Antje!! Wat een mooie echo! 😀😀 gefeliciteerd en nu lekker nagenieten!! ☺️
Ahh .. Hoiiii lief klein frummeltje Wat een knapperd ! Gefeliciteerd ! Wat heerlijk om te zien he Antje ... Lovestoned noem ik t altijd Lkkr van genieten. Nee de professionals zijn idd nooit te spreken over de Angelsound ... Gewoon naar je gevoel luisteren .
♥December mama's♥ 29 november ♥ UmmK, 24 jaar, 2e kindje 1. ♥ Lientje1985, 30 jaar, 2e kindje ♥ Lieke86,30 jaar,2e kindje 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. ♥AnnevdH, 27 jaar, 1e kindje 9. ♥ Gizmo1977, 38 jaar, 2e kindje 10. Antje88, 27 jaar, 2e kindje 11. ♥Sweet84, 31 jaar, 3e kindje 12. 13. Bubblybaby, 25 jaar, 2e kindje ♥Catlover, 32jaar, 1e kindje 14. ♥ Jiseb, 30 jaar, 1e kindje 15. 16. Mofantje, 25 jaar, 1e kindje 17. ♥ Kitsune, 29 jaar, 1e kindje 18. 19. 20. ♥ Sara87, 29 jaar, 2e kindje 21. 22. 23. 24. 25. ♥ Mini25, 24 jaar, 1e kindje 26. 27. 28. 29. Vraagtekentje9, 24 jaar, 2e kindje ♥ D83, 32 jaar, 3e kindje 30. 31. ♥ Adya, 31 jaar, 2e kindje Jongens (0) | Meisjes (0) | Verrassing (3) Afspraken: Mei: 17 Gizmo1977 Intake VK + 2e echo (termijn) 17 Antje88 termijnecho 18 Sara1987 9 weken echo fertiliteit arts 20 AnnevdH termijnecho 21 Lientje1985 pret/termijnecho 23 Vraagtekentje9 intake + echo 23 D83 intake en echo vk 24 Lieke86 Echo 12 weken zh. 25 Lientje1985 VK 26 Lieke86 Geslachtsbepaling 26 AnnevdH combinatietest 27 Sara1987 intake + echo Gynaecoloog. 27 D83 Controle echo Gyn 30 Adya intake vk Juni: 2 Kitsune termijnecho 6 Lieke86 Controle ZH 10 AnnevdH Pretecho 14 Mini25 termijnecho + combinatietest 21 Sweet84 GK 24 D83 Geslachtbepaling Juli: 12 Ummk 20weken echo ? Lieke86 - GUO (afspraak moet nog gemaakt worden over 2 weken). ☆ Sterretjes ☆ Heb je een echo gehad met een kloppend hartje? Zet dan dit hartje ♥ voor je naam Wil je de lijst graag aanpassen? Klik dan onderaan dit bericht op 'quote', dan krijg je deze tekst in een nieuw bericht. Kopieer de tekst en plaats het in een nieuw bericht, haal vervolgens voor en achteraan het bericht de tekst met
December mama's♥[/FONT] 29 november ♥ UmmK, 24 jaar, 2e kindje 1. ♥ Lientje1985, 30 jaar, 2e kindje ♥ Lieke86,30 jaar,2e kindje 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. ♥AnnevdH, 27 jaar, 1e kindje 9. ♥ Gizmo1977, 38 jaar, 2e kindje 10. 11. ♥Sweet84, 31 jaar, 3e kindje 12. 13. Bubblybaby, 25 jaar, 2e kindje ♥Antje88, 27 jaar, 2e kindje ♥Catlover, 32jaar, 1e kindje 14. ♥ Jiseb, 30 jaar, 1e kindje 15. 16. Mofantje, 25 jaar, 1e kindje 17. ♥ Kitsune, 29 jaar, 1e kindje 18. 19. 20. ♥ Sara87, 29 jaar, 2e kindje 21. 22. 23. 24. 25. ♥ Mini25, 24 jaar, 1e kindje 26. 27. 28. 29. Vraagtekentje9, 24 jaar, 2e kindje ♥ D83, 32 jaar, 3e kindje 30. 31. ♥ Adya, 31 jaar, 2e kindje Jongens (0) | Meisjes (0) | Verrassing (3) Afspraken: Mei: 17 Gizmo1977 Intake VK + 2e echo (termijn) 18 Sara1987 9 weken echo fertiliteit arts 20 AnnevdH termijnecho 21 Lientje1985 pret/termijnecho 23 Vraagtekentje9 intake + echo 23 D83 intake en echo vk 24 Lieke86 Echo 12 weken zh. 25 Lientje1985 VK 26 Lieke86 Geslachtsbepaling 26 AnnevdH combinatietest 27 Sara1987 intake + echo Gynaecoloog. 27 D83 Controle echo Gyn 30 Adya intake vk Juni: 2 Kitsune termijnecho 6 Lieke86 Controle ZH 8 Antje88, controle verloskundige 10 AnnevdH Pretecho 14 Mini25 termijnecho + combinatietest 21 Sweet84 GK 24 D83 Geslachtbepaling Juli: 12 Ummk 20weken echo ? Lieke86 - GUO (afspraak moet nog gemaakt worden over 2 weken). ☆ Sterretjes ☆ Heb je een echo gehad met een kloppend hartje? Zet dan dit hartje ♥ voor je naam Wil je de lijst graag aanpassen? Klik dan onderaan dit bericht op 'quote', dan krijg je deze tekst in een nieuw bericht. Kopieer de tekst en plaats het in een nieuw bericht, haal vervolgens voor en achteraan het bericht de tekst met
Mooie echo Antje! Ik ben net uit m'n werk, dus de hele dag afleiding gehad gelukkig. Nu zo proberen te eten, en dan naar de vk (5minuten lopen van huis!), straks om 19:30. Ik vind het wel erg spannend ook, wat jij ook zei!
Helemaal goed!! We zijn een dagje naar voren geschoven, dus onze kleine wurm wordt op 12-12-2016 verwacht nu. Hij/zij was ook enorm beweeglijk, eerst alleen zwaaien, maar daarna ook nog weer wurmen en bewegen, heel leuk om te zien! Daarnaast krijg ik in mijn 26e week een onderzoek voor zwangerschapsdiabetes, vanwege m'n bmi en de nodige familieleden met diabetes. Daar kijk ik wat minder naar uit haha Over 4 weken hebben we de volgende controle weer, 13 juni.
Aaah wat super fijn voor je dat het goed was!!! 😀😀 Nu dus 4 weken geduld hebben weer haha moet goed komen toch. 😊 Ga je ook extra groeiechos krijgen ivm je BMI en in ziekenhuis bevallen? Bij mij hebben ze gezegd ivm m'n BMI dat ik ook getest zal worden op diabetes, groeiechos en moet in ziekenhuis bevallen! Maar dat laatste vind ik niet erg ☺️
Prachtige echo antje gefeliciteerd! Lekker zweven op die wolk! Lientje hebben ze je willen zien? Voel j j al wat geruster? Killing dat gevoel.. Sterkte en knuffel
Nee, daar heb ik ze verder niet over gehoord nog, ik laat het op me af komen wat dat betreft. Kan er toch niks aan veranderen haha
Lientje: wat onwijs klote die gedachten! (door de reacties van andere dames hier, besef ik dat ik je verhaal heb gemist. Sorry) Ik zou willen dat ik die gedachten bij je weg kon nemen en ik hoop dat de vk langs is geweest en je gerust heeft kunnen stellen. Hoe kan het dat je die gedachten hebt? Vanwege je eerdere miskramen? Dikke knuffel voor jou en ik hoop dat je je snel een stuk relaxter voelt. Weet zeker dat je met de 12 weken een mooi kindje gaat zien met een kloppend hartje. Komt goed meis! Catlover, super van je goede echo!! Lekker van genieten 😍
@Lientje en de vk nog gesproken? Ik ga werken fijne dag meiden! wisten jullie dat er in Bevallingslijst ook 2 december groepen zijn? 1 voor de 1e helft en 1 voor de 2e helft van december
Bedankt voor jullie super superlieve woorden meiden, hebben me echt goed gedaan !!! Denk idd dat ik zo onzeker ben door de 2 miskramen, ineens kende ik mijn lichaam niet meer en kon ik t niet meer vertrouwen zeg maar en dacht dat ik der redelijk bovenop was, maar blijkbaar dus niet ... En ik hoor / lees zoveel verhalen dat het niet goed gaat en dit is mijn grootste wens ... Het enige wat ik altijd wou was mama zijn. Ik hoef geen imponerende carriere of spannende reizen of een dure auto, mijn wens is dit ... mama zijn . Gelukkig ben ik dat al, van een onwijze kanjer en nu ik het geluk mag hebben om het (hopelijk) weer mee te mogen maken, komen die gedachtes en gevoelens knagen. Ik heb de vk niet gebeld, ze ziet me al aankomen, ik moet dit zelf proberen een plekje te kunnen geven denk ik. Wel zal ik, als ik volgende week mijn volgende afspraak heb, dit even overleggen, hopelijk vind ze me geen idioot , het is zo moeilijk uit te leggen ... Onderhand zijn we wel op de laatste dag beland voor de magische grens , had nooit gedacht zover te komen .... Nu Zaterdag nog een goeie echo en ik ben de gelukkigste vrouw op de wereld ! Fijn om te lezen dat t zo goed gaat met jullie en super om weer zulke mooie echo's te zien, daar word ik blij van ! (P.s ; Ik beloof niet de klaagerd van de groep te worden, dit gaat echt over ... )
@lientje; Hou op zeg!! Niet zeggen dat je een klagerd bent!! 😱😱 denk dat we allemaal goed kunnen beseffen hoe dit voor je moet zijn! Ik ben ook onwijs onzeker en het liefst zou ik ook willen bellen en dat heb ik uiteindelijk ook gedaan met als resultaat dat ik vrijdag al mag komen ipv volgende week!! Als je onzeker bent over hoe en wat dan moet je je niet laten weerhouden om te bellen en je mogelijk te schamen!! Denk juist dat het goed is ook voor de vk om te weten dat dit in jouw hoofd speelt!! Begrijp goed dat je zelf plekje wil geven maar misschien dat dit nu pas gaat lukken als je de vk gezien en gesproken hebt!! Ik zou toch zeggen bel ze op! Maar keuze blijft zeker bij joi natuurlijk ☺️! Gewoon je gedachten en je angsten hier weg schrijven... Er over praten met elkaar is juist waarom we elkaar zogoed kunnen steunen!! 😊 Komt uiteindelijk allemaal goed !! Knuf 😘
Lientje, het is helemaal niet gek hoor dat je je zo onzeker voelt. De verloskundigen zijn echt wel wat gewend en zou lekker bellen wanneer jij dat wilt. Zijn zij er ook voor om je angsten weg proberen te nemen en je een fijne zwangerschap te geven. En je bent echt geen klagerd!