Sara: heel veel succes! Ik duim voor een goede echo! Welkom, Anne! Spannend he, als het zo lang geduurd heeft. Je bent steeds bang dat er iets niet goed is. Ik zat ook bloednerveus in de wachtkamer elke keer. Het komt vast goed!
Claudy, wat ontzettend naar voor je. Heel erg veel sterkte en ik wens je heel veel geluk en hoop voor je dat het snel raak mag zijn. Antje88, vervelend zeg. Ik begrijp je helemaal maar je moet maar denken dat het alleen maar is omdat ze zo blij erom zijn. Hier hebben ook al wat mensen het doorverteld. Het is het nadeel als best veel mensen het weten en ze allemaal nog zo lang hun mond moeten houden. Als iedereen het tegen 1 iemand in vertrouwen verteld door blijdschap, weten zoveel mensen het. Ik begrijp het ook wel. Liefst wil je het tegen iedereen vertellen. Ben blij als we het tegen onze vrienden kunnen vertellen. Hier alles nog steeds goed. Wat kleine kwaaltjes, maar niet extreem gelukkig. Vandaag mijn termijnecho vanmiddag! Spannend vind ik het wel. Als alles maar goed is. Hoe is het verder met jullie allemaal?
Succes met de echo Sara! Het was tot nu toe steeds goed, dus vanmiddag ook! @Natasja: het is idd ook, omdat hij zo blij, trots en enthousiast is, maar aan sommige mensen wil je het zelf vertellen. Ik kijk er ook naar uit om er niet meer geheimzinnig over te doen. Hoef ik mn buik ook niet meer in te houden 😂
Bedankt allemaal dames, was de 8 weken echo ook inwendig bij jullie? Ik maak me meer zorgen om dat de eerste echo niet goed was en de gynaecoloog toen zij van dat het maar een lege vruchtzakje is! maar de tweede met 6.5 weken was gelukkig wel goed en een hartje gezien. Ik ben benieuwd.
Weet hoe moeilijk het is, maar probeer een beetje vertrouwen te hebben in jezelf en die uk Wij hopen iig weer met je mee ! Bij mij waren alle echo's uitwendig, ook die van 6 weken, maar het verschilt heel erg. Heb hier ook verhalen gelezen van echoscopiste die het standaard tot 12 weken inwendig doen.
Jij ook veel succes vanmiddag ! We hopen allemaal mooie, goeie echo's hier te zien eind van de dag ! Hier alles rustig ... nog pijnlijke boobies, maar alleen s'nachts en de vermoeidheid gaat ook ietsje afnemen geloof ik. Zijn hard aan t aftellen naar de magische grens, nog 9 dg te gaan
♥December mama's♥ 1. ♥ Lientje1985, 30 jaar, 2e kindje ♥ Lieke86,30 jaar,2e kindje ♥ UmmK, 24 jaar, 2e kindje 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. ♥AnnevdH, 27 jaar, 1e kindje 9. Gizmo1977, 38 jaar, 2e kindje 10. Antje88, 27 jaar, 2e kindje 11. 12. 13. Bubblybaby, 25 jaar, 2e kindje 14. ♥ Jiseb, 30 jaar, 1e kindje 15. 16. Mofantje, 25 jaar, 1e kindje 17. 18. 19. 20. Sara87, 29 jaar, 2e kindje 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. Vraagtekentje9, 24 jaar, 2e kindje 30. 31. Jongens (0) | Meisjes (0) | Verrassing (3) Afspraken: Mei: 6+10 Jiseb echo en gesprek gyn. 17 Antje88 termijnecho 23 Vraagtekentje9 intake + echo 24 AnnevdH termijnecho 25 Lientje1985 VK 26 Lieke86 Geslachtsbepaling Juni: 6 Lieke86 Controle ZH ☆ Sterretjes ☆ Heb je een echo gehad met een kloppend hartje? Zet dan dit hartje ♥ voor je naam Wil je de lijst graag aanpassen? Klik dan onderaan dit bericht op 'quote', dan krijg je deze tekst in een nieuw bericht. Kopieer de tekst en plaats het in een nieuw bericht, haal vervolgens voor en achteraan het bericht de tekst met
Volgens mij kunnen er trouwens weer wat hartjes bij in de lijst, maar ik weet niet precies meer van wie ... En als je er nog niet bijstaat, voeg jezelf gerust toe of geef een gil
Ik krijg mezelf ni op de lijst zonder t te verpesten D83 29 december uitgerekend, 32 jaar, 3e kindje Kloppend hartje gezien op 6 mei 23 mei intake en echo vlos 27 mei controle echo Gyn 24 juni Geslachtbepaling Lommel
Doorvertellen: mijn ouders hebben het in hun enthousiasme ook aan heel veel mensen verteld (ondanks dat ik gezegd had dat ik het nog niet wilde delen). Wel jammer, maar echt verdrietig ben ik er niet om. Vind het ook wel leuk dat ze zo trots zijn. 8 weken echo: was bij mij wel uitwendig te zien, maar heel moeilijk doordat mijn baarmoeder moeilijk te bereiken is omdat 'ie helemaal scheef in mijn buik ligt. Ze hebben dus alsnog even inwendig gekeken of alles ok was. Voor op de lijst: Kitsune, 17 december uitgerekend, 29 jaar, 1e kindje. Kloppend hartje gezien op 21 april en 6 mei. 2 juni termijnecho.
Nou ik net me doppler binnengekregen, dolgelukkig als een kind op kerstochtend Snel uitgepakt en uitgeprobeerd ... 2 x .... Hoor niks ... Nu dubbel & dwars verzuurd natuurlijk, had t nooit moeten bestellen Weet dat t aan van alles & nog wat kan liggen, maar ik ga meteen van t slechtste uit ... mijn placenta ligt aan mijn rugkant, dus daar kan t niet aan liggen. Heb filmpjes op Youtube gekeken van dames die minder ver zijn hoe hun t doen, maar mocht bij mij niet baten ... Kerstochtend was van korte duur grrr
Niet gelijk de hoop verliezen Lientje! Ik heb m inmiddels 3 keer geprobeerd en niks gehoord. Vind het wel jammer, maar ga niet gelijk van het ergste uit. Sommige horen hun hele zwangerschap niks! De vk gaat ook niet voor niks pas vanaf 14 weken horen en dan nog waarschuwen ze dat je niet moet schrikken als ze niks vinden
Aah wat balen Lientje zou mijn dag ook goed verpesten koop er ook maar geen een.. succes sarah op een mooie echo ! Heb niet alles nog gelezen lang weekend weg geweest Ik krijg de lijst op de tel ook niet aangepast heb 17e mei intake plus echo verloskundige en ook een hartje
Thanks voor je reactie ! Misschien heb je wel gelijk ... Heb dat ding ergens achterin een kast gelegd en kom er pas weer aan als de vk met 13 wk het hartje wel heeft gehoord ... Ging stuk beter met de onzekerheid, maar is nu weer 0,0 ... Duidelijk niks voor mij zo ding :s
Ja weet ook van mezelf dat ik nu rest vd dag verzuurd ben ... Groot gelijk dat je der geen koopt, had bij mijn zoontje pas met 26 weken 1tje besteld, was eens stuk slimmer Ik ga zo de lijst even aanpassen voor alle dames Heb je een leuke dagen gehad ?
♥December mama's♥ 1. ♥ Lientje1985, 30 jaar, 2e kindje ♥ Lieke86,30 jaar,2e kindje ♥ UmmK, 24 jaar, 2e kindje 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. ♥AnnevdH, 27 jaar, 1e kindje 9. Gizmo1977, 38 jaar, 2e kindje 10. Antje88, 27 jaar, 2e kindje 11. 12. 13. Bubblybaby, 25 jaar, 2e kindje 14. ♥ Jiseb, 30 jaar, 1e kindje 15. 16. Mofantje, 25 jaar, 1e kindje 17. ♥ Kitsune, 29 jaar, 1e kindje 18. 19. 20. Sara87, 29 jaar, 2e kindje 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. Vraagtekentje9, 24 jaar, 2e kindje ♥ D83, 32 jaar, 3e kindje 30. 31. Jongens (0) | Meisjes (0) | Verrassing (3) Afspraken: Mei: 6+10 Jiseb echo en gesprek gyn. 17 Antje88 termijnecho 23 Vraagtekentje9 intake + echo 23 D83 intake en echo vk 24 AnnevdH termijnecho 25 Lientje1985 VK 26 Lieke86 Geslachtsbepaling 27 D83 Controle echo Gyn Juni: 2 Kitsune termijnecho 6 Lieke86 Controle ZH 24 D83 Geslachtbepaling ☆ Sterretjes ☆ Heb je een echo gehad met een kloppend hartje? Zet dan dit hartje ♥ voor je naam Wil je de lijst graag aanpassen? Klik dan onderaan dit bericht op 'quote', dan krijg je deze tekst in een nieuw bericht. Kopieer de tekst en plaats het in een nieuw bericht, haal vervolgens voor en achteraan het bericht de tekst met
Hey meiden. Gister een mooie echo gehad. Zo mooi om te zien hoe het kindje al gegroeid is en het was al aan het bewegen zo schattig. Nu wachten tot de 20 weken echo tot we weer even kunnen spieken naar ons kleintje....... Ik heb niet alles gelezen ga ik zo even doen. Maar ik las snel iets over een angelsound. Die van mij heeft het vorige week begeven 😕 ik ga geen nieuwe meer kopen, maar baal wel. Ik vond het de vorige keren wel fijn. Ik krijg mezelf ook niet op de lijst. Sweet84, 31 jaar, 3e kindje, kloppend hartje op 25 april gezien (en 9 mei) 21 juni afspraak vk 11 december uitgerekend