Uitgerekend december 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door UmmK, 15 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Lekker van genieten!

2. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Oohh supergaaf !!
    Mijn nichtje is een tijdje in Zuid Afrika geweest, echt geweldig !
    Snap dat jullie het er nu nog even van nemen, groot gelijk, heerlijk ! :D

3. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Wie van jullie heeft trouwens t bloedprikken al gedaan ?
    Ik heb t steeds uitgesteld, zooo hekel aan & lukt bij mij vaak ook bijna niet :(
    Maar ik ga er aankomende Dinsdag echt aan geloven, want moet wel ruim gebeurd zijn voordat ik weer naar de vk ga :D

4. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    &sliertje;
    Ik heb vorige week maandag bloed laten prikken en zou gebeld worden als uitslagen afwijkend zouden zijn... Maar heb deze week niets gehoord dus verwacht eigenlijk niets gek!
    Als ke van te voren aangeeft dat je er echt geen pretje vindt houden ze er misschien wel rekening mee en prikken ze voorzichtiger? Is wel goed om het wel te doen hoor!! ☺️

5. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Ik ben vanmorgen bloed gaan prikken en moet over twee weken nog een keer, ik hou er ook absoluut niet van. Maar achteraf viel het gelukkig weer mee. :)

6. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ik moet de 24e bloedprikken op alles ;)

7. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Ja als t na een paar keer niet lukt, doen ze t meestal in me hand ...

Hebben jullie al een btj idee hoe jullie het blije nieuws bekend willen gaan maken ? :)

8. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Oh jeetje dan ben je inderdaad wel moeilijk te prikken! Vervelend zeg! 😮
    (Zelf verpleegkundige maar kan niet meer bloedprikken wel geleerd ooit hahah)

Wij gaan het bekend maken door een foto te maken in Afrika met hopelijk een baby diertje bijv moeder olifant en baby of ander baby beest! En dan met kruitbordje tekst erop: baby verwacht december 2016! 😀
    Onze opa en oma's hebben we bewust nog nier verteld omdat we bang waren dat mocht het nog fout lopen voor de 12 weken ze dit niet aan zouden kunnen! En als zij het weten zetten we het pas op Facebook! ☺️
    En jullie??

9. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Ik kondig niks aan. Heb t al de mensen verteld die er toe doen zoals m'n moeder, vader, schoonouders etc. Helaas zijn veel mensen ook nog niet opkraambezoek gekomen van m'n zoontje, inmiddels 4,5 maand, dus voel me niet genoodzaakt dit naar buiten te brengen. Ze komen er vanzelf wel achter in november/december

10. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Oh jeetje dat lijkt me vervelend zeg! Snap dat je dan alleen aan mensen verteld die dicht bij je staan!!
    Mag ik wat vragen trouwens... Was 2e gepland zo snel na de eerste? 😀 Heb dat niet eerder gelezen sus sorry als ik dubbele vragen stel 😊

11. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ik heb het al bekend gemaakt vorige week dmv een foto met m'n zoontje en de echo foto etc :)

12. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Geeft niets hoor haha. Ja, we zijn bewust direct voor een tweede gegaan. Had niet gedacht (wel gehoopt) dat het direct raak zou zijn omdat ik ook nog deels bv gaf

13. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    @uumk;
    Ik snap de keuze! Als wij geluk mogen hebben dat het volledig goed zal gaan en wij in december baby in armen mogen hebben dan zullen wij ook gelijk weer "proberen" ivm niet naar MMM willen gaan voor 2e keer eigenlijk en je zo vruchtbaar bent net na bevalling! 😀
    Zijn er mensen in je omgeving die jullie voor gek verklaren? Hahah

14. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Hahaha ja sommige vinden het te snel gaan en het zal te zwaar zijn. Ook hier op zp zelfs 'overantwoord' helaas zonder uitleg.
    Maar laat het me nou net allemaal helemaal niets boeien :D wij zijn gelukkig en dat is wat telt
    Hierna wil ik wel even wat ontzwangeren maar hopelijk duurt het niet lang voor de derde.
    Zou idd straks lekker nadat je je baby'tje in je armen hebt gewoon voor tweede proberen te gaan :D gebruik maken van je vruchtbaarheid haha (indien je je natuurlijk er wel klaar voor voelt zowel psychisch als fysiek)

15. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Hier ook nog even m'n foto delen hoor. Is van vorige week zaterdag, ik was toen 6 weken en 6 dagen. Wat klein nog.. Ik kan me bijna niet voorstellen dat het in m'n buik aan het groeien is! :)

Bijgevoegde bestanden:

16. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Mooie echo's! Hihi onwerkelijk he

17. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    #917 AnnevdH, 13 mei 2016
    Laatst bewerkt: 13 mei 2016
    Ja dat is ook zeker zo hahaha als m'n lichaam zegt : nooooo way!!! Dan zal het niet gebeuren 😂😂 ga het niet verplichten maar gewoon daarna kijken wat ee gebeurd zonder beveiliging en dan zien we wel! 😁
    Apart he dat zoveel mensen alsnog een mening hebben daarover... Laat mensen lekker hun eigen keuses maken! Vind het juist goed om te horen dat het bij jullie echt bewust keuze is geweest ipv dat mensen denken: oh ben net bevallen kan toch niet zwanger worden.... Dat vind ik persoonlijk wat stommer 😝😂 maarja nu geef ik ook weer lekker m'n mening 😜

18. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Positiviteit is altijd welkom😋
    Spannend zeg! Hoop voor jullie dat het hierna ook weer direct raak mag zijn!

19. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Ook wat een superleuk idee zeg !! :D
    Ik weet t nog niet, hoopte op wat inspiratie haha.
    Maar naar Afrika gaan we helaas niet :p

Onze familie en beste vrienden weten t al.
    Maar denk dat ik het aan de rest ook bekend maak zoals Lieke heeft gedaan, met een echofoto en een foto van mijn zoontje erbij.

Nog even een week wachten, volgende week Zaterdag heb ik een pret en als die goed is gaan we t bekendmaken ... spannend !

20. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Belachelijk ... groot gelijk heb je, dan hoeven ze nu ook niks te weten .

Deel Deze Pagina