Uitgerekend december 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door UmmK, 15 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Meiden ik verlies bloed ....
    Ben onwijs overstuur en kan alleen maar huilen ..
    Net de vk gebeld en mag over een halfuurtje langskomen , willen jullie alsjeblieft voor ons duimen ...

2. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Oh jeetje lientj!!! Ga heel hard voor je duimen! Komt allemaal goed lieverd!! Knuf

3. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Ahh nee ! Ben je veel bloed verloren?
    Laat het ons gauw weten ! 💜

4. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Hoi ladies,

Ik moest ( zoals elk kwartier ) naar de wc en bij t afvegen zaten er druppeltjes bloed op t papiertje.
    Even paar minuten gewacht , weer gegaan en toen ietsje meer druppels bloed, dus toen meteen gebeld.

Ze heeft hartje geluisterd en dat klonk perfect en je hoorde uk ook heel druk bewegen en heen en weer "zwemmen".
    Vk zei dat t perfect klonk en dat t dus gewoon een gesprongen adertje was.

Ik gaf wel aan dat ik t raar vind dat dat zomaar zonder aanleiding gebeurd en toen vroeg ze of ik last had van sneller bloeden ( o.a bloedend tandvlees ) jaa dat is zo, ik hoef alleen maar te lachen en mijn tandvlees bloed .
    Ze zei dat dat met elkaar te maken kan hebben en ik dus gewoon meer en sneller bloed ...

Laten we maar hopen dat t niks voorstelt, maar ben nog niet helemaal gerust.
    Uiteraard elk kwartier checken en maar hopen dat t hierbij blijft ...

Bedankt voor jullie meeleven ! ❤️

5. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Gelukkig maar! Zal idd helemaal niks zijn, alles is nu goed doorbloed en en down there natuurlijk ook

6. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Pff dat was even schrikken dan!! Opzich wel fijn dat het nu goed klonk! Maar bij twijfel logisch dat je doet bellen! ☺️
    Hoop dat je nu alsno je rust kan vinden en dat druppeltjes bloed zo stoppen! 😊

7. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Btw 16 weekjes vandaag💖

8. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    16 alweer! 😱 Wat gaat de tijd snel!!

9. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Ja heel naar .. wil na alle ellende & stress zo graag gaan genieten ...
    Als t morgen nog goed gaat ben ik weer gerust .
    Gelukkig Donderdag de geslachtsbepaling echo, kunnen we even kijken hoe t met ukje gaat ❤️

Ahh 16 weken ... Al 4 maanden ! Wat gaat t hard nu he, vind je niet :)

10. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Oh jeetje Lientje! Schrok me rot van jou bericht. Fijn dat je gelijk terecht kon en dat alles goed klonk. Misschien komt het ook wel een beetje door de stress. Er hoeft nu idd niet zoveel te gebeuren of je bloed al. Hopelijk laatste keer!

Wauw 16 weken alweer Ummk! Gaat snel hoor. Over 4 weken zit je al op de helft 😱

Ik ben nu 3kg aangekomen btw 🙈

11. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Ja ik ben ook echt nog overstuur (hormonen helpen ook goed mee natuurlijk )
    Kan nog steeds huilen .. zat op de wc en toen ik t bloed zag schoot echt van alles door me heen, weeeer een miskraam, ik was bijna bij de 4 maanden, we zouden over 2 dg horen of t een jongetje of meisje is, hou al zoveel van die kleine, hoe ga ik dit aan mijn zoontje uitleggen, die zal der ook kapot van zijn ...

Bah ... verschrikkelijk ...
    Wil echt rustiger aan doen, heb de afgelopen dagen ook i.v.m de verbouwing bedden / banken en kasten verschoven , misschien ook gewoon niet meer doen :(

12. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Nee inderdaad lientje meer rest nemen even voor paar dagen!! Je lichaam reageert daar ook op natuurlijk op en lichamelijke activiteitenbegeleiding n op de stress!

@all;
    Nou ik wordt gestraft voor m'n wit broodje met hagelslag haha net alles uitgespuugd 😂 Voel me vandaag niet zo lekker .. 😰 Morgen maar weer een nieuwe dag! Vandaag had ik nog een vakantiedag.. Morgen halve dag/6uurtjes werken! Heb brief van werk gekregen om
    Volgende week woensdag plan van aanpak te maken om te kijken hoe nu verder met m'n werk en m'n vermoeidheid! Ben benieuwd want het is nier perse "werken" wat me al moe maakt... Het is gewoon überhaupt functioneren op een dag wat al teveel kan zijn 😝 Ga dat volgende week maar eens bespreken !

13. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O lieve lientje schrok me rot toen ik je bericht las en ben gelijk alles door gaan lezen en gelukkig doet je kleine uk t goed! Zal idd n combi zijn van alles wat hierboven al is genoemd
    Doe t maar lekker rustig aan en niet meer sjouwen ed
    T komt vast goed! Gelukkig donderdag een echo, dat zal ook helpen je gerust te stellen! Kunnen ze t allemaal f nog n x checken..

Hier vandaag intiem geweest en dan net als de laatste keren gelijk wat bloed verlies.. Ook minimaal n roze en stopt vrij snel maar daardoor niet zo behoefte om intiem te zijn omdat ik Nie helemaal los kan gaan zeg maar uit angst dat ik weer iets raak
    De behoefte zit meer in m'n hoofd dan dat ik er echt heel veel mee doe
    Gelukkig zijn er ook andere manieren dus ml komt niks tekort tussen die periodes dat we t wel doen maar elke x licht bloedverlies nodigt me niet egt uit zeg maar..

Zijn vanmiddag de stad in geweest met de kids n naar de reptielen zoo
    Nu zijn ze f bij opa n oma dus ml n ik zijn lekker aan zee wat gaan drinken en ga nu f tukken tot hij t eten klaar heeft
    Dat heb ik f goed voor elkaar
    Ben gesloopt kids moesten vanmorgen al vroeg naar de PSZ en toen kwam de pedicure m'n voeten weer toonbaar maken..

Drukke maar leuke dag achter de rug
    Als ik vnv nog tv wil kijken moet ik egt f pitten haha

14. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Zit officieel in t tweede semester oleeeeee

15. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    D83 nee ze zoeken t maar uit met die verbouwing hier , ik versjouw niks meer !
    Gelukkig bijna Donderdag inderdaad .... ;)

Oh nee dat bloedverlies na de seks is een onwijze domper he .. ik was direct genezen daarna, dus snap je heel goed :$

Klinkt als een leuke middag !
    En heerlijk lekker ff tukken en daarna lekker eten, heb je zeker goed geregeld !

En GEFELICTEEEEEEEERDDDD ook jij hebt de 12 weken gehaald, heerlijk he meis ! ❤️

16. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd !! :D

17. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Vind idd dat de tijd echt vliegt! Behalve dan de dagen tot de echo's aftellen haha.
    Hebben jullie dat ook of vinden jullie het allemaal langzaam gaan ?

18. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Ik vind dat t sinds de 12 weken grens ineens heel snel gaat, nu alweer bijna een maand verder.
    Maar de tijd tussen de echo's ... das een ander verhaal idd ... Daarom zorg ik gewoon dat ik er elke maand 1 inplan (pretje) :D

19. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Gelijk heb je! Hier vind m'n man het maar verspilling 😶krijg er nog 1 met 20 en 36 dus eentje extra daartussen moet kunnen haha

20. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Gefeliciteerd d83!! 😀

Ik vond tijd tot 12 weken ook veel slomer gaan dan dat het nu gaat! Vrijdag alweer 15 weken! 😀 Ik ga ook nog pretecho inplannen voor eind juni hoor hahah ga het echt niet redden om tot 20 weken echo te wachten 😂😂 gelukkig vind m'n man dat allemaal goed! Dan met 20 weken en volgens mij kreeg ik er ook nog twee met 24 en 28 weken ivm geoeionderzoek ivm overgewicht Krijg ook nog zwangerschapsdiabetes onderzoek straks! Opzich vind ik dat allemaal niet eeg want wist dat ik met overgewicht de zwangerschap in zij gaan! Maar hoop wel dat het positief uitpakt! Maak me er nog niet echt bang voor ofzo! ☺️

Deel Deze Pagina