Uitgerekend december 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door UmmK, 15 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Ahh dank je Anne , bijzonder he !! ❤

Jaa ben echt blij met deze vrouw , zij doet t zo mooi !
    Deze praktijk zit in Den Haag "Baby's World" heet t .

Volgens mij woon je der een eindje af, maar anders is t echt een keer aan te raden om heen te gaan.
    Ze legt ook alles heel goed uit en doet alle metingen, bekijkt zoveel mogelijk of t ok is en je krijgt de groeicurve te zien enz enz

2. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Ja echt heel mooi apparatuur heeft ze! fotootje van het duimen is om weg te zwijmelen!! 😍
    Maar hoe ze ziet dat het een meisje is op die foto...... Hahahaha

3. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Jaa lief is die he !! ❤

Haha moet je maar s googlen naar geslachtsecho 16 weken ...
    Dan zie je heeel goed t verschil tussen een meisje & een jongetje ;)
    Bij een jongetje zit er echt een ieniemienie piemeltje tussen de beentjes waar bij de dames 'niks' zit haha :D

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ja ik zie t bekende hamburgertje de drie streepjes egt heel duidelijk bij die potty shot! Super duidelijke foto's lientje! Die met der duimpje is ook egt adorable! Zo zoet!

Ah lief dat zl heb meegenomen naar de speelgoedwinkel!
    Heeft t geholpen? Uiteindelijk gaat ie t vast geweldig vinden hoor! Tis even wennen als ie iets anders in z'n hoofd had..

Had vriendlief n voorkeur of voorgevoel?

Heel benieuwd hoe hij heeft gereageerd!

Geniet van de Mac met z'n allen, hopelijk is t gezellig en zitten jullie op n letterlijke roze wolk😍😍😍

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Heb j trouwens nog n foto van de nub rond 12 wk? F nog eens vergelijken hoor, denk stiekum egt dat ik n dochter krijg 😚🙈

6. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Jaaaaaa heel duidelijk hoor en ziet hetzelfde eruit als bij mij :) ik krijg ook m'n koningskoppel zoooo leuk!!!

7. Strandbal87

Strandbal87 Actief lid

13 apr 2015
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooi meisje Lientje! 😍 prachtige echo van haar gezichtje. Nu gaan genieten he?! Het lukt mij nu ook sinds de pretecho van afgelopen donderdag.

8. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Ach, dat duimen is echt zo schattig!!

9. Adya

Adya Actief lid

25 apr 2016
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je meisje, Lientje!

10. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Wat een heerlijkheid he ❤

Ja geloof dat t wel wat heeft geholpen, hij heeft een hengel gekocht en vanavond afgesproken om t volgende weekend met mijn vriend te gaan vissen, dus dat is leuk.
    Hij gaat er vast aan wennen, hij is heel stoer & zorgzaam ❤

Vriend dacht ook een jongen haha.
    Maar hij reageerde heel lief, dat ie nou samen met mijn zoon aan de bak moet, haar moet gaan beschermen tegen ALLE mannen hihi :D
    Hij vind t erg leuk, hij kwam al met roze nike schoentjes aan, heel schattig !

Jaa de roze wolk komt steeds dichterbij haha, bedankt voor je lieve berichtjes !

11. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Bij mij was met de 12wk echo geen NUB te zien, madame vond t niet nodig haha :), anders had ik m met alle liefde voor je geplaatst .

12. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Super leuk zeg, de mannen onder elkaar

Ah zo leuk! Fijn dat ie ook zo blij is, n wat schattig, haar eerste schoentjes ❤️

13. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Wat leuk he Lieke , wat voel je je rijk he ❤

14. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hahaha oke wist t Nie meer zeker, bedankt iig
    Bij mij stond ie met 11.6/12 wk in meisjes stand maar weet ni of dat nog veranderd in die week tot 13 wk... We gaan t zien, nog n week ong 😚

15. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Ahh wat lief 💋
    Jaa ik wil echt gaan genieten nu ❤
    Wat goed dat je nu ook eindelijk kan genieten, is vast heel fijn he ?

16. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Heb je volgende week al je geslachtsbepaling? Met 13 weken? Met hoeveel zekerheid kunnen ze er dan al iets over zeggen eigenlijk? :)

17. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    K ben dan 13.4

Ik ga naar Lommel
    Zij kan t vanaf 13 wk

Ik citeer

Ik kijk nu al 5 jaar naar geslachten vanaf 13 weken en heb er ondertussen al een heel groot aantal gedaan op 13w0d.Op 13w0d volgens de laatste menstruatie of volgens de meting van de verloskundige/ echoscopiste/ gynaecoloog kan ik 95% gelukkig maken met het geslacht. Soms is iemand minder ver volgens mijn meting en soms is er een jong nubbeeld op 13w-13w1d. 1/2000 blijkt achteraf niet juist te zijn.

Op 13w-13w1d ga ik verder 99,5% zekerheid geven.Vanaf 13w3d kan ik meer dan 99% van de zwangeren gelukkig maken. De uitzonderingen zijn de superobese dames die ook nog weinig drinken of veel cola drinken en daardoor weinig vruchtwater hebben en kindjes die met het hoofdje tegen de buik van de mama liggen en het geslacht verstopt ligt tegen de rug van de mama en niet willen draaien met de truckjes en als die mama’s liever geen inwendige echo hebben kan ik het niet zien. Hier is 100% van de geslachten waarbij ik zekerheid heb gegeven juist.

Welkom - Echobaby

Dus zeker als je paar dg verder ben dan 13 wk gewoon garantie ;)
    Ben inmiddels al twee x geweest met 13.2/13.3 en t was gwn duidelijk te zien
    Zij heeft ook top apparatuur en heel veel ervaring
    Doorsnee Zhuis of echopiste doet dit Nie zomaar f
    Ik zie ook nu al zoveel verschil met de echo's in t Zhuis en bij de vlos
    In t Zhuis zouden ze t nooit dan al kunnen zien...

18. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Wauw, wat gaaf zeg! Laat je het dan later bij 16 of 20 weken nog een keer controleren voordat je echt alles roze of blauw gaat kopen? Haha

19. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Vervelend zeg Sara!! Hopelijk heb je geen bekkeninstabiliteit en is het snel over. Wat een super lief kado trouwens en gaaf he dat je de kleine voelt. Ik krijg dan echt zo'n verliefd gevoel ineens

Fijn dat de echo goed was Ayda :)

Wat een mooie echo foto Mini25. Ik denk idd ook een jongetje.
    Wat is een skull. Nog nooit van gehoord eigenlijk haha

Fijn Catlover dat ze op je werk goed reageerden! Geeft je toch wat een geruster gevoel lijkt me. Oeehhh haring...heerlijk!! Er zijn trouwens best veel mensen die denken dat je geen haring mag hebben als je zwanger bent. Wat een gemis ;) Ik ben echt een vis liefhebber!!

Mooie buik hoor D83! Ook een piercing zie ik? Ik heb mn navelpiercing de vorige keer er ook best wel lang ingehouden en toen steeds elke dag ff doorgeprikt. Was bang dat ie zou dichtgroeien haha. Maar het gaatje is nadien wel wat wijder geworden. Bij jou dan?

Aaaaah wat super Lientje. Een Koningspaar, wat geweldig.
    Gefeliciteerd meis!! Die foto dat ze aan het duimen is. Hoe bijzonder!! Zullen de hormonen wel zijn, maar ik begin gewoon te janken haha... emotioneel wrak :p

20. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Prachtig meisje heb je Lientje! En wat een duidelijke foto's 😍

Blij dat m'n zoontje nog niks in de gaten heeft haha, maar m'n kleine schoonbroertjes wilden een jongetje en schoonzusjes meisje 😋
    Hij moet er nog even aan wennen dat een dametje op komst is en als ze er eenmaal is gaat ie het helemaal geweldig vinden

Deel Deze Pagina