Sara87 ; Ooh hoofdpijn heb ik veel over gelezen hier op t forum .. Ik had t gister voor t eerst, heel vervelend, gelukkig nu weer weg. Succes straks !
Thanks ! Mijn buik is echt zo'n " net iets te lang bij een lopend buffet blijven hangen" buik op t moment . Kan echt wel huilen ook, gister ging t top en nu zit ik er doorheen. Merk dat deze "12 weken laatste loodjes" me wel heel zwaar wegen Wil er gewoon voorbij zijn, geen twijfel meer, eindelijk kunnen genieten, kunnen gaan kopen, het vertellen aan mensen ... Dat 8 weken zooo lang kunnen duren ... Sorry voor mijn geklaag hoor meiden, ik ben totaaaaaaaaal niet zo, maar merk dat ik klaar ben met die 12 weken
Ayda wat schrikken! Gelukkig alles in orde 😃 Lientje hopelijk mag je even langs komen zodat je gerustgesteld kan worden 😘
Waaah ik ben zo afwezig hier de laatste tijd. Maar het is ook zulk lekker weer geweest (vandaag nog even genieten!) Ik mag een weekje eerder voor mijn echo komen de 19e. We gaan de week erop namelijk lekker een lang weekje naar de camping. Jippie! Zoveel zin in. Ik heb afgelopen week meerdere keren hartje gehoord met de angelsounds zooooo mooooiiii!! Heerlijk snel. Geweldig! Nu wacht ik verder de termijnecho af ^^. Daarna mag bij ons de hele wereld het weten. Hopelijk gaat het goed met iedereen!! Geniet van het goede weer nu het nog kan, vanaf morgen wordt het een weekje wat minder. Boohoo
Ik kan ook niet wachten tot k die grens bereikt heb..zo spannend die weken tot de 12 weken. Het is nu 5 weken geleden van de 1e echo..toch snel gegaan naar mijn idee komt goed meid we gaan die eindstreep halen met z'n alle
Net terug van een ochtend huisarts en ziekenhuis😣. Vanwege aanhoudende hoefdpijn ben ik langs de huisarts geweest die heeft bloeddruk gemeten en het was eigenlijk aan de lage kant 110/60 dus daar komt het niet door. Hij had het over hellp syndroom!!! Maar zit net te lezen, het is een levensbedreigende ziekte die tijdens de zwangerschap kan voorkomen 😨!!! Ik denk niet dat ik daar last van heb want de eenge symptoom die overeen komt is hoofdpijn, de rest niet. Toch voor de zekerheid bloed geprikt. Weer een spanning tot dat de uitslag bekend is😔.
Denk dat t geen hellp is hoor. Daar is je bloeddruk ook niet naar. Hoofdpijn komt vaak voor in het begin van de zwangerschap zeker het 1e trimester..een ha kan dat niet zo goed beoordelen als dat ze in het zh doen.
Ik heb de afgelopen dagen ook last van behoorlijke hoofdpijn... Zal vast door de hormonen komen, misschien in combinatie met de hitte van de afgelopen dagen.
Nee idd denk het ook niet, maar wel fijn dat mijn ha voorzichtig doet en bloed laten prikken. Nou dochter door oma opgehaald, paracetamol met codeine ingenomen nu ogen maar dicht doen en probeer te slapen. Vanavond uiteten met z'n tweeën 💑.
Oh, ik heb ook al een week continu flinke hoofdpijn. Nooit over nagedacht dat ik daarmee naar de dokter zou moeten. Volgens mij komt HELLP ook niet voor voor de 20e week? Hopelijk snel goede bloeduitslag in ieder geval!
Lief van je Zijn ook echt de laatste dagen nou dat je t opeens niet meer ziet zitten. Maar ben ff t winkelcentrum ingegaan en heb een paar superschattige camouflage babyslofjes gekocht Ze moeten nog wel even verstopt in de kast, maar kon & wou ze niet laten staan Voel me gelukkig alweer beter, vanmiddag was de pijn nog even pittig aanwezig, maar is nu weer weg. Heb de vk niet gebeld ... t zal der wel bij horen.
Vervelend Sara ... Ben zelf gelukkig niet bekend met t hellp syndroom. Hopelijk zakt je hoofdpijn snel en heb je snel een goeie uitslag
@ Sarah jeetje spannend nog even afwachten dus! Ben nog niet zo bekend maar kan hellpsyndroom al zo vroeg in zeangerschap?! Hopen dat hoofdpijn snel gaat zakken! Veel sterkte eb alles komt goed! 😊 @hier; Hier door extreme vermoeidheid al 2 weken 50% aan het werk .. werk nu 16uur per week en nog dat kan teveel zijn! Pff heftig hoor haha maar verder weinig tot geen kwaaltjes dus ga zeker niet klagen! Alleen vandaag al wel gebeld door het UWV ik schrok even denk huh nu al?? Maar zij hadden door gekregen dat ik al vanaf 29 april thuis ziek zit! Dat is dus niet het ge al... En toen ik dat zei zei die gelijk nou dan valt het mee, dan bel ik je over 8 weken mocht ik in tussentijd nog geen betermelding hebben ontvangen! Hahah viel mee dus! 😜 Nu 10 weekjes... Pff wat kruipt het langzaam voorbij! Wil graag dat het volge de week vrijdag is om echo te hebben om te zien of kleine er wel of niet zit!! En dan week erna heerlijk op vakantie!!! En na vaka toe als we 14 weken zijn gaan we het pas bekend maken bij de rest van de mensen die het nog niet weten! 😊
Fijn dat je iig nog 8 weken op die 50% kan blijven, heb je iig geen druk . Jaa de tijd kruipt echt he , vind ik ook hoor :s En dalijk als die kleine er is, gaat t supersnel ! Die van mij is al bijna 10 ! Weekie aftellen naar de echo nog, voor ons ook ... gewoon veel inplannen haha. Waar gaan jullie naartoe op vakantie ?
Ik vind de tijd juist snel gaan haha, maar heb natuurlijk ook afleiding van m'n zoontje van 4,5 maand. Wij hopen dit jaar naar Marokko te gaan, maar is nog even afwachten met m'n man zijn werk
@lientje; Ja joh dat geloof ik!! Bizar snel gaat het volgens mij als kleine er eenmaal is! 😱 Zie het bij vriendinnen ook... Gaat zo hard! Wij gaan samen met mijn ouders en broers naar Zuid Afrika! Zij zouden sowieso gaan en wij hebben ons eerst gericht op behandeling en hebben pas net drie weken onze tickets geboekt nadat we ons hebben laten informeren over zuid Afrika! Risico's zijn in orincipe net zo groot als in NL, letten op voeding maar we zitten in een luxe villa en het is winter daar dus in de malaria gebieden is kans al nihil en waar wij zitten dus eigenlijk niets! 😀 Mijn man en ik zijn afgelopen 2 jaar al twee keer geweest met rondreisjes Door zuid Afrika en nu op 1 vaste plek voor 2 weken dus nu echt genieten Van oa krugerpark maar ook van het natuur!! Hoeven niet zo te haasten als bij een rondreis! 😀 Kan niet wachten 😁 Voor zekerheid 10juni als we terug komen nog wel pret echo geboekt om te zien of alles nog oke is en dan dat weekend gaan we het bekend maken als echo goed is! 😀
@uumk zeker aan te raden!! Wij zijn echt helemaal verslaafd! Zijn beide ook van hobbyfotografie dus dat is echt de ideale land daarvoor met de wilde beesten en natuur!! Zo onwijs mooi! 😀 Was even echt goed nadenken of we risico zouden lopen maar nu dat eigenlijk minimaal blijkt te zijn.. Niet meer als naar Spanje bijv.. Zijn we helemaal blij dat er nog 1 keer kunnen gaan en verwachten daarna niet meer zon dure en verre reis met kleine te gaan maken hahaha dus nu echt dubbel genieten!! 😁