsof ik gewoon dik ben geworden 😂

9. Gizmo1977

Gizmo1977 Actief lid

25 apr 2016
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw sara wat een super nieuws!@ hoorde vabdaag nog wat zie je er slank uit dus denk ook nog niet gegroeid ondanks de 2e al voelt dat wel.zo😊

10. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Haha Antje!
    Hier ook!
    Ik denk dat mensen inderdaad gewoon gaan denken dat ik dringend eens weer moet sporten :)

11. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Sara wat geweldig! Na de heftige dagen zal het indd moeten landen denk ik.

Ik ben gister voor eerst hele dag helemaal niet lekker en misselijk geweest. Sochtends dacht ik nog overgeven is week geleden. En toen kreeg ukkie wat bewijsdrang denk ik haha.
    Nu lig ik wakker te veel spanning voor dinsdag en binnenkort verhuizen.

12. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Haha ja dat heb ik ook wel een beetje 😂
    Bij mijn zoontje kreeg ik pas met 6!! maanden een buik, daarvoor was t een "net iets te zwaar getafeld" buik haha 🙈

13. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    #633 Lientje1985, 2 mei 2016
    Laatst bewerkt: 2 mei 2016
    *Pas op ; Klaagpost !*

Blegh ... Kon gister niet in slaap komen en toen t lukte ben ik volgend mij 50x wakker geweest vannacht ....
    Ben zo zenuwachtig voor mijn echo vanmiddag, kon gister de hele avond wel huilen ... 😓

Heb t met de andere echo's ook gehad, maar 't lijkt alleen maar erger te worden dan minder 🙁

Wil ook echt niet op 't scherm kijken tot de echoscopie zegt dat t goed is ... Ben zo bang , wil dit kindje zo graag ...

12 weken grens lijkt wel eindeloos ver weg ... zucht 😧

Willen jullie voor me duimen alsjeblieft?

14. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Je klaagt niet hoor! Het is volkomen begrijpelijk. Ik ga zeker voor je duimen. Je gaat vanmiddag een mooie echo zien 😍

Ik heb bij mn vorige zwangerschap ook niet echt een hele dikke buik gehad. Ook niet met 42 weken. Maar nu merk ik echt wel dat mn broek strakker zit en mn buik amper kan inhouden

15. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Dit was mn buik op het laatst

Succes vandaag met de echo Lientje!

Bijgevoegde bestanden:

16. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    Bedankt dames voor jullie lieve reacties, ik hoop dat wij allemaal een goeie zwangerschap gaan meemaken en in december ons wondertjes mogen bewonderen😍😍.

lientje Ik ga voor jou duimen dat je een mooi echo gaat krijgen, is zeker begrijpelijk hoor, het blijft idd spannend tot de 12 weken.

Ik ben ook wat gegroeid😆 maar dat komt omdat dat ik de afgelopen weken veel minder heb bewogen dan normaal. Door dat ik heel veel pijn had in mijn eierstokken door de behandeling. Nu is de pijn gelukkig wat minder, af en toe steekjes gelijk na het opstaan. Maar ik wil wel weer gaan opbouwen met bewegen.

17. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    Wat een mooie buik zeg😍😍, kan niet wachten tot dat ik weer zo'n buik heb. Heerlijk...

18. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Oooh Saar!!! Ik moet er gewoon van huilen, kan me jouw gevoel zooo voorstellen. Blij voor je.

Ik moet vandaag voor echo, 13:45. ENGGG.

Gisteravond overgegeven. Hopelijk goed teken :)..

19. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Ik hoop t zo : ( ....

Grappig he, dat je dat met een volgende dan toch sneller ziet allemaal :)

20. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Ooh wat een prachtige buik :D:D !
    Dank je wel , fingers crossed !

Deel Deze Pagina