Het hangt er erg om bij 5 weken of ze wat kunnen zien. Het kan heel goed zijn dat ik korter zwanger ben. Ja had liever een duidelijke Ja of Nee gehoord dan dit... maar we blijven hopen gelukkig krijg ik vandaag wel mijn uitlag van de bloed test
Helaas ook niks gevonden in me bloed. Bloeding was toch een miskraam. iedereen veel succes en hoop dat jullie een mooie zwangerschap krijgen. misschien tot de volgende ronden
Goed Een echo via de buik dus t was niet mega duidelijk, maar zeker een mensje met een kloppend hartje. Super fijn!
♡ UITGEREKEND ♡ 3 december ♡ Ielse1986 - 1e kindje ♡ Flopje - 4e kindje Saira - 3e kindje 4 december Eerstewondertje - 3e kindje 6 december Teaforthree - 3e kindje 8 december MLB - 3e kindje 9 december Maria1986 - 2e kindje 16 december GSSDJ - 3e kindje Sterree - 2e kindje 19 december Loeskaz - 3e kindje Jongens (0) | Meisjes (0) | Verassing (0) ♡ AFSPRAKEN ♡ Eerstewondertje - eerste echo - 22 april MLB - de eerste echo - 26 april 09:20 GSSDJ - eerste echo - 3 mei 18:30 Sterree - eerste echo - 4 mei Loeskaz - eerste echo - 10 mei Loeskaz - tweede echo - 17 mei