Gisteravond nog 1 veegje bloed op t wc papiertje gehad . Uiteraaaaard , zoals ik ben, vanaf 03.00 wakker gelegen, maar geen bloed meer gehad En wat supertof is .... Vanmorgen de doppler weer 's geprobeerd en heeel snel had ik der hartje gevonden voor t eerst !! Tranen in de ogen natuurlijk en weer gerustgesteld De rust is weer wedergekeerd in huize chaos Hoe is t met jullie, lekker weekend gehad en worden de kwaaltjes al wat minder nu iedereen wat verder raakt ?
D83 & Vraagtekentje ; Heeeel veel plezier vandaag bij jullie intake en echo !! Hoelaat moeten jullie ?
@lientje Gelukkig nu weer minder!! Misschien inderdaad mini scheurtje of gesprongen adertje dat kan allemaal he je bent daar beneden nu gevoeliger dan voorheen! Snap je "angst" wel hoor en als ik dat zou even zou ik dat ook hebben denk!! Wij hebben ook maar weinig seks op dit moment maar dat komt omdat als er het grdaan hebben ik rest van de dag steken onderin m'n buik voel! Voel me daar dan ook niet prettig bij! 😮 Die mannen moeten maar geduld hebben he hahahha @d32 en vraagtekentje succes vandaag en genieten van de echo! Ga voor jullie duimen 😊 @all; Hier met de dag wel wat meer energie gelukkig! Nog maar paar daagjes en dan ben ik ook 12 weken!!! 😱 Donderdag gaan we naar Zuid Afrika, vrijdags is m'n moeder jarig (gaan mrt m'n ouders en broers) en vrijdags 12 weken! Lekker veel te vieren! 😀 Heb nu al vakantie dus lekker uitslapen haha
Heb de echo al grhad en wacht nu op de intake! Alles goed met t kindje Ben dagje verder; 8 wk 5 dg Mooi kloppend hartje gezien en al uitstulpjes van armpjes en beentjes Echt al n mini beebje, t is zoveel echter nu 😍 Ben in de wolken!
Super leuk n heerlijk vooruitzicht Anne! Nu nog lekker paar dg tot rust komen. Geniet ervan! En succes met de voorbereidingen!
Haha ja sneu he af en toe die mannen .. als ze alles van tevoren wisten haha Ooh dat gaat ineens hard , bijna Zuid Afrika, bijna 12 weken .. heerlijk zeg !! Hoelang bleven jullie ook alweer, 2 weken ?
Ooohh wat een dotje D83 !! En een mooi kloppend hartje, wat super ! Ben onwijs blij voor je , heerlijk gevoel he !!
@d83; Wat een lieve echo!!! Je ziet echt al dat het een mensje wordt! 😀😀 gefeliciteerd 😊 @lientje; Gaan inderdaad 2 weken en dan 10juni terug eb dan gelijk een pretecho om te kijken of kleine het nog steeds allemaal gord doet na de vakantie 😱 Beetje para miss maar toch voor zekerheid gedaan Hahha heb er zoveel zin in!! Zal wel jaloersmakende fotootjes delen 😜
Had ik ook gedaan. Zo'n vakantie is toch heel anders dan je thuissituatie zeg maar. En graaaag jaloersmakende foto's haha Moet je nog veel voorbereiden ?
@lientje Nee gelukkig nog alleen tas inpakken volgens mij! Vandaag onze hond naar de trimsalon zodat mijn schoonouders hem niet hoeven te kammen, die passen 2 weken op! Haha en vanavond nog naar een concert (mumford&sons) en heb al dealtje kunnen sluiten met m'n moeder om woensdagochtend nog even heerlijk daarheen te gaan en gebruik te maken van hun bubbelbad! 😇 Dat is enige "voorbereiding" wat nodig is hahah
Mooie echo d83! Morgenavond ben ik weer aan de beurt... Ben er toch weer zenuwachtig voor, hoop zo erg dat alles nog steeds goed is. Wij gaan dit weekend ook twee weekjes op vakantie, en de dag na de vakantie heb ik gelukkig gelijk in de ochtend de termijnecho en combinatietest. Dus na m'n vakantie hoef ik niet heel lang te wachten om weer te mogen kijken.
Prachtige echo D83!! Idd echt al een mini baby 😍 Fijn dat het bloeden gestopt is Lientje. Schrik niet als er nog wat oud bloed uitkomt. Aaah lekker hoor die vakantie!! Jaloers! Kom maar op idd met de foto's. Succes met de echo Vraagtekentje!! It's my birthday today. Vandaag 28 geworden. De 30 is in zicht 😜 Haha Kitsune, hier zit er inmiddels ook alweer 2kg bij ofzo hoor en dat is grotendeels eigen schuld. Heb soms totaal geen eetlust, maar ook weer vette vreetkicks 😱
@antje; van harte gefeliciteerd!!! 🎉🎉 ga je het nog vieren vandaag? Fijne dag ondanks al dat regen!!
Anne ; Ooh allemaal leuke dingen nog dus ... heeeeeeeerlijk een bubbelbad haha Mini ; Spannend he ... Is t ook hoor, vond / vind ik ook , maar komt vast goed ! Antje ; HIEP HIEP HOERAAAAAAAA ! Word er veel taart gegeten vandaag ?
♥December mama's♥ 29 november ♥ UmmK, 24 jaar, 2e kindje 1. ♥ Lientje1985, 30 jaar, 2e kindje ♥ Lieke86,30 jaar,2e kindje 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. ♥ Gizmo1977, 38 jaar, 2e kindje ♥AnnevdH, 27 jaar, 1e kindje 10. Antje88, 27 jaar, 2e kindje 11. ♥Sweet84, 31 jaar, 3e kindje 12. 13. Bubblybaby, 25 jaar, 2e kindje ♥Catlover, 32jaar, 1e kindje 14. ♥ Jiseb, 30 jaar, 1e kindje 15. 16. Mofantje, 25 jaar, 1e kindje 17. ♥ Kitsune, 29 jaar, 1e kindje 18. 19. 20. ♥ Sara87, 29 jaar, 2e kindje 21. 22. 23. 24. 25. ♥ Mini25, 24 jaar, 1e kindje 26. 27. 28. 29. Vraagtekentje9, 24 jaar, 2e kindje ♥ D83, 32 jaar, 3e kindje 30. 31. ♥ Adya, 31 jaar, 2e kindje Jongens (0) | Meisjes (0) | Verrassing (3) Afspraken: Mei: 23 Vraagtekentje9 intake + echo 23 D83 intake en echo vk 24 Lieke86 Echo 12 weken zh. 25 Lientje1985 Vk 26 Lieke86 Geslachtsbepaling 26 AnnevdH combinatietest 27 Sara1987 intake + echo Gynaecoloog. 27 D83 Controle echo Gyn 30 Adya intake vk Juni: 2 Kitsune termijnecho 6 Lieke86 Controle ZH 8 Antje88 Vk 10 AnnevdH Pretecho 13 Catlover Vk 13 D83 12wk echo 14 Mini25 termijnecho + combinatietest 21 Sweet84 GK 24 D83 Geslachtbepaling Juli: 12 Ummk 20weken echo ? Lieke86 - GUO (afspraak moet nog gemaakt worden over 2 weken). 21 AnnevdH 20 wk echo ☆ Sterretjes ☆ Heb je een echo gehad met een kloppend hartje? Zet dan dit hartje ♥ voor je naam Wil je de lijst graag aanpassen? Klik dan onderaan dit bericht op 'quote', dan krijg je deze tekst in een nieuw bericht. Kopieer de tekst en plaats het in een nieuw bericht, haal vervolgens voor en achteraan het bericht de tekst met
@lientje; Heb nog een toevoeging... Misschien kan jij je bericht makkelijker wijzigen dan ik quoten 😂 Ik heb ook 13 juni controle VK! 😀