Eindelijk mag ik me dan bij alle zwangeren aansluiten. Ik ben vandaag precies 8 weken zwanger. Ik had voordat ik ongesteld moest worden al 3 dagen last van krampen. Toch maar een test gehaald en ja hoor 2 vette strepen.
Hallo allemaal! Ik heb vorige week een test gedaan en... positief! ben zo gelukkig! We hebben 2 keer een IUI-poging gedaan en de 2e keer was dus raak. Kan het nog niet bevatten allemaal... En nu maar hopen dat alles goed blijft gaan. Op 11 juli moet ik voor de eerste echo naar het ziekenhuis. groetjes, Sarah
hallo allemaal... Ik mag me ook bij jullie aansluiten! Ik ben ook zwanger, jeeeeh. Jullie ook van harte! En geniet ervan.
Gefeliciteerd! Ik ook! na 3 dagen testen om het zeker te weten, begint het door te druppelen. We verwachten een kindje! denk 23 feb uitgerekend, maar dat zien we op 6 augustus beter als de 1e echo gemaakt wordt...spannend, blijft t he!
Hoi Van harte gefeliciteerd, je bent ongeveer in dezelfde periode als mij uitgerekend.. geniet van je zwangerschap groet Dorien