Uitgerekend december 2021

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ielse1986, 31 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teaforthree

    1 mrt 2021
    42
    54
    18
    Helaas dames, net opeens heel veel bloed verloren. Ik ga dus uit van geen goede afloop. :cry:
     
  2. GSSDJ

    GSSDJ Fanatiek lid

    19 okt 2011
    1.085
    137
    63
    Expediteur - Import
    Alblasserdam
    Ow nee :(
     
  3. Flopje

    Flopje Actief lid

    30 mrt 2021
    111
    69
    28
    Vrouw
    O nee :( Wat ontzettend balen!
     
  4. MLB

    MLB Fanatiek lid

    1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Neee! Sterkte gewenst :(
     
  5. MLB

    MLB Fanatiek lid

    1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    ♡ UITGEREKEND ♡

    3 december
    Ielse1986 - 1e kindje
    Flopje - 4e kindje
    Saira - 3e kindje

    6 december
    Teaforthree - 3e kindje

    8 december
    MLB - 3e kindje

    9 december
    Maria1986 - 2e kindje

    16 december
    GSSDJ - 3e kindje

    Jongens (0) | Meisjes (0) | Verassing (0)



    ♡ AFSPRAKEN ♡

    Flopje - de eerste echo - 12 april
    Ielse1986 - de eerste echo - 19 april
    GSSDJ - eerste echo - 3 mei 18:30
     
  6. Saira

    Saira Lid

    16 nov 2011
    27
    38
    13
    Vrouw
    NULL
    Amsterdam
    Mijn oudste weet het wel, was niet gepland maar ik was bij een vriendin (en onze dochters zijn heel leuk ook vriendinnen en klasgenoten) en ze komt ineens bij me op schoot zitten: mama ik ga niks zeggen hoor het is ons familiegeheim
    Ik had niet door wat ze bedoelde dus ik zei wat bedoel je? Toen pakte ze mijn telefoon en liet een foto van de positieve test zien met een big smile. Toen kon ik het ook niet over mn hart verkrijgen te zeggen nee die was van iemand anders haha. Had ze dus blijkbaar mijn telefoon even gepakt toen ik het niet merkte xD
     
    MLB vindt dit leuk.
  7. Flopje

    Flopje Actief lid

    30 mrt 2021
    111
    69
    28
    Vrouw
    Hoe gaat het?
     
  8. Flopje

    Flopje Actief lid

    30 mrt 2021
    111
    69
    28
    Vrouw
    Aah haha! Zo gaat dat met grotere dochters, zo leuk!
     
  9. Flopje

    Flopje Actief lid

    30 mrt 2021
    111
    69
    28
    Vrouw
    Ik heb trouwens nu al een buik alsof ik 16 weken zwanger ben. 4e zwangershap, weinig buikspieren en super onrustige darmen aan het begin van m'n zwangerschap... Echt totaal onhandig
     
  10. Maria1986

    Maria1986 Actief lid

    20 jun 2012
    163
    41
    28
    Vrouw
    NULL
    Duitsland
    @Teaforthree O wat erg, hoe is het nu met je?


    @MLB Die zien er goed uit, ik had er maar 2 in huis waarvan 1 digitale. De eerste was s‘middags en heel licht, de digitale s‘ochtends en meer dan duidelijk. Wat ik niet had verwacht!
    Hier bestaat zoiets als moeders voor moeders niet volgens mij.


    @GSSDJ welkom bij de club!


    @Saira Wat lief! Hier weet echt nog niemand het alleen mijn man en ik. Verheug me er wel op om het mijn zoon te vertellen hij zal heel erg blij zijn. Eerst wilde hij altijd een zusje nu opeens een broertje dus nog even afwachten.


    Met mij gaat het nog goed zover. Wel een opgeblazen gevoel, pijnlijke borsten, wat pijntjes hier en daar en moe maar we mogen niet klagen. Vandaag de Frauenarzt opgebeld helaas heeft ze nog vakantie dus maandag weer bellen.
     
    MLB vindt dit leuk.
  11. GSSDJ

    GSSDJ Fanatiek lid

    19 okt 2011
    1.085
    137
    63
    Expediteur - Import
    Alblasserdam
    Haha wow super lief wel haar reactie
     
  12. Flopje

    Flopje Actief lid

    30 mrt 2021
    111
    69
    28
    Vrouw
    Hebben jullie al bedacht hoe jullie het gaan vertellen tegen je kids? Wij hebben dus een 1, 3 en 5 jarige en ben ff aan t brainstormen wat nou leuk is. Nog tips?
     
  13. MLB

    MLB Fanatiek lid

    1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Ik denk met een cupcake ofzo en dan proberen uit te leggen dat er echt een baby in mijn buik zit. (Maken nu nog wel eens grapjes erover, nog niet echt serieus)
    Misschien wel wanneer we weten wat het geslacht wordt, ik denk dat ze het dan misschien wat beter begrijpen.. hier een 3jarige en een bijna 2 jarige.
    Vind het ook lastig hoor
     
    Flopje vindt dit leuk.
  14. Maria1986

    Maria1986 Actief lid

    20 jun 2012
    163
    41
    28
    Vrouw
    NULL
    Duitsland
    Hier ook niet echt een idee.. Mijn zoon wordt in mei 8 dus hij zal het allemaal wel goed begrijpen. Ik denk gewoon de echo laten zien of een t-Shirt kopen met grote broer erop wat hij dan leest.

    Wanneer vertellen jullie het de kids?
    Ik vind dat een beetje moeilijk.. Ik denk dat mijn zoon zo blij is dat hij het echt iedereen verteld maar ik wil eigenlijk wel een beetje zekerheid hebben. Daarbij komt nog dat het een echt moederskindje is en nog erg veel met mij knuffelt maar af en toe wel een beetje lomp is dus eigenlijk wat voorzichtiger moet zijn :roflmao:
     
  15. Flopje

    Flopje Actief lid

    30 mrt 2021
    111
    69
    28
    Vrouw
    Ah leuk idee! Ja 3 en 2 jaar is nog lastig uit te leggen. Maar wel makkelijker geheim te houden nu denk k? Onze oudste hoort namelijk álles en ben echt bang dat ze per ongeluk iets oppikt en het door verteld :eek:
     
    MLB vindt dit leuk.
  16. Flopje

    Flopje Actief lid

    30 mrt 2021
    111
    69
    28
    Vrouw
    Ik denk rond de 10 weken ofzo? Als we een tweede goede echo hebben gehad. Dan hebben we net wat meer zekerheid en ik wil de kans natuurlijk zo klein mogelijk houden dat ik ook weer moet gaan vertellen dat t mis is :(
     
    MLB vindt dit leuk.
  17. MLB

    MLB Fanatiek lid

    1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Jaa bij jou wat lastiger, snap ik hoor. Ben benieuwd hoe je het gaat vertellen :)
    Hier opzich wel makkelijk geheim houden al snapt de oudste al wel echt heel veel en is er (blijkbaar) zelf ook wel veel mee bezig. Hij heeft het er dagelijks over haha. Komt ook omdat er nog meer zwangere zijn binnen de familie
     
    Flopje vindt dit leuk.
  18. Flopje

    Flopje Actief lid

    30 mrt 2021
    111
    69
    28
    Vrouw
    Ja maar op die leeftijd kan je idd nog zeggen; ooh je hebt t over tante ... die zwanger is! Niemand die t dan doorheeft :roflmao:
    Ik zit te denken aan een boek misschien, dan kunnen ze een cadeautje uitpakken. En dan iets over dat er nog een kindje bij komt?
     
    MLB vindt dit leuk.
  19. Flopje

    Flopje Actief lid

    30 mrt 2021
    111
    69
    28
    Vrouw
    Als jullie nog tips hebben.. 't zal wel niet bestaan maar ik zoek een boek waar dus al meerdere kindjes in het gezin zijn (want R en B zijn al grote zus/broer) en die leuk is voor een 3 en een 5 jarige.
     
  20. Loeskaz

    Loeskaz Bekend lid

    10 okt 2020
    818
    624
    93
    Vrouw
    Mag ik me ook melden?
    Ik had net ook een mooie positieve test in mijn handen. Pas 7 weken na mijn dramatische miskraam en spoedcurretage. Ben echt in shock!

    Uitgerekende datum lijkt 19 december te zijn. Ik vind het wel enorm spannend na de miskraam, dus paar spannende weken!
     
    MLB vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina