Hoeveel bruinverlies heb je? Ik heb bij m'n vorige zwangerschap van week 6 tot 7 bruinverlies gehad, telkens bij het afvegen en heel soms wat bij urine. Het kan van de innestelling zijn, misschien vanwege gemeenschap of gewoon een wondje daarbinnen. Bloed word na x-aantal uur al bruin
Oh Jij, wat ellendig! Het hoeft echt niks te betekenen, maar voor je gevoel is het niet fijn! Hopelijk is het gauw weer weg!
Hoeveel is t ? Is t alleen met afvegen ? Er was hier laatst ook iemand die t ook had. Zolang t bruin blijft en je er geen krampen bij krijgt is er niks aan de hand, wat Ummk al zegt : ) Maaarrr het is idd niet iets waar je op zit te wachten 😑
Lag in inlegkruisje toen ik wakker werd en daarna ook bij afvegen. Gyn is op congres nu natuurlijk... Zucht. Niet meer krampen dan anders
Bruin is meestal goed! Das oud bloed. Ik heb nu 3 keer bloedverlies gehad, was meer roze trouwens. Maar had wel steeds een oorzaak. Een keer na een dag veel niezen en 2 keer na harde ontlasting. Daarna werd het ook bruin. Nadien geen bloedverlies meer gehad. Kun jij een oorzaak vinden misschien? En als je het niet vertrouwd, bel je toch? Er is vast wel een andere gynaecoloog die jou kan helpen
Ahh @Jij, dat is helemaal niet leuk :/ Daar zitten we niet op te wachten. Ik hoop dat het gewoon onschuldig is. De kans is gelukkig groot dat het niets hoeft te betekenen.
Yeah we hebben hartje zien kloppen en keurig voor de 7weken en 3dagen. Over 2weken nog echo in zh en dan naar verloskundige praktijk!