Oehh spannend antje morgen!!! Veel plezier alvast!! 😀😀 @ayda ik had al snel die bereikbaarheiddienst / crisisdienst stop gezet want trok het echt niet! Ook al werd je niet gebeld.... Je slaapt gewoon kut!! Hahah moest wel zelf vervanging zorgen want pas vanaf 12 weken was het volgens CAO verplicht om eruit te gaan! 😊 Vraagje; Hebben jullie Savonds ook last van hardere buiken? Bij mij, afhankelijk hoeveel ik gedaan heb op een dag, heb ik Savonds krampjes in m'n buik en ook wel echt een harde toeter! 😮
Lief dat jullie er allemaal naar vragen. Mijn teamleider heeft al aangegeven dat als het werk te zwaar voor me wordt dat ik het dan op tijd aan moet geven, kunnen we kijken naar plaatsen op andere afdelingen. Hebben nu ook om de zoveel tijd gesprekken om te kijken of ik t werk wel trek en of het voor het team ook te doen blijft etc. Dus dat is erg fijn. Vanavond overigens super fijn gewerkt met collega die mij ondersteunde als ik aangaf iets niet te willen doen ofzo. Kon ik tussendoor de groep in de gaten houden en wat opruimen terwijl hij die ene betreffende client ging helpen ofzo. Dus komt goed gelukkig! Anne, ik zou ook zo graag ambulant werken, helemaal, lijkt me stuk prettiger. Ben ook aan het rondkijken voor dat soort vacatures. Werk nu ook naast dit werk nog 8 uur gemiddeld voor andere werkgever ambulant. Vind ik superleuk om te doen, maar nu met zwangerschap willen ze me niet teveel nieuwe clienten (en dus uren) bijgeven omdat clienten dan weer te snel moeten switchen van begeleider over 5 maanden ongeveer. Maar goed, als ze me willen houden eind dit jaar, hoop ik van harte dat ze me 24 uur kunnen gaan geven ofzo. Dan kan ik gedag zeggen bij gesloten afdeling. Lien, wat superfijn dat het zo goed gaat, hopelijk blijft dat zo gaan! Antje, oeh wat leuk joh dat je morgen weet wat t wordt!! Spannend! Veel plezier! D83 nog van harte gefeliciteerd!
Als je oproepbaar bent, slaap je idd kut! Je houdt er onbewust toch steeds rekening mee. Ik sliep al minder als ik een ochtenddienst had en 05:15 uur uit bed moest. Steeds kijken hoe laat het is enzo... Fijn dat ze er rekening mee houden Boelie! Is jullie CAO een beetje goed? Over harde buiken, nee dat heb ik niet. Ja 's ochtends als ik een volle blaas heb, maar verder niet. Heb je dan misschien niet wat teveel gedaan Anne?
Oohh Antje wat spannend !! Hoelaat ben je aan de beurt ? Anne, nee harde buiken heb ik ook niet, misschien wat Antje zegt, toch iets teveel gedaan dan ? Zou t volgende keer even bij je vk vragen D83 heb je een leuke dag / avond gehad gister ??
Anne, ik had afgelopen zondag daar last van en deed me echt denken aan harde buiken, maar heb die dag niks bijzonders gedaan behalve te veel gegeten haha dus de reden voor mij was duidelijk 😋
We krijgen er weer een zoon bij. Kleine boef lag eerst met zn beentjes over elkaar, maar ging er daarna goed voor liggen. Alles zag er keurig uit. Echoscopiste dacht zelfs dat ze kleine man zag plassen 😂 Placenta ligt aan de rugkant, dus dat verklaart waarom ik hem zo vroeg voel
Aaah antje gefeliciteerd met nog een klein mannetje erbij!!! 😀 @boelie, bij ons zijn er vacatures zat hahaha 😂 Zelfs personeelstekort op dit moment en dan ik nog eens die niet 100% werkt! 😝 Maar merk zeker dat 4 uur werken op een dag al echt genoeg is... Vandaag weer 4uur gewerkt en nu met rommelende buik op de bank en ook wel weer best hard eigenlijk! Ga het in de gaten houden en als erger wordt bel ik verloskundige wel op! Heb ook geen flauw idee wat je hoort te voelen natuurlikk 😂😂 maar heb pas 21juli weer echo..: duurt lang!!! 😱
Antje wat leukkk, je eigen mannengezin, gefeliciteerd 🎉🎉 !! Wat fijn dat ie t zo goed doet ook 😊
Gefeliciteerd Antje wat leuk!! Bijna 17 weken alweer gaat echt snel!! Hier ook wel eens last van soort harde buiken..s'ochtends heb k een hele bobbel Links liggen in m'n buik en die staat dan ook scheef haha k slaap op Links nl en vaak ligt ze dan ook echt aan die kant
Ja was heel gezellig dankjwel de nacht was minder want toen we dood moe in bed rolden begonnen jongste te spoken en werden we steeds onderbroken in onze slaap...'kindjes zijn nu poosje bij opa oma dus als ik zo klaar ben met m'n huishouden (mama net weg voor m'n bday) duik ik r nog f in
Leuk antje, fijn dat het zo goed gaat! Anne, haha ja alleen zuid holland is zo ver weg voor mij haha, ik woon in de buurt van Arnhem haha. Harde buiken denk ik nog niet! Weet niet zo goed wat ik moet voelen daarin haha
Was een zeer kort slaapje haha. Meneer werd wakker voor z'n speen en gaat daarna rustig verder dutten. Mijn buikje vandaag 💕 Bekijk bijlage 505128
Prachtig buikje! Van harte gefeliciteerd met je 2e zoontje, Antje! Werd vannacht natuurlijk opgeroepen... Veel geslapen vandaag. Wel jammer, want het is mijn man zijn vrije dag, dus een van de weinige dagen deze week dat ik mijn zoontje kan zien. Duimen maar dat de rest van de week wat rustiger wordt. Ik blijk overigens het afgelopen half jaar al zo veel overuren gewerkt te hebben tijdens diensten, dat ik straks lekker vroeg met verlof kan gaan. Heel fijn, want bij de vorige zwangerschap trok ik het aan het einde niet meer zo goed om hele dagen te werken en heb ik ook vakantie-uren opgenomen (was voordeliger dan al vroeger met verlof gaan destijds).
Mooie foto uumk!!! En wat een leuk jurkje 😁 Haha Vraagje... Jeetje wat een hoop vragen laatste tijd haha Wij hebben 2 jaar geleden voor ons bruiloft een ballonvaart cadeau gekregen.. En nu willen ze die (eindelijk) plannen voor as dinsdag! Ivm grotere groep en niet iedereen elke keer kon hahaha Maar weten jullie hoe/wat qua zwangerschap en ballonvaart?? Meningen op internet zijn verdeeld namelijk! Wat ik eigenlijk alleen tegen kom is dat landing te hard kan zijn... Maar verder kan ik niets vinden!