Ons manneke krijgt een nieuwe kamer en zijn oude "babykamer" wordt dus de nieuwe babykamer..alles staat er nog dus opruimen schoonmaken en klaar voor gebruik
Nee nog totaal geen idee eigenlijk, eerst nog 3,5 week wachten tot we weten wat het wordt, en dan willen we er over na gaan denken hoe en wat. Overigens wonen wij in een vrij kleine flat (huis staat te koop, al voor de zwangerschap, maar helaas nog niet verkocht) dus we moeten het kamertje nog opruimen enzo, en ruimte maken voor die spullen.
Wij gaan pas met 20 weken de spulletjes kopen voor de kamer, we weten wel hoe en wat we willen. Ook beetje afhankelijk van het geslacht, maar eerst nog even van deze periode genieten zonder te veel te moeten regelen.
Lieke dat is superhandig ja Ja wij willen ook eerst afwachten of het een broertje of zusje is Boelie, wil toch iets met roze of blauw en prinsesserig of stoer ... Van wat voor meubeltjes houden jullie ? Meer modern & strak ( hoogglans enz ) of liever knus & landelijk ?
@mini gefeliciteerd met 12 weekjes!!! 😀 @boelie; juist een echt beginnend babybuikje !!! Leuk!! @lientje; Al wel ideeën voor babykamer, zal met veel diertjes zijn (Afrikaanse dieren oa) maar dan met mintgroen, wit, grijs en houttinten! 😀 Verder nog niet echt idee maar gaan nu wel beginnen met spullen kopen denk ik! 😊
Super leuk Anne! Hou ik van! Ik had bij de eerste een lion king kamer incl breed posterbehang muurstickers en n houten kamer Dat thema door gevoerd in t kleinere kamertje ernaast toen de tweede kwam Nu heeft de oudste n stoere cars kamer en de jongste gaat als de baby een paar mnd is bij de oudste op de kamer met ook n stoer cars bed (dus de twee jongens samen)dit omdat we ook maar drie slaapkamers hebben In begin slaapt de baby dan bij ons en afhankelijk van t geslacht passen we de kamer wellicht aan.. In de toekomst willen we n huis kopen en dan gaan we kijken of ze allemaal een eigen kamer kunnen krijgen
Klinkt als goed plan d83! 😀 Als meisje is zal het misschien wat meer meisjesachtig moeten qua verbouwing haha maar als het weer jongetje is... Kan je zo doorschuiven!! Haha cars vind ik erg leuk!! 😀 Nog maar eventjes tot de geslachtsbepaling!! Spannend hoor 😀😀
Heftige shit hoor Lientje! Ik ben het zo eens met D83! Luister naar je gevoel en probeer je niet teveel te laten beïnvloeden door wat anderen zeggen en vinden. Het is jouw leven, jouw keuze. Ik snap je vriendinnen wel dat ze dat zeggen. Ze geven idd om je en willen jou niet zo zien. Tenslotte heb je straks ook 2 kinderen waar je voor moet zorgen en dat wil je het liefste met elkaar doen, maar bij elkaar blijven om de kids dat schiet niet op! Doe wat goed voelt en volg je hart. Komt goed meis! Welke keuze je ook gaat maken. Mooi buikje hoor Boelie. Ik vind het zeker wel een klein zwanger buikje! Ik hou een beetje van landelijke stijl, maar heb de meubels wit met grijs whitewash zeg maar. De muur is blauw en ik heb er een witte boom met beestjes tegen aan geplakt die je bij de Xenos kon/kan kopen. Echt een baby jongens kamer. Tygo krijgt nieuwe meubels, maar houdt wel dezelfde kamer. De oude meubels gebruiken we voor de nieuwe baby. Ik weet eigenlijk nog niet zo goed hoe ik de kamers wil inrichten. Eerst het geslacht maar ff weten
Precies! We weten t bijna.. Dan wordt t zo anders ook he, t hele zwanger zijn Nu verwacht j nog een baby Straks gwn echt n zoon of dochter Morgen 12.35 een echo Hoop zo dat de nub weer te zien is! Duimen jullie?
@d83 ga voor je duimen voor een mooie echo!! 😀 Hier kwamen schoonouders ermee dat mijj zwager bij geboorte hartafwijking had (transitie van de aders) en nu is hij zelf samen met zijn vrouw in verwachting (10weken verder dan ons) en zijn ze erachter fekomen dat die transitie erfelijk bepaald is en daardoor zouden wij ook in aanmerking komen coor een uitgebreide echo van het hartje! Vandaag naar verloskundige en ga dit gelijk bespreken want dat zou dan rond de 20 weken zijn! 😮
Wij hebben gisteren een beetje gebrainstormd over de nieuwe inrichting van ons huis. Vooral de zolder moet flink opgeruimd, want alles uit mijn "kantoor" moet daarheen, naast de spullen die er al staan van mijn man. Zoon gaat dan naar mijn voormalige studeerkamer (waarvoor we nieuw behang en meubels zullen moeten kiezen) en baby gaat naar zijn oude kamertje. Daar hoeven we gelukkig niet te veel aan te doen. Is wel met wit en blauw ingericht, maar niet per se heel stoer, dus het kan best voor een meisje eventueel (sterker nog, de blauwe meubeltjes komen uit mijn oude babykamer).
Anne leuk zeg een beetje "nature" style kamertje, heel tof ! Wat schrikken dat je dat zo even tussen neus & lippen hoort ... idd meteen even aangeven, kunnen ze daar even goed naar kijken. Hoe ging het goeie nieuws brengen dit weekend ? Antje thanks for your advice ... Liefde is een mooi, maar apart ding he .. Heb gezegd dat hij zich moet gaan bewijzen, maar niet meer hier in huis, wil geen ruzie meer in huis ... hij is er gelukkig mee akkoord gegaan en zegt dat hij zeker weet dat t goedkomt, ik hoop t heel erg ... Ik ben ook van de landelijke stijl, klinkt heel leuk hoe je de kamer nu hebt ! D83 Spannend vandaag, leuk he weer ukkie kijken !! Hoop op een mooie foto met duidelijke NUB, kunnen we lekker gaan raden Adya haha heel wat gesjouw he ... Hier ben ik ook al even bezig met kamers omgooien en nieuwe meubels voor beide bestellen, behangen enz enz ... Kan je zoontje al een beetje zelf aangeven wat hij leuk vind of is ie daar nog te klein voor ?
♥December mama's♥ 29 november ♥ UmmK, 24 jaar, 2e kindje 1. ♥ Lientje1985, 30 jaar, 2e kindje ♥ Lieke86,30 jaar,2e kindje 2. 3. 4. 5. 6. ♥ Gizmo1977, 38 jaar, 2e kindje 7. 8. 9. ♥AnnevdH, 27 jaar, 1e kindje 10. ♥Antje88, 27 jaar, 2e kindje ♥Boelie88, 28 jaar, 1e kindje 11. ♥Sweet84, 31 jaar, 3e kindje 12. ♥Catlover, 32jaar, 1e kindje ♥ Kayleighh, ? jaar, ?e kindje 13. Bubblybaby, 25 jaar, 2e kindje 14. ♥ Jiseb, 30 jaar, 1e kindje 15. 16. Mofantje, 25 jaar, 1e kindje 17. ♥ Kitsune, 29 jaar, 1e kindje 18. 19. 20. ♥ Sara87, 29 jaar, 2e kindje ♥ Mirtje87, 29 jaar, 2e kindje 21. 22. 23. 24. 25. ♥ Mini25, 24 jaar, 1e kindje 26. 27. 28. 29 ♥ D83, 32 jaar, 3e kindje 30. 31. ♥ Adya, 31 jaar, 2e kindje Jongens (0) | Meisjes (2) | Verrassing (3) Afspraken: Juni: 13 Catlover Vk 13 D83 12wk echo 13 AnnevdH Vk 14 Mini25 termijnecho + combinatietest 15 Gizmo1977 Vk 15 Adya termijnecho 16 Lientje1985 Geslachtsbepaling 21 Sweet84 GK 22 Mini25 Vk 22 Lientje1985 Vk 24 D83 Geslachtbepaling Juli: 2 Mini25 Geslachtsbepaling 2 Sara87 Geslachtsbepaling 11 D83 Vk 12 Ummk 20weken echo 14 Lieke86 - GUO (medische 20 weken echo). 21 AnnevdH 20 wk echo Augustus: 1 D83 20 weken echo ☆ Sterretjes ☆ Vraagtekentje ☆ Heb je een echo gehad met een kloppend hartje? Zet dan dit hartje ♥ voor je naam Wil je de lijst graag aanpassen? Klik dan onderaan dit bericht op 'quote', dan krijg je deze tekst in een nieuw bericht. Kopieer de tekst en plaats het in een nieuw bericht, haal vervolgens voor en achteraan het bericht de tekst met
Dat klinkt positief lientje!! Hoe voel j j verder nu? Hoe gaat t met je buikje? Jaaaa kom straks fotootjes spammen 😁
Ja ben ook heel blij dat ie zo reageerde en voor zijn doen doet ie al zijn best , kijken of ie t volhoud , maar hebben wel uitgesproken dat we heel veel van elkaar houden en echt niet zonder mekaar willen ... Aan mij zal t niet liggen .. Hoop dat nu er minder stress is, buikje eindelijk een beetje gaat groeien. Ben eerlijk gezegd btj bang dat ukje groeiachterstand heeft i.v.m alle ruzies en constante stress ( vandaar ook kleine buik ? ) Heb ik met mijn 1e ook heel erg gehad en die had ook steeds een kleine groeiachterstand We gaan het Donderdag zien ... hoop zo dat t meevalt, weet (helaas) wat voor impact t kan hebben op zo'n kleintje. Nog 2 uurtjes he, dan mag je weer spieken, kan niet wachten op een foto'tje van je knapperd !
@lientje; wat fijn dat je wel zon gesprek hebt gehad!! Even rustig donderdag afwachten en misschien valt her allemaal erg mee met geoeiachtersrand!! Nu heb je gelukkig weer wat meer rust en hopelijk heeft dat positief effect op jullie beide! ☺️ @d83; benieuwd naar je fotootjes!!! @all; Ik ga toch een GUO krijgen op 25juli ivm transpositie van grote aders bij hart dat blijkbaar erfelijk blijkt te zijn! M'n zwager (broertje van m'n man) is hieraan na geboorte gelijk aan geopereerd! Daar wisten ze niet wat er aan de hand was (28jaar geleden) en hij was toen bijna overleden! 😱 Verloskundige gaat ervan uit dat kans wel erg klein is omdat mijn man zelf het niet heeft gehad! Maar was wel indicatie voor de GUO! Spannend.... Verder waren controles goed! Was wel iets teveel aangekomen maar dat zijn ook wel echt vakantiekilos hahaha dus ga ervan uit komend maand niet meer aan te komen 😂😝 Baarmoeder was goed gegroeid en hartje was mooi te horen! 😊
Net bij de vk geweest en het hartje voor het eerst gehoord, zo bijzonder! Bloedonderzoek was ook goed, maar ze willen nog wel een vervolgonderzoek vanwege de aanwezigheid van "irregulaire antistoffen". Ik was een kg afgevallen, op zich niet raar, aangezien m'n eetlust nogal gekrompen is. Voor het eerst in m'n leven is het juist niét de bedoeling om af te vallen... Dus ik ga gewoon door met gezond eten... 11 juli gaan we voor de volgende controle!