Hee dames! Ik wil ook graag aansluiten. De positieve test was een verrassing, nu een 3e kindje op komst. We hebben al 2 zoontjes. Uitgerekende datum ergens rond 4 dec. 22 april 1e echo.
Er was wel een vruchtje te zien maar nog geen kloppend hartje, het was gewoon nog te klein. Ze kon geen inwendige echo doen, dus mag over een week terug komen en dan verwacht ze een kloppend hartje te zien en anders een inwendige echo. Maar ze maakt zich niet druk, dus ik ook niet! Was een super aardige vrouw, dus daar ben ik heel blij mee. We zijn net verhuisd dus kon niet naar de verloskundige waar ik eerder ben geweest.
Welkom dames!! Super leuk die verrassingen!! Het blijft een mooi wonder. Wij hadden direct na bevalling van 2e al de wens voor een 3e (ze was aanvankelijk een tweeling, maar vanishing twin vanaf 10 weken). Maar wilde eerst mijn heftige bekkeninstabilteit laten herstellen en toen kwam er nieuw huis incl flinke verbouwing op ons pad en toen wat lichamelijke problemen (wekelijks meerdere keren heftige migraine). Dus uiteindelijk pas weer gestart toen jongste bijna 3 was, maar voelt ergens ook wel mooi, zo’n kers op de taart. Hoe is het gegaan Flopje??
Oh wat spannend. Fijn dat het er verder goed uit zag. Heb je nu geen inwendige echo gehad? Hoeveel weken ben je?
Nee geen inwendige echo nu.. ze zei dat dat niet kon (ik weet niet precies waarom..?) maar dat haar collega er volgende week is en dat zij het wel kon doen. Hoeveel weken ik ben weet ik dus nog steeds niet precies.. maar ik gok ergens tussen de 6 en 7 weken aan t beeld van de echo vandaag
Ja ik denk t.. maar ze is echt zo'n oud rot in t vak, dus je zou denken dat ze t wel kan. Maar ik heb geen idee hoe dat verder werkt hor
♡ UITGEREKEND ♡ 3 december Ielse1986 - 1e kindje Flopje - 4e kindje Saira - 3e kindje 4 december Eerstewondertje - 3e kindje 6 december Teaforthree - 3e kindje 8 december MLB - 3e kindje 9 december Maria1986 - 2e kindje 12 december Winderig80 - 1e kindje 16 december GSSDJ - 3e kindje Sterree - 2e kindje 19 december Loeskaz - 3e kindje Jongens (0) | Meisjes (0) | Verassing (0) ♡ AFSPRAKEN ♡ Flopje - de eerste echo - 12 april Ielse1986 - de eerste echo - 19 april Eerstewondertje - eerste echo - 22 april MLB - de eerste echo - 26 april 09:20 GSSDJ - eerste echo - 3 mei 18:30 Sterree - eerste echo - 4 mei
Vanavond komt moeders voor moeders langs voor de handtekening. Gister al telefonische intake gehad. Dus kunnen we weer aan de bak vanaf deze week
Goed bezig! Ik wil nog een paar weken wachten. Moest ze de laatste twee keer dus afzeggen vanwege miskraam en dat vond ik heel naar. Willen jullie trouwens het geslacht weten? Wij niet. De vorige keer was het ook een verassing en dat vond ik wel leuk. Maakt me ook niet uit eigenlijk. En jullie?
Snap ik! Daarom heb ik ook gewacht tot ik de grens van mijn miskaam voorbij was Ja wij willen het wel weten! Lijkt mij ook wel mooi om het als verassing te houden maar ik ben veel te nieuwsgierig. Als ik als van beide geslacht 1 had, hadden we het waarschijnlijk wel gedaan..
♡ UITGEREKEND ♡ 3 december Ielse1986 - 1e kindje Flopje - 4e kindje Saira - 3e kindje 4 december Eerstewondertje - 3e kindje 6 december Teaforthree - 3e kindje 8 december MLB - 3e kindje 9 december Maria1986 - 2e kindje 12 december Winderig80 - 1e kindje 16 december GSSDJ - 3e kindje Sterree - 2e kindje 19 december Loeskaz - 3e kindje Jongens (0) | Meisjes (0) | Verassing (0) ♡ AFSPRAKEN ♡ Ielse1986 - de eerste echo - 19 april Flopje - de tweede echo - 20 april Eerstewondertje - eerste echo - 22 april MLB - de eerste echo - 26 april 09:20 GSSDJ - eerste echo - 3 mei 18:30 Sterree - eerste echo - 4 mei
Wij hebben t drie keer geweten en het lijkt me altijd leuk om t n keer een verrassing te houden. Maar om dat nou 20 weken níet te weten... ik weet t niet. Maar t s wel heel bijzonder denk ik en onze laatste kans om t te proberen. Dus misschien toch maar niet.
Ik wil ook nog even wachten met bellen naar MVM deze week is ook voor mij de misgaan week, dus ik wacht het even af. Volgende week wil ik ze wel bellen. Ik wil het geslacht wel weten!! Ik hoef ook geen gender reveal, ik wil het gewoon weten!! Te nieuwsgierig hier aan deze kant.
♡ UITGEREKEND ♡ 3 december Ielse1986 - 1e kindje Flopje - 4e kindje Saira - 3e kindje 4 december Eerstewondertje - 3e kindje 6 december Teaforthree - 3e kindje 8 december MLB - 3e kindje 9 december Maria1986 - 2e kindje 12 december Winderig80 - 1e kindje 16 december GSSDJ - 3e kindje Sterree - 2e kindje 19 december Loeskaz - 3e kindje Jongens (0) | Meisjes (0) | Verassing (0) ♡ AFSPRAKEN ♡ Ielse1986 - de eerste echo - 19 april Flopje - de tweede echo - 20 april Eerstewondertje - eerste echo - 22 april MLB - de eerste echo - 26 april 09:20 Winderig80 - de eerste echo - 28 april GSSDJ - eerste echo - 3 mei 18:30 Sterree - eerste echo - 4 mei