Jeugdzorg doet niet aan waarheidsbevinding , heb bewijzen blijkbaar niet genoeg. Vele kinderen zijn onterecht uit huis gehaald,.. kind is nooit mishandeld daar geweest!
Hier een druk weekend met verjaardagen. Veel last van m’n bekken helaas en moe maar verder oké gelukkig
Ja was helaas bij de tweede ook al zo vroeg maar nu een stuk erger.. toch maar weer de bekkenfysio gemaild, hopelijk heeft ze dit keer een andere benadering dan destijds..
Geen nieuws is goed nieuws toch? denk dat in deze fase het ook nog echt afwachten is, eerste echo, termijnecho en dan heb je wat meer zekerheid. Merk dat ik zelf er zeker mee bezig ben, maar denk dat ik er meer mee bezig na termijnecho, nipt en geslachtsbepaling. Dan wordt het voor mij "echter" ofzo. En bekkenpijn, dat klinkt heel pijnlijk! Let maar goed op jezelf @MLB. Misschien eens je vk vragen voor een goede fysio? Zie dat veel dames morgen een echo hebben! Heel veel succes en plezier
@Sterree hoe is het gegaan met werken afgelopen weekend? Rot zeg dat je je niet fijn voelt. Ik probeer thuis te werken als het kan. Geeft meer rust, zeker op momenten dat je je niet goed voelt. En ja.. dat betekent dat ik af en toe een uurtje slaap tijdens werktijd. Voel ik me soms schuldig over, maar ach.. momenten zat waarop ik dat goed maak. Kies voor jezelf! Dan meld je je maar een keer ziek met een hoest of kuchje. Maak je op een ander moment wel goed!
Succes met de met alle echos vandaag dames! Spanennd hoor. Werken ging moeizaam. Had in de avond ontzettende diaree en buikpijn. Was blij toen ik alle jongeren in bed ga d. Hoef gelukkig niet veel te werken de komende week. Dat scheelt
Jaa goed dat je hebt gemaild. Ik heb bij deze zwangerschap al heel vroeg last van mijn onderrug. Vind dit ook al heel vroeg. Sinds de bevalling van mijn zoon met heftige rug weeen is mijn rug erg achteruit gegaan. Bij mijn dochter ook rug weeeen gehad en nu al heel vroeg lage rugpijn.
♡ UITGEREKEND ♡ 3 december ♡ Ielse1986 - 1e kindje Saira - 3e kindje 4 december ♡ Eerstewondertje - 3e kindje 5 december ♡ Dizzle - 2e kindje 8 december ♡ MLB - 3e kindje 10 december ♡Loth - 3e kindje 11 december ♡ Flopje - 4e kindje 13 december ♡ Maasje89 - 2e kindje 16 december GSSDJ - 3e kindje Sterree - 2e kindje 19 december Loeskaz - 3e kindje 21 december Mj89 - 4e kindje 31 december Bizzybijtje - 1e kindje Jongens (0) | Meisjes (0) | Verassing (0) ♡ AFSPRAKEN ♡ GSSDJ - eerste echo - 3 mei 18:30 Sterree - eerste echo - 4 mei Flopje - derde echo - 4 mei 10:00 Bizzybijtje - eerste echo - 6 mei SamirsVrouwtje - eerste echo - 6 mei 11:00 Loeskaz - eerste echo - 10 mei Mj89 - eerste echo - 10 mei Eerstewondertje - termijnecho - 12 mei Loeskaz - tweede echo - 17 mei MLB - termijn echo - 18 mei 18:50 Dizzle - termijn echo - 18 mei Maasje89 - termijn echo - 24 mei 16:15u
@GSSDJ jij ook heel veel succes (en plezier) zometeen! @BizzyBijtje ik ben vandaag 8 weken op weg! Trouwens.. willen jullie weten wat het wordt? En zo ja, delen jullie dit met jullie naasten of houden jullie het stil tot de geboorte?