Oh trouwens vergeten, maar ik zou nog een buikfoto plaatsen . Dit is een foto van vandaag van mijn "Big Mac buikje". Op de foto vind ik 'm al heel wat lijken trouwens ... volgens mij een hele fotogenieke buik, want zo zie ik 'm zelf niet haha Bekijk bijlage 504415
Mooi hoor Lientje! En ik herken het zo met dat de tijd na week 12 ineens zoveel sneller lijkt te gaan... Ik wilde het vandaag m'n baas vertellen, en ik was vlakbij haar kantoor aan het werk (alles is extreem gehorig bij ons), toen ik een collega haar kantoor in zag gaan, en dingen als "minder werken" en "zwanger" opving. Blijkt een collega van me ook zwanger te zijn, dus ik ben even later maar snel naar haar kantoor gegaan ook. Ik mag nu geen antibiotica kuurtjes meer aanmaken, geen toners meer vervangen van haar...
Thanks ladies Fijn dat je t nu op je werk bekend is Catlover, lijkt me toch een geruster gevoel Ik ga zo even de hondjes uitlaten en lekker naar bed , stressvolle dag gehad en ze beginnen hier morgenochtend weer om 07.00 met haken & zagen .... Fijne avond nog dames
Goed zo lientje! Aan jezelf n je beebje denken! Ik vind de tijd ook voorbij vliegen.. Maar idd t wachten op de echo duurt me altijd te lang😝 Hier dan de 24e n echo dan 1 aug de 20 wk echo en zwz met 30&35 een groei echo.. Kan dat ik tussen de 20&30 nog een pretje plan idd 😁 Bedankt bedankt 😚 Feels good to B here
Mooi buikje, Lientje! Wat fijn dat het bloedverlies niets is. Ik snap maar al te goed hoe je daar van kan schrikken! Lekker rustig aan doen komende dagen en niet te veel zorgen maken. Donderdag lekker genieten van je ukje! Gefeliciteerd, D83, fijn om die grens over te zijn! Ik ga morgenochtend voor termijnecho. Volgens mijn berekening ben ik dan 11w4d. Hoop zo dat alles goed is en dat het hematoom weg is! Helpen jullie duimen? Heb de afgelopen dagen geprobeerd er zo min mogelijk over na te denken, maar begin 'm nu toch wel te knijpen.
Ga voor je duimen ayda!! Hoelaat heb je afspraak? Komt vast allemaal goed! 😊 Laat je het weten hoe het ging? Probeer vanavond toch je rust te pakken en niet teveel over te piekeren!! Hoe makkelijk het ook gezegd is! 😊
Half 11. Ik ga tussen mijn werk door, dus ik weet niet precies wanneer ik hier een reactie kan achterlaten, maar zal mijn best doen jullie op de hoogte te houden. Denk dat ik je advies ga opvolgen, Anne, en lekker mijn bed op ga zoeken.
Mooi buikje Lientje! Ik vind het echt wel een zwanger buikje hoor 😍 Fijn dat ze er op je werk rekening mee houden. Reageerde ze goed? Ik ben soms flabbergasted over hoe er soms met zwangere vrouwen omgegaan wordt op het werk. Heb ik gelukkig geen last van, maar bij mn vriendin gaat het echt niet okay. Succes en veel plezier met de echo Ayda! Fijne dag allemaal en succes met het geklus Lientje. Als jij idd maar niet gaat tillen en slepen 😉
Goedemorgen dames, ben een tijdje niet geweest heb ik erg druk gehad, ik moet weer hele dagen draaien op werk na een tijdje 50% gewerkt en het valt me zwaar. @Lientj wat heftig allemaal wat ne mee maakt!!! Hopelijk gaat het nu wat beter tussen jou en je vriend! Dat zou echt de laatste wat je wilt als je in verwachting bent de je relatie kapot gaat. Neem je tijd en goed voor je zelf en de kids zorgen. Hopelijk ook geen bloedverlies meer, wat een schrik zeg. Gelukkig gaaf het goed met de ukkie. Succes met de verbouwing. @Ayda: succes vandaag met je echo en veel plezier met ukkie kijken. @ D83: nou heb heel lang naar je echo foto zit te kijken maar ik zou de NUB theorie denk ik nooit snappen😅. @Anne: fijn de je GUO krijgt dan wordt alles goed gecontroleerd. Wij krijgen ook een GUO vanwege de ICSI behandeling. Hier gaat het niet zo best, heb sinds een week last van mijn onderrug/ huep/bovenbeen, dat gebied zegmaar. ik hoor alles kraken als ik zit/ sta/ loop. Echt vreezelijk op sommige dagen kon ik s'avonds niet meer lopen 😔, Ik denk dat het bekkeninstabiliteit is. En nog iets leuks😊 volgens mij voel ik de kleine al bewegen, echt zo leuk alsof iemand mijn buik van binnen aan het kriebelen😍daar heb ik zolang opgewacht. Voel me nu de meest gelukkige iemand op de wereld. Van het weekend een mooi cadeau van mijn mijn gekregen ( goud setje ketting, armband en oorbellen) omdat ik zwanger ben❤.
Lien wat fijn dat alles goed was! En een mooi buikje hoor! Adya: veel succes en plezier bij de echo straks! D83: gefeliciteerd met de magische grens! Sara, klinkt heftig, wat voor werk doe je? Hoop voor je dat de pijn weer wat gaat zakken met een paar dagen. Antje: ben het met je eens dat sommige werkgevers minder netjes omgaan met zwangeren. Ik werk zelf op een gesloten afdeling in psychiatrie, en wordt door werkgever en collega's voor bepaalde situaties uit de wind gehouden nu. Heel fijn!
Dank je wel lieverds ! 💋 Vind 't superfijn dat ik jullie "heb" , scheelt zoveel als je met mensen kan praten die je snappen en weten hoe je je voelt en waar je t over hebt 😘 Kwam gisteravond maar moeilijk in slaap, lag maar te draaien en te malen en voelde me alleen. Gelukkig was mijn vriend wel meteen na zijn werk even langsgeweest, hij was zelf ook erg geschrokken. Vanmorgen weer begonnen met t hakken en boren, zit verplicht in de slaapkamer, verder zijn ze overal in t huis bezig 😑 Maaarrr als t voor de verandering niet uitloopt is vandaag de laatste dag .. laten we t hopen 😥 Begin toch wel wat spanning te voelen voor morgen, wet nog als de dag van gister dat ik tegen een vriendin zei dat we nog 8 weken moest wachten tot we weten of t a boy of a girl is en nou is t gewoon morgen zover ... Zo spannend & leukkk! Ga meteen daarna de winkels in, een heleboel geld uitgeven, eindelijk in kleur shoppen 😆😍 Veel succes zometeen Adya, zal aan je denken ! Hoe is t met de rest ? Oh trouwens, mijn wc papiertjes bijna tot op de vezels gecheckt, maar gelukkig geen bloed meer gezien 🎉😃
Super dat j geen bloed meer verliest! Lief dat j vriend ook nog is geweest! O zou zo fijn zijn als ze vandaag klaar zijn Weg met die rommel in huis n mensen over de vloer Jaaaaa morgen is t zo ver 🎉 Zo zo zo benieuwd