Haha! Ik mis de slagroom nog Sara 😂😝 Ik heb vanmorgen ook ontbeten met pannenkoeken. Lientje, hoe smaakten ze? 😉 Serieus D83? Flabbergasted. Het was behoorlijk warm hier. Mn zoontje heeft zowat de hele dag lekker in zn blote niksie gelopen. Over lastige periode gesproken...mn zoontje zit nu ook in zo'n grrrrr fase. Ik vind het ook gewoon echt geen leuk kind als hij zo doet. Dat gejank om alles wanneer het niet gaat zoals meneer wil. Totaal het tegenovergestelde van hoe hij anders is. Vandaag geen last gehad. Als hij maar lekker zn ding kan doen. Hopelijk ben je snel weer beter Ummk! Wel fijn dat je zoontje beter is
Gisteren een mooie pretecho gehad, kindje zwaaide. En het hematoom lijkt te verdwijnen! Pfff, ik kan ook steeds minder hebben van mijn zoontje, terwijl hij echt niet heel vervelend doet (hij is 2 en zegt nee, maar met de juiste aanpak is hij echt wel te hanteren). Ben zoooo moe. En voel me daar dan weer schuldig over. Hoop dat die vermoeidheid na de 12 weken af gaat zakken. Pannenkoeken, hmm! Misschien moet ik dat morgen maar gaan bakken. Goed idee! Heb trouwens alleen nog maar een rompertje gekocht en er een cadeau gehad van mijn moeder. Ik heb vrijwel alles nog van mijn zoontje, dus heb niet erg veel nodig.
Gisteren iets van 50km gefietst en wat was het warm en benauwd! En ik had natuurlijk van alles bij me, behalve zonnebrandcrème. Flink verbrand dus (zelfs m'n onderarmen!), en daar ben ik niet echt blij mee. Ik hoop dat ik er geen lelijk masker aan overhoudt. Hier is het vandaag ook vreselijk warm, en alle regen die er de laatste dagen overal is gevallen, lijkt aan alle kanten langs ons heen te trekken, dus de tuin is ook nog eens gortdroog.
Super fijn Ayda!! Mooie baby 😍 Ik kon in het begin ook niet zoveel hebben van mn zoontje. Ook niet van mn vriend trouwens haha! Ondanks dat mn zoontje in een k** fase zit, lukt het me nog aardig om rustig te blijven. Maar kan me wel voorstellen dat je minder kunt hebben. Zeker als je zo moe bent. Hier is de vermoeidheid nog wel aanwezig, maar ik stond vanmorgen fit op. Lekker stuk wezen wandelen met het gezin en vanmiddag lekker in de zon gezeten en daarna kakte ik volledig in. Ik viel af en toe zelfs in slaap terwijl mn zoontje ook buiten was 😱 Mn vriend was aan het werk, dus die kon ook geen oogje in het zeil houden.... Zul je net zien Catlover. Alles mee, behalve zonnebrand. Hopelijk trekt het snel weg! Hier heeft het ook niet geregend, dus de planten zullen we zelf moeten sproeien. Heerlijk man dit weer!! Mits je niet hoeft te werken 😉
Herkenbaar ayda loop regelmatig tegen t zelfde aan n heb er twee 🙄 Wat n mooie echo! Wat fijn dat t weg trekt die hematoom Oe verbranden doet zeer Hopelijk trekt snel weg Morgen weer n echo in t Zhuis Nog n week en dan hopelijk n nub stand ontdekken n speculeren tot de 24e
Goeiemorgen meiden, Ff druk druk hier ... Vandaag zijn ze begonnen met de verbouwing bij ons thuis ( nieuwe kozijnen langs heel t huis / dubbelglas / ventilatie door heel t huis & asbest saneren ) 😖 Dus nog even met de laatste voorbereidingen bezig geweest dit weekend . Hier vanmorgen weer hartje geluisterd, wat heel grappig is, hoor die uk nu heel duidelijk bewegen met de doppler, superleuk is dat 😀 En als ik hem/haar hoor bewegen, voel ik t heel licht in mijn buik, zo mooi 😍😍 Hier was t dit weekend ook prachtig weer ( Randstad ) , wel ff lkkr met die kleine derop uit geweest, ijsjes gegeten enz 😆 Leuk morgen weer kindje kijken D83 !!
Echo was goed vanochtend ze was erg beweeglijk weer haha! Hier ook erg warm en moet zeggen dat k er wel meer last van heb als normaal blegh
Succes met de verbouwing lientje! Hele klus! Wat leuk lieke! Hier net ook n heel beweeglijke kindje gezien en uitgaande van de nub nu(weer n dag vooruitgezet dus morgen 11 wk) zou je zeggen 60% kans op n meisje hihi Ben benieuwd naar volgende week Voor de lijst; 1 aug 20 wk echo Hierbij nog n fotootje Kindje was aan t zwaaien en had z'n voetjes tegen elkaar dat was zo schattig 😍
Wat een leuke echo d83!! 😀 En fijn lieke dat jouw echo ook goed was! 😊 Ik ben nog steeds op vakantie dus niet zo heel actief aanwezig maar Savonds lees ik wel eventjes wat jullie gepost hebben haha Hier verder alles goed! Nog steeds lekker aan het genieten! Ben wel iets beperkter in m'n activiteiten die ik anders wel zou doen (game drives sochtends vroeg of juist Savonds) want dan zijn in dat gebied muggen actief die mogelijk nog malaria kunnen bevatten dus dan blijf ik veilig in de villa! Zo ook nu... Iedereen is op pad voor avond game drive 😂 Maarja ik zit lekker op de bank foto's te selecteren en ga zo maskertje nemen en een bad! 😇 Erg benieuwd naar vrijdag.... Hoop dan ook voor het eerst hartje te mogen horen!! Hebben wij nog steeds niet gehoord! Is wel een pretecho... Kan ik ee gewoon naar vragen denken jullie?? 😊
Denk ik wel hoor ze lieten t nu ook horen omdat zoonlief mee was Hij vond t maar fascinerend haha Heerlijk aan t genieten dus en goed dat j oppast met de muggen! Fijne vakantie verder! Ga zo uit eten met n vriendin n naar de film! Erg veel zin in.. gebeurt Nie vaak dat ik de kids niet zelf op bed leg..
Haha extra van genieten dus d83!! 😀 Vakantie komt zeker goed morgen en woensdag nog krugerpark in wild spotten ! 😊 Donderdag alweer terug 😰
Goedemorgen allemaal, wat fijn dat het hier goed gaat en een mooie echo's voorbij 😁. Yes yes vandaag 12 weken😆, ik heb zoooo lang opgewacht! Morgen termijn echo ben benieuwd. Gisteren telefoontje van de gynaecoloog gekregen over mijn bloed uitslagen, ijzer is laag moet vandaag met ijzer tabletten beginnen.
Ik las dat vanaf elf wk duidelijk n piemeltje of clitorus wordt gevormd en dat dat heel snel gaat dus t kan zomaar zo zijn dat t ook n paar dg eerder of later gebeurd n t soms al eerder zichtbaar is lijkt me omdat de hoek verandert wanneer t een jongen is.. In mijn geval ntl nog weinig over te zeggen maar toch leuk om te speculeren We gaan maandag zien of ie nog in dezelfde stand is en dan duurt t niet lang meer tot de Geslachtbepaling
D83 hoe was het etentje en film gisteren? Leuk hoor, ben zondag ook met me 3 beste vriendinnen gaan high tea'n. Morgen neem ik ook mijn dochter voor het eerst mee naar de echo hopelijk mogen wij ook naar het hartje luisteren. @anne: dus nog ff genieten van je vakantie en vrijdag weer naar je kleintje kjjken😍, misschien kunnen ze dan al zien wat het geslacht is. @ lientje: succes met het verbouwing. Aaaah wat lief dat je nu ook de beweging van je ukkie kan voelen! Lijkt me geweldig. @Ayda: gelukkig dat het goed gaat met je ukkie wel een opluchting zo een mooi echo. Fijn dat de hematoom weg trekt!