Uitgerekend december 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door UmmK, 15 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizmo1977

Gizmo1977 Actief lid

25 apr 2016
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou krijg mn ticker gewoon niet gewijzigd ?? Komt later dan wel zit nu op 11 weken en 2 dagen nl

2. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Ik zie 'm goed hoor Gizmo :D

3. Gizmo1977

Gizmo1977 Actief lid

25 apr 2016
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja nu zie ik ook wat niet die ik wil alleen nog had een paar geprobeerd blijkbaar duurt de wijziging wat langer😁

4. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Nieuwsgierigheid.....
    Wie van jullie wil allemaal weten wat "het" gaat worden?? 😀

5. Gizmo1977

Gizmo1977 Actief lid

25 apr 2016
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij en jij? Vertellen het alleen niet tegen iedereen

6. Vraagtekentje9

Vraagtekentje9 Niet meer actief

Wij willen het ook weten, vertellen het alleen niet aan iedereen.

7. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Ik wil het wel weten maar mijn man niet! En ik heb de "strijd" van voornaam jongetje al gewonnen..... Hahaha dus gun hem dan het stukje niet weten mits hij zelf niet nog van gedachte veranderd!
    M'n man heeft namelijk heel hun mannenlijn dezelfde naam "jan" en dat wou ik echt niet doorzetten 😜 Maar daar hebben we een gepaste oplossing voor bedacht als het jongetje zal worden!! Maar gun hem dan ook wel een belangrijke keuze 😊

8. Kitsune

Kitsune Actief lid

30 mrt 2016
    449
    0
    16
    Wij willen het niet weten.

9. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Wij willen het wel weten :)

10. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Jaaa, wij willen het heel graag weten en iedereen gaat er sowieso wel achter komen d.w.z van het kamertje en de kleertjes enz enz :D:D

11. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Haha grappig de "strijd" !
    Die gaan wij hier krijgen over de naam, hebben echt een totaaaaal andere smaak, dat word echt een drama nog ;)

12. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Wij willen het weten en iedereen mag het gewoon weten, anders praat ik toch m'n mond wel voorbij. Alleen de naam houden we uiteraard voor ons zelf. :)

13. Catlover

Catlover Actief lid

4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    Ik en ook altijd gezegd dat ik het nooit zou willen weten. M'n man wil het wel heel graag weten, dus in dubio... Uiteindelijk heb ik besloten het toch wel te willen weten.
    En ik las ook iemand over de banner die niet klopt, bij mij geeft hij het volgens mij ook niet goed aan, want ik was op maandag al 11 weken, en het is nu donderdag, dus dat zou 11w3d moeten zijn...

14. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Ff een nieuwe aanmaken :)
    En die banner loopt sws een dag achter, bij iedereen, dus die moet je bij het aanmaken al een dag verder zetten ;)

15. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    Wij willen ook graag weten. Vooral ik! Kan echt niet wachten😆 alleen ik heb wel een sterke gevoel dat het een meisje wordt! Zou leuk zijn. We zullen het zien.
    Hebben jullie ook een beetje gevoel voor wat het zal worden?

16. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Wij willen t ook weer weten en maken er ook geen geheim van
    voorkeur voor namen spreek ik aan goede vrienden en familie ook gwn uit..

17. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    @sara
    Ik denk een jongetje.... Geen idee waarom maar een voorgevoel! Beide zijn welkom uiteraard maar had altijd voorgesteld om meisjes te krijgen met blonde haartjes 😂 Maar nu is het zover en denk ik dat het jongetje gaat worden haha ook leuke kleding Tegenwoordig voor stoere jongetjes! 😀

18. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland

Ik had m'n voorkeur namen van meisjes en jongens ook besproken met schoonzus (geen goede band...) maar zij is 10 weken langer zwanger en toen zei ze:" oh je hebt wel zelfde namen als wij voor meisje.. Gelukkig zijn wij eerder"
    Toen dacht ik... Ik ga het niemand meer vertellen en wacht nu rustig af tot zij bevallen is en naam heeft gegeven voordat we keuze maken voor meisjes naam! 🙄

19. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    Ze zijn zeker allebei leuk, ja raar dat voorgevoel. We maken ook geen geheim van.

20. Adya

Adya Actief lid

25 apr 2016
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd aan iedereen die de 12 weken grens voorbij is!

Heb even niks van me laten horen, was druk met werkbeslommeringen. Nu een lang weekend vrij en morgen extra echo.

Bij de vorige zwangerschap hebben we ons laten verrassen, maar ik denk dat we het nu wel van tevoren willen weten wat betreft het geslacht. De dag voor ik positief testte had ik opeens een visioen van twee zoontjes, dus ben er tot nu toe van overtuigd dat het weer een jongen wordt.

Wat betreft namen heb ik met mijn zoontje destijds iets soortgelijks meegemaakt als jij, Anne. Mijn nicht beviel 2 maanden eerder dan ik en koos precies de naam uit die wij ook voor een jongetje in gedachten hadden (zij wist dat overigens niet). Vooral mijn man baalde ontzettend, want het was echt een naam die hij had gekozen. Nu zijn we gelukkig heel blij met onze tweede keus en zou ik me niet meer kunnen voorstellen dat hij anders zou heten.
    Ik vind het overigens wel lastig om een "originele" naam te verzinnen binnen mijn familie van ca. 25 neven en nichten + aanhang en inmiddels ook al bijna 20 achterneefjes en -nichtjes. Wil niet een naam kiezen die iemand al heeft.

Deel Deze Pagina