Ah 3 dg voor mij 😁 Zo leuk! Spannend he?! Bijna al Maandag echo bij de vlos Miss dan lekker speculeren over de nub 😜 Mooi buikje al! Prachtig Leuke outfit ook Ik heb een foto beetje wazig van vorige week Was met de kids in de speeltuin toen maar ook al erg aanwezig zoals je ziet
Thanks! 😊 Jouw buik is zeker aanwezig. Mooie buik hoor! 😍 Krijg jij al reacties van mensen dat je een grote buik hebt ofzo? Spannend hoor! Heb je al een idee wat voor geslacht het is? Fijne dag dames!! 😘
Goeiemorgen meiden, Antje bedankt voor je lieve woorden en je superlieve plaatje �� Het is ook een hele nare situatie, gister nog een heel gesprek met hem gehad, gezegd dat hij voorlopig niet meer t huis in mag, dat hij maar moet laten zien dat ie ook daadwerkelijk veranderd voor hij hier weer binnenkomt . Maar dan doet ie al heel nonchalant en gaat ie weg naar vrienden om de hele nacht te zuipen ... ik zou vechten voor mijn vrouw en mijn kind, maar goed, misschien moest ie alleen stoom afblazen en gaat ie nu eindelijk zijn best doen, maar ik heb er eerlijk gezegd, een heel hard hoofd in ... Ik geloof heel graag dat mensen willen veranderen, maar kan niet, je karakter is je karakter, hoe graag je ook wilt, je valt uiteindelijk weer terug in je oude gedrag .. Is heel moeilijk, want hou heel veel van hem, maar zoals ie nu is maakt ie t onmogelijk, word door mijn vriendinnen & familie 'tiran' genoemd en ik moet van hem eisen dat ie interesse toont in ukkie .. een keer vraagt hoe t gaat, wanneer ik een afspraak heb enz, heeft ie nog geen 1 enkele keer gedaan in die 4 mnd, maakt me erg verdrietig ... Hij snapt t gewoon niet en zegt dat ik me aanstel , ziet de ernst er niet van in en dan is t heel moeilijk te veranderen ... Only time will tell .... Wat hebben jullie een prachtige buiken ! Bij mijn zoontje duurde het ruim 6 mnd voor er überhaupt een heel klein bolletje te zien was, dat vond ik toen erg jammer. Ben over een paar dg 4 maanden, maar het is nog steeds een "1 Big Mac teveel" buik ... vind ik ook wel een beetje jammer, ben megatrots en wil t heel graag showen ... : ( Zal vanavond wel even een foto plaatsen . Voor ons nog 4 dg en dan weten we of we een babybroertje of babyzusje krijgen .... Donderdag is t zover ... Ik vind t zoooo onwijs spannend, terwijl t me geen **** uitmaakt Is ook de 1e keer dat mijn zoontje meegaat naar een echo, hij vind t erg leuk, ben heel benieuwd hoe ie gaat reageren
Jeetje wat een mooie buiken al! Ik heb een -ietsteveelgegeten-buikje haha. Maar begint te komen ook. Gister toch wat positiebroeken gehaald. Superfijn en een verademing. Ik zal vanavond even kijken of t mij lukt een foto te plaatsen van mijn buikje.
Dankjwel Ja krijg wel blikken hoor maar nog geen vragen van mensen die t nog Nie weten Zie je ze naar m'n buik kijken en dan naar m'n kids en weer naar m'n buik haha Ik krijg steeds meer t gevoel dat t n meisje is Manlief is nog steeds overtuigd van n jongen...
Nog maar vier dagen lientje spannend Ik hoop morgen n beetje te kunnen gokken na de echo bij de vlos zij heeft zulke goede apparatuur Mogelijk is de nub goed in beeld O lieverd wat vervelend allemaal he.. Miss dat ie idd even stoom moest afblazen en moest verwerken wat je m heb medegedeeld Maar dit is ntl Nie hoe je t graag ziet en "bevestigt" alleen maar je gevoel; doesnt he give a f*ck waardoor je je nog Rotter voelt Hopelijk ziet ie in wat ie op spel zet n gaat ie voor jullie vechten Maar als je t moet afdwingen heb je al gauw zo iets van laat maar doen he
Yep dus dat ... Het " He doesn't give a f*ck " gehoogte is heeeeeeeeeeeeel erg hoog bij hem helaas ... Al stuur je alleen een lief apje , of vraag je hoe t gaat, maar niks ... Nee lekker gaan zuipen en klagen bij vrienden over hoe zielig je bent .... Ik geef t een week .. iedereen verklaart me voor gek, maar wil t echt nog een kans geven, maar als er dan niks is gebeurd / veranderd moet ik er echt mee kappen, hoe verdrietig ook ... Ooh fijn he als ze zulke goeie apparatuur hebben ! Mijn vk heeft weer heuleee slechte kwaliteit en bij mijn vaste pretbureau is het echt supermooi ! Duim met je mee dat kleintje iets wilt laten zien morgen Ga je t aan de vk vragen of ze wil proberen een goed plaatje te schieten ?
Jaaaa ga ik zeker vragen! Ze zal zich er niet over uit laten wat zij denkt maar ze zal zeker haar best doen voor ons Nou een ding kan ik j ook vertellen en dat is dat je niet altijd moet meenemen wat anderen denken n vinden.. N je beslissing laten beïnvloeden door de mening van n ander Wat hun grens is hoeft jouw grens niet te zijn Hun zitten nl niet in die situatie, ze baseren die mening op wat zij zouden doen maar die jarenlang die er aan vooraf is gegaan hebben zij niet meegemaakt.. Je kan t nooit weten wat je egt zou doen tot je zelf in die situatie zit Er waren bij ons alleen maar mensen die vonden dat ik na onze breuk niet meer terug moest gaan en t was een vd beste beslissingen in m'n leven om t wel te doen. Ik geloof wel dat mensen kunnen veranderen als er genoeg wil is om bepaald gedrag af te leren / onder controle te houden Tuurlijk er is heus wel wat hier maar niets vergeleken met wat er toen speelde Ik ben dankbaar voor t gezin wat we nu hebben dat had ik Nie gehad als ik zonder hem verder was gedaan.. Nu ken ik ook mensen die niet veranderen en t maar zo laten.. Maar t kan wel degelijk!
Is ook zo, als je echt wilt kan je veranderen .. maar hij ziet niet eens wat ie fout doet, hoevaak ik t ook probeer uit te leggen ... en dan word t moeilijk veranderen als je t probleem niet ziet ... Mooi gezegd hoor, laat me ook niet teveel beinvloeden door wat andere vinden, ben een heel erg gevoelsmens en luister altijd naar MIJN gevoel Al hoop ik wel dat ze bijdraaien, mocht t nog goedkomen, want nu zegt iedereen niet meer te willen langskomen als hij hier is ... ( wat ik ook wel snap, ze geven om me en vinden t heel erg om te zien hoeveel pijn hij ons heeft gedaan ), maar daardoor word t wel een moeilijke situatie ... Wat goed dat je toch naar jezelf heb geluisterd, terug bent gegaan en er nu nog steeds over eens bent dat t beste beslissing was die je kon maken ! Kon je maar s een xtje in de toekomst kijken he ... niet teveel, maar zo heeeeeeeeeeeeeel af en toe ... t zou zoveel ellende schelen soms ... Nee de meeste vk's willen idd niet echt een mening geven over de NUB, maar als ze een mooi plaatje wilt schieten, kunnen de dames er hier lekker over brainstormen
Hier zijn n aantal "vriendschappen" stuk gelopen maar die meiden kende ik niet zolang als ik m'n man kende, we waren heel close maar toch konden ze t Nie verkroppen ofzo. m'n echte vrienden hebben t geaccepteerd en zijn oprecht blij voor ons Ja dat zou wel eens handig zijn he.. Maar t enige wat j kan is vertrouwen op je gevoel en intuïtie Time Will Heal.. Als hij t Nie in ziet, heeft ie miss zoiets drastisch nodig als dit.. Als dat dan nog niet helpt weet je dat je t juiste heb gedaan Heel cliché maar als j iets lief hebt moet je t soms loslaten Als t echt voor jou is bedoelt komt t naar je terug.. Knuffel
Dankjulliewel meiden, ik vind het nog een beetje een teveel-gegeten-buikje. Haha. Lien, ik hoop voor je dat t gaat lopen zoals jij graag zou zien. Dat zou ontzettend fijn zijn. Heel veel sterkte met dit alles!