Hi mede mama's, Omdat de overige groepjes al aardig vol beginnen te raken, en ik soms t overzicht een beetje kwijt aan t raken ben, heb ik besloten om een nieuwe groep aan te maken. Ik heb op 15 september positief getest en ben nu precies 5 weken zwanger van ons 2e kindje. De intake staat gepland op 4 oktober en 10 oktober heb ik de eerste echo. Spannend nog 2 weekjes geduld hebben. Wie heeft er zin om mee te kletsen?
Hoi, gefeliciteerd! Ik had dat probleem ook een beetje haha we zijn net gestart met een dergelijk groepje, nog maar 9 leden? Misschien wil je erbij komen? Is niet zo druk als die anderen http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/634271-eind-mei-begin-juni-2017-mamas-2.html
Hallo allemaal. Ik schrijf heel graag met jullie mee. Vandaag 3 positieve testen gehad haha ja kon t niet geloven. Volgens mijn berekening zou ik 3 juni uitgerekend zijn. Op dit moment ben ik al mama van 2 jongens 1 van 7 en 1 van 4 en we hadden nog heel graag een 3 de willen krijgen maar na een poos proberen hadden we ons erbij neer gelegd dag het met onze 2 mannen ook een prima gezin was en tada verassing! Super blij dat we zwanger zijn van de week de verloskundige maar bellen!