Uitgerekend december 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door UmmK, 15 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Nou zeker weten zo leuk!! Lekker tutten met jurkjes en haarbandjes zo schattig!!

2. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ik heb er 100% vertrouwen in, n met de 20 wk echo zal t dan hopelijk bevestigd worden :p

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Gaatje is idd ietsje wijder.. Nooit eerder bij stil gestaan 🙈

4. Boelie88

Boelie88 Actief lid

2 mrt 2016
    453
    124
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ah lien wat leuk een meisje! En wat lief dat je vriend dan toch roze schoentjes al meebrengt! Top! Geniet er van!

5. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    Waaaauw lientje wat leuk een meisje, gefeliciteerd ben blij voor jou dat alles goed gaat.
    En wat een lieve mooie foto's 😍😍. Ik heb gelijk met baby's word gebeld en afspraken gemaakt voor 28 juni voor geslachtsbepaling.

6. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Ach Antje, wat superlief !!
    Het is heel wonderbaarlijk om te zien he, voor veel mensen is t "normaal" & t meest logische wat er bestaat, maar ik vind het zo onwijs bijzonder en elk kindje een echt wondertje en heel speciaal ❤

Het was ook zo lief om te zien, ik gilde ook : OOHH kijk nou hoe lieffffffff ze duimtttttttttttttttt !!!!!!!!! :D

Bedankt lieve meiden voor alle felicitaties en alle lieve woorden, we zijn op onze roze wolk, heel speciaal !
    Ik ga zo richting bed, ben zoo moe , spanning he :)

Fijne avond nog ladies !

7. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Ooh wat leuk Sara !
    Ze is echt een topper, je gaat er zeker van genieten , spannend !! :D

8. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Haha! Het viel mij gelijk op. Bij mezelf dan hé 😉 Heb al jaren dezelfde piercing, maar dat balletje is niet zo groot. Was eerst bang dat ie er doorheen zou gaan, maar gelukkig nog niet gebeurd

9. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Spannend sara😚 Leuk vooruitzicht!

10. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Oke hihi nou evt n ander balletje erop draaien of wat verder in j zwangerschap zo n speciale (zijn wel lelijk oh :p) maar zonder vink zo kaal n lelijk bij mij ben t zo gewend

11. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    Wat een mooi buikje zeg! Leuk dat je volgende week de geslachtsbepaling hebt, spannend.

12. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Het is een gouden piercing en volgens mij is dat staafje wat dunner, dus niet elk balletje past erop. Heb idd de vorige keer ook naar een zwangerschapspiercing gekeken, maar die staven zijn vet lang 😱
    Ik vind mijn buik er zonder piercing ook gek uit zien haha!

Lekker geslapen allemaal?
    Pfff zoonlief is steeds lekker vroeg wakker. Meestal rond 05:30 uur. Niet dat ik hem er dan uithaal, maar je wordt wel wakker van zn gebrabbel enzo

13. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Ik slaap de afgelopen nachten echt niet lekker. Veel eruit op de plassen en nog steeds last van misselijkheid en overgeven. Hoop zo erg dat het af gaat nemen en weer een beetje normale nachten heb zonder misselijkheid.

Ik ga het vandaag ook op m'n werk vertellen, dus dat is nog even spannend. :) Fijne dag allemaal!

14. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Misselijk met overgeven enzo lijkt me echt niet fijn! Hopelijk is het snel over Mini. Veel plezier met het op je werk vertellen 😊

Ff wat van me afschrijven hoor.
    Mn broer heeft een relatie met een meid die al 3 kinderen heeft en zij is 2 keer getrouwd geweest. Alles moet snel snel snel. Binnen een jaar had mn broer zn huis verkocht en hebben ze een koophuis gekocht samen terwijl ze allebei niet bepaald veel geld hebben. Naja zij heeft geen geld, maar goed. Sparen doen ze allebei ook niet! Zij had een huurhuis, dus dan denk ik blijf ff lekker in dat huurhuis zitten tot jullie allebei wat spaargeld hebben. Nee ze moesten perse kopen.

Ik merk dat mn broer best wel veranderd en hij durft niet eens helemaal eerlijk te zijn tegen haar met bepaalde dingen. Hij had geld geleend voor zn auto en daar liegt hij over. Als hij met mn vriend ff lekker een avondje wil doorzakken, durft hij dat amper tegen haar te zeggen etc. Ik vind dat persoonlijk niet gezond.

Nu willen ze ook ineens een kind. Pfff...doe asjeblieft nou ff rustig man! Je hebt amper een jaar een relatie en jullie hebben amper geld..maar goed. Nu belde mn broer dat ze gaan trouwen!!! My god. Ze wil perse in een jurk enzo. Ze gaan op een vrijdag trouwen wat ook nog eens extra duur is. Waar the fuck willen jullie dat van betalen? Ze kwam met ideeën wat ze graag wilde voor hun bruiloft. Totaal niet over nagedacht wat het allemaal kost enzo. Echt super frustrerend! Ga op een ochtend trouwen dat het gratis is, trek een jurk aan, nodig een paar mensen uit, vier het verder thuis en bestel wat Chinees ofzo. Grrrr!! Ze hebben amper geld om met ons mee op vakantie te gaan. Het liefst ram ik hun allebei ff goed door elkaar en zeg ik dat ze in vredesnaam niet zulke domme dingen moeten doen!

Ze gaan trouwen om alles goed ingedekt te hebben wbt het huis en hun kindje die er mogelijk in de toekomst zit aan te komen. Nou als het perse daarom is, doe dan ff normaal en ga op een gratis ochtend trouwen. Het is dus puur een formaliteit. Wij hebben om die reden geregistreerd partnerschap gedaan.

Maar ik gun mn broer alle geluk van de wereld en gun hem een mooie dag.. maar ik weet dus nog niet zo goed of ik nu heel blij moet zijn of niet. Wat dan wel weer leuk is, dat ze ons zoontje als bruidsjochie willen hebben 😜

15. Catlover

Catlover Actief lid

4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    Wauw, 2 x getrouwd geweest al en 3 kinderen. Als ik mijn mening mag geven: straks heeft ze met hem een kind en gaat ze weer scheiden en het bij een volgende man weer proberen...
    Je zei dat hij een koophuis had, waarom zijn ze daar dan niet samen in gaan wonen?
    En ik denk dat als je een goede hypotheek hebt, je beter een koophuis dan een huurhuis kunt hebben als je toch al krap bij kas zit. Een huurhuis kost alleen maar geld. En als ik kijk: onze buren met hetzelfde huis huren, en betalen meer aan huur dan wij aan hypotheek.

Iets anders: hebben jullie ook dat je zo vreselijk licht slaapt en 's morgens te vroeg wakker wordt?

16. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Snap je frustratie best. Zodra je er wat van wilt zeggen ben jij wss de boosdoener, denk dat ze beide een beetje oogkleppen ophebben? Je zou het wel kunnen voorstellen van 'hey jongens, als dat jullie nr 1 hoofdreden is, Waarom dan niet zo...'

Iig natuurlijk ook gefeliciteerd ;)

17. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Ik sliep al licht, zodra m'n zoontje een geluidje maakt ben ik klaar wakker en dat terwijl ik voor zijn geboorte echt een hele diepe slaper was. Ons lichaam schijnt zich al voor te bereiden op de slapeloze nachten

18. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Wat rot sterkte ermee hopelijk wordt t snel beter
    Succes met t vertellen op j werk

19. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O wat vroeg bluhhhh dan is t nog echt Nacht he
    Hopelijk is deze fase snel weer over... Valt Nie mee nu zo voor wakker worden

20. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    @antje
    Snap je frustratie totally
    Wat catlover zegt zie haar dan gelijk daar voor aan.. J hebt van die vrouwen met kinderen van weet ik wie allemaal en scheiden en trouwen om de haverklap
    Hoop voor je broer dat dat niet t geval is en ze gelukkig worden samen want t zou zonde zijn als ie straks in de schulden komt en dat n onschuldig kindje de dupe er van is... Zou zelf al Nie eens n kind van n ander nemen meer nu ik al twee kinderen van een en dezelfde vader hebt mocht er wat gebeuren
    Vind t altijd heel bijzonder dat er vrouwen zijn die daar dus niet om geven
    Sterkte er mee antje en schrijf lekker van j af hier
    Hoop dat j iig n gesprek met j broer kunt hebben waarbij hij je goede bedoelingen ziet..

Deel Deze Pagina