@lientje; Hahah tijd voor nieuwe dus!! 😉 Hier ook last van! Gelukkig vielen sommige BHs van mij wel groot dus die kan ik nog aan! 😂 En de tijd gaat uiteindelijk wel voorbij! Inderdaad dingen plannen en vroeg naar bed 😜!
Ik ben uit bijna al mijn bh's gegroeid! Nog twee die ik ooit eens een cupmaat te groot gekocht heb passen enigszins, maar ook al eigenlijk niet meer. Ben maar overgestapt naar de hele charmante zwangerschapsbh's.
Hahaha hoe ziet een charmante zwangerschaps BH er uit 😂 Bizar hoe snel je lichaam daarop kan reageren he?!? Bij mij begonnen ze al te groeien na eisprong! 🤔 En heb al niet echt kleine borsten van mijzelf dus ze zijn onwijs zwaar en pijnlijk geweest! Nu alleen nog zwaar 😜
Ik had ook al 'last' van ze na mijn eisprong. Klaagde erover tegen me vriend toen, dat het vast kwam omdat ik ongi moest worden en dat het daarna wel over zou zijn, ook al had ik nooit last van me borsten als ik ongi moest worden Ja ik moet ook zwangerschap bh's gaan kopen denk ik haha ... Maar je hebt nu toch een andere cupmaat dan normaal, dus moet je t dan eerst weer laten meten ?
Ik persoonlijk vind die zwangerschapsbh's echt niet mooi! Er zit geen model in. Bij mn vorige zwangerschap ging ik van cup C naar E/F. Ik kocht gewoon een mooie voorgevormde bh in die maat en ik heb ze bewaard 😝 denk namelijk dat ik wel weer naar die maat ga, want eigenlijk zijn mn andere bh's te klein haha
Als een lompe sportbh zonder beugel. Nou ja, beter dat dan pijnlijke of uitpuilende borsten haha. Ik heb gewoon gekeken welke goed zat en die gekocht. Overigens ben ik van A/B naar een flinke C gegaan, dus het hoeft nog niet echt extreem te ondersteunen ofzo. Mochten ze nog verder groeien ga ik wel wat meer investeren denk ik.
♥December mama's♥ 29 november ♥ UmmK, 24 jaar, 2e kindje 1. ♥ Lientje1985, 30 jaar, 2e kindje ♥ Lieke86,30 jaar,2e kindje 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. ♥AnnevdH, 27 jaar, 1e kindje 9. Gizmo1977, 38 jaar, 2e kindje 10. Antje88, 27 jaar, 2e kindje ♥ Jij82, 24 jaar, 1e kindje 11. ♥Sweet84, 31 jaar, 3e kindje 12. 13. Bubblybaby, 25 jaar, 2e kindje 14. ♥ Jiseb, 30 jaar, 1e kindje 15. ♥ Daan23, 29 jaar, 2e kindje 16. Mofantje, 25 jaar, 1e kindje 17. ♥ Kitsune, 29 jaar, 1e kindje 18. 19. 20. ♥ Sara87, 29 jaar, 2e kindje 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. Vraagtekentje9, 24 jaar, 2e kindje ♥ D83, 32 jaar, 3e kindje 30. 31. Adya, 31 jaar, 2e kindje Jongens (0) | Meisjes (0) | Verrassing (3) Afspraken: Mei: 6+10 Jiseb echo en gesprek gyn. 17 Antje88 termijnecho 18 Sara1987 9 weken echo fertiliteit arts 21 Lientje1985 controle echo 23 Vraagtekentje9 intake + echo 23 D83 intake en echo vk 23 Adya echo 24 Lieke86 Echo 12 weken zh. 24 AnnevdH termijnecho 25 Lientje1985 VK 26 Lieke86 Geslachtsbepaling 27 Sara1987 intake + echo Gynaecoloog. 27 D83 Controle echo Gyn 30 Adya intake vk Juni: 2 Kitsune termijnecho 6 Lieke86 Controle ZH 21 Sweet84 VK 24 D83 Geslachtbepaling Juli: ? Lieke86 - GUO (afspraak moet nog gemaakt worden over 2 weken). ☆ Sterretjes ☆ Heb je een echo gehad met een kloppend hartje? Zet dan dit hartje ♥ voor je naam Wil je de lijst graag aanpassen? Klik dan onderaan dit bericht op 'quote', dan krijg je deze tekst in een nieuw bericht. Kopieer de tekst en plaats het in een nieuw bericht, haal vervolgens voor en achteraan het bericht de tekst met
Haha nou zo zou je ze kunnen noemen ja! Maar een goede pasvorm is zeker belangrijk. Overigens zijn voedingsbh's wel een uitkomst en daar zit ook geen model in. Maar die dingen vind ik echt wel een must voor als je borstvoeding gaat geven
Goeiemorgen dames, Hoe is 't met iedereen ? Hebben jullie al plannen voor t Pinksterweekend ? Ik doe vandaag een 11 weken Cheer !! Jeeee , het word steeds echter ! Merk dat ik het, onbewust, toch een beetje heb getemperd uit angst & zelfbescherming. Maar heb nu ik dichtbij de magische grens kom toch steeds vaker een momentje van besef en geluk Nog 7 dagen !!
@lienrje; Ik begrijp heel goed wat je bedoelt mer voorzichtig zijn en toch nu de 12 welen in de buurt komt komt de enthousiasme meer en meer!! 😀 Hier 10 weken en heb hetzelfde gevoel! Steeds meer zekerheid! 20mei echo... Ben benieuwd wat eruit gaat komen! 😱😊
29 november ♥ UmmK, 24 jaar, 2e kindje 1. ♥ Lientje1985, 30 jaar, 2e kindje ♥ Lieke86,30 jaar,2e kindje 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. ♥AnnevdH, 27 jaar, 1e kindje 9. ♥ Gizmo1977, 38 jaar, 2e kindje 10. Antje88, 27 jaar, 2e kindje 11. ♥Sweet84, 31 jaar, 3e kindje 12. 13. Bubblybaby, 25 jaar, 2e kindje 14. ♥ Jiseb, 30 jaar, 1e kindje 15. 16. Mofantje, 25 jaar, 1e kindje 17. ♥ Kitsune, 29 jaar, 1e kindje 18. 19. 20. ♥ Sara87, 29 jaar, 2e kindje 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. Vraagtekentje9, 24 jaar, 2e kindje ♥ D83, 32 jaar, 3e kindje 30. 31. Adya, 31 jaar, 2e kindje Jongens (0) | Meisjes (0) | Verrassing (3) Afspraken: Mei: 6+10 Jiseb echo en gesprek gyn. 17 Gizmo1977 Intake VK + 2e echo (termijn) 17 Antje88 termijnecho 18 Sara1987 9 weken echo fertiliteit arts 23 Vraagtekentje9 intake + echo 23 D83 intake en echo vk 23 Adya echo 24 Lieke86 Echo 12 weken zh. 24 AnnevdH termijnecho 25 Lientje1985 VK 26 Lieke86 Geslachtsbepaling 27 Sara1987 intake + echo Gynaecoloog. 27 D83 Controle echo Gyn 30 Adya intake vk Juni: 2 Kitsune termijnecho 6 Lieke86 Controle ZH 21 Sweet84 GK 24 D83 Geslachtbepaling Juli: ? Lieke86 - GUO (afspraak moet nog gemaakt worden over 2 weken). ☆ Sterretjes ☆ Heb je een echo gehad met een kloppend hartje? Zet dan dit hartje ♥ voor je naam Wil je de lijst graag aanpassen? Klik dan onderaan dit bericht op 'quote', dan krijg je deze tekst in een nieuw bericht. Kopieer de tekst en plaats het in een nieuw bericht, haal vervolgens voor en achteraan het bericht de tekst met
Dat is gwn bijna lientje! Super fijn dat t zo goed gaat! Gaat helemaal goedkomen Weinig plannen ben met de kids n ml moet heel dat weekend werken helaas.. Hoop dat t mooi weer wordt! Dan lekker in n rondom de tuin vertoeven en lekker fietsen/speeltuin/bos/strand dat soort dingen..
Zo ff de lijst bijgewerkt op de pc op mn werk oeps haha op de tel lukt t me niet nl, drukke maand met afspraken zag ik!
AnnevdH ; Ja precies dat, je word steeds blijer en je gaat steeds meer beseffen dat t deze keer gewoon goed gaat en er een baby'tje gaat komen Oh wij hebben een dag na mekaar een echo ... spannend he ... is ook aftellen ! D83 ; Jaaaaaaa, we zijn er bijnaaaaaaaaaa ! Ooh heerlijk toch buiten zijn met de kleintjes. Wij gaan vandaag even naar de Kermis, die is hier in de buurt en 2e Pinksterdag gaan we naar de theatershow van Buurman & Buurman, mijn zoontje vind die zooo leuk
Logisch... ik heb ook met alles gewacht tot nu ... Wou eigenlijk tot 12 wk wachten, maar heb gister het eerste pakje besteld en dan nu al die dozen was geen houden meer aan. Nu weer even dimmen haha
Hoi allemaal, ik meld me hier ook even! Afgelopen zaterdag een vroege (pret)echo gehad met 6 weken en 6 dagen, het hartje klopt! Gisteren de intake en echo bij de verloskundige en het zag er goed uit + hartje klopt gelukkig nog steeds. In verband met m'n vakantie de eerste twee weken van juni, mag ik met 9 weken nog een keer voor een echo bij de verloskundige. En op 14 juni, na m'n vakantie, hebben we de termijnecho + combinatietest. Ik ben 24 jaar oud en op 25/26 december uitgerekend. Het is ons eerste kindje.
Wat leuk een kerstkindje, gefeliciteerd & welkom ! Super dat je een mooi kloppend hartje hebt : ) Moet zo weg, maar ik voeg je later vandaag even aan de lijst toe
@Lientje hier ook alles aangevraagd weer zo leuk! Hier ook 11 weken vandaag!! Nog een weekje en dan 12 weken..DE magische grens zo leuk! Dan ga k taart halen haha