We hadden vanmiddag een goede echo. Was wel even zoeken, door het littekenweefsel zit de baby nu al vrij hoog, dus ze kon 'm in eerste instantie niet vinden. Maar uiteindelijk toch uitgekomen op 8w1 a 2 dagen voor nu. 12 mei mogen we weer, dan termijnecho.
♡ UITGEREKEND ♡ 3 december ♡ Ielse1986 - 1e kindje Saira - 3e kindje 4 december Eerstewondertje - 3e kindje 5 december Dizzle - 2e kindje 8 december MLB - 3e kindje 11 december ♡ Flopje - 4e kindje 16 december GSSDJ - 3e kindje Sterree - 2e kindje 19 december Loeskaz - 3e kindje 21 december Mj89 - 4e kindje Jongens (0) | Meisjes (0) | Verassing (0) ♡ AFSPRAKEN ♡ Eerstewondertje - eerste echo - 22 april MLB - eerste echo - 26 april 09:20 Dizzle - eerste echo - 28 april GSSDJ - eerste echo - 3 mei 18:30 Sterree - eerste echo - 4 mei Flopje - derde echo - 4 mei 10:00 Loeskaz - eerste echo - 10 mei Mj89 - eerste echo - 10 mei Loeskaz - tweede echo - 17 mei ✨ Teaforthree - Maria1986
♡ UITGEREKEND ♡ 3 december ♡ Ielse1986 - 1e kindje Saira - 3e kindje 4 december ♡ Eerstewondertje - 3e kindje 5 december Dizzle - 2e kindje 8 december MLB - 3e kindje 11 december ♡ Flopje - 4e kindje 16 december GSSDJ - 3e kindje Sterree - 2e kindje 19 december Loeskaz - 3e kindje 21 december Mj89 - 4e kindje Jongens (0) | Meisjes (0) | Verassing (0) ♡ AFSPRAKEN ♡ MLB - eerste echo - 26 april 09:20 Dizzle - eerste echo - 28 april GSSDJ - eerste echo - 3 mei 18:30 Sterree - eerste echo - 4 mei Flopje - derde echo - 4 mei 10:00 Loeskaz - eerste echo - 10 mei Mj89 - eerste echo - 10 mei Eerstewondertje - termijnecho - 12 mei Loeskaz - tweede echo - 17 mei ✨ Teaforthree - Maria1986
Aah wat super fijn @Eerstewondertje! Wat mooi om te mogen zien. Weer even aftellen tot 12 mei! gefeliciteerd @Dizzle! Herkenbaar het vergeten. Voor mij is het 3.5 jaar geleden en ben toch ook alweer boel vergeten, anderzijds kijk ik ook we uit naar bepaalde dingen. Zoals dat speciale gevoel van schopjes en de kraamweek.
Haha, waarom vind je het vreselijk? Ik vind het lekker. Ik heb dan eindelijk m'n lijf weer terug, heb eindelijk weer energie en we zijn rustig aan de baby aan t wennen. En je wordt verwend Die gebroken nachten zijn kak.. maarja, dat weet je van tevoren
Ik heb super veel last van naweeën, veel pijnlijker als gewone weeën dus ik ging regelmatig out van de pijn. Daarbij vind ik het niet echt fijn dat ik amper kan bewegen en dan ook nog voor iedereen moet zorgen en iemand in m’n huis ook niet mega prettig haha. Maar goed hoort er allemaal bij en weet ik inderdaad vooraf. Wat ik wel fijn vond is dat ik kon slapen af en toe en dat er dan iemand op de baby let
Nou dan kan k me voorstellen dat je t geen pretje vindt.. maar ik vond t juist heel prettig dat de kraamverzorgster voor t huishouden en de kinderen zorgde zodat ik alleen maar hoefde te douchen, voeden en slapen. Heb jij dat niet zo ervaren?
Ja dat was bij de tweede al wel fijner als bij de eerste hoor! Dus wie weet wordt deze derde keer nog wel iets fijner
Oh herkenbaar hoor! Ik vond de kraamweek een verschrikking. Ik wil deze keer ook maar de minimale kraamzorg afnemen. Vond het helemaal niks, de hele dag zo'n vreemde in m'n huis! Kijk inderdaad wel uit naar eerste schopjes en nu woensdag de eerste echo
Ik vond de kraamweek heerlijk! Heb die we bij ons 2e zoontje hadden nu ook gevraagd of ze wil komen, we hadden een super goede klik. En ze wilde graag nog eens komen
Ben echt de hele dag zo misseljjk. Hebben jullie dat ook en nog tips? Ook moe en eigenlijk niet veel zin om wat te doen.
Wij hebben drie keer dezelfde kraamverzorgster gehad, die wij privé ook kennen, en die komt nu weer. Dat scheelt wel heel erg denk ik. Tegen de misselijkheid helpt bij mij; - Niet te veel eten - Op tijd eten - Geen zware maaltijden - Water en thee als drinken (zo min mogelijk koolzuur) - Altijd toastjes mee voor onderweg - S ochtends eet ik toastjes en drink k n glas water voor ik uit bed ga Dit helpt t beste hier
Bedankt. Merk idd dat ik op tijd moet eten en als ik dan te veel eet is het drama. Maar goed geen klagen hoort en allemaal bij en geeft me toch wel het gevoel dat het goed zit. Wat betreft de kraam verzorgerster. Wij hadden niet zo'n klik met haar maar met met diegene die bij de bevalling was. Dat was zo'n leuk mens! Wil t.z.t. kijken of zij beschikbaar is
Merk trouwens ook echt al dat mn buik groeit. En jullie? Heb ik altijd. Paste bij mijn eerste zwangerschap gewoon met 8 weken mijn eigen broeken al niet meer
Bij mij gaat het nu echt sneller dan bij de eerste, ik loop al een week in een zwangerschapsbroek . Bij de eerste was dat rond de 10 weken pas nodig (was toen ook wel een stuk slanker, misschien dat dat er iets mee te maken heeft) Qua misselijk, ik merk dat ik misselijk word zodra mijn maag leeg is. Ik zorg dus dat ik echt elk uur iets eet, iets kleins. Pepermunt werkt ook wel. Maar het is een vervelend gevoel inderdaad! Ben vaak de hele middag misselijk
Ja hier lijk ik ook al wel minstens 4 maanden zwanger. Moeilijk verborgen houden zo.. vandaag ook een zwangerschapsbroek aan omdat m’n flared in de was zit
Toch wel blij te horen dat ik niet de enige ben. Pas nu nog in mn eigen broeken maar in de avond gaat er wel een knoopje open wij kunnen het nooit tot 12 weken geheim houden dan zie je het al veel te goed