Uitgerekend eerste week maart 2017

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door zonnetje2015, 24 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder2016

Vlinder2016 Niet meer actief

:D:D:D:D Whoehoe!

2. Miesie86

Miesie86 Actief lid

21 mrt 2014
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jullie kletsen gezellig wat af hier op t forum.
    Ik heb gisteren toch nog een keertje getest en eindelijk de knaller die ik wilde hebben :)

Merk ook dat ik wat hormonaal begin te worden. Heel irritant! Zaterdag geven we een feestje en moet nog zoveel doen en naast me werk, kind en nog wat vrijwilligerswerk wat ik hier doe bij de speeltuin en moestuin wordt t me allemaal wat te veel. Gisteren naar yoga en dat was zelf te veel gevraagd hahaha lekker ontspannend (not) :p

Bijgevoegde bestanden:

3. Nah1977

Nah1977 Lid

29 jun 2016
    39
    0
    6
    Ik ben 3 maart uitgerekend, de eerste echo is 22 juli, dan ga ik de 9de week in! Retespannend en dolgelukkig ❤️

4. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Leuk vlinder om het zo te vertellen, zeker als ze het niet verwachten!
    Hier gaan we het na de 1e echo aan schoon ouders vertellen, we hebben de echo op mijn man z'n verjaardag... Daarna gaan we ff zogenaamd verjaardagsborrel drinken. Hoop dat we ze kunnen verrassen.

Vannacht werd ik echt gek, ben er drie keer uit geweest om te plassen... Dus dat begint nu wel, ook mijn borsten en wat steekjes/spierpijn gevoel in mn liezen...

5. Susanmv3

Susanmv3 Actief lid

28 jun 2016
    119
    0
    0
    Het wordt druk die eerste week van maart 😉. Gezellig.

Wat een leuke reacties vlinder.

Ik ga zo de jongste 2 naar school brengen en me klaar maken voor een hopelijk actieve dag haha. Moeten nog wat ladekasten in elkaar gezet worden. De oudste 2 gaan vanaf het weekend bij elkaar slapen ipv de jongste 2. Die maken er een potje van het slapen. De oudste om de week een week bij zijn vader. Dus staat zijn kamer geregeld leeg.

Ik ben wel nog aan het bedenken hoe we het hun straks gaan vertellen. Ik denk dat ik 3 t-shirts laat bedrukken met grote broer, grotere broer en grootste broer. Mijn schoonzusjes en mij eigen zusje weten het al. Maar ik denk dat we het de rest gaan vertellen door de neefjes en nichtjes een badeendje met een kaartje geven met daarop er komt er 1tje bij.

6. Vlinder2016

Trouwens...

Even stomme vraag, kan even niet logisch nadenken.
    Vandaag 4 weken & 6 dagen zwanger. Dan zit ik toch in week 5? 😂😂😂

7. Susanmv3

Susanmv3 Actief lid

28 jun 2016
    119
    0
    0
    Ja klopt. Dus vanaf morgen in de 6 de week. Zo lijkt het ineens sneller te gaan haha.

Ik doe even mee met de stomme vragen. Maar hoe zet je zo'n banner/ticker onder je bericht?

8. Vlinder2016

Hahaha. Top! 😆

Helemaal boven in, onderaan bij 'zwangerschapspagina' zeg maar... Staat een balkje met allemaal woorden... Home.... Forum etc etc. In dat rijtje staat ook banner.

Dan klik je daarop. En maak je daar een banner. Kopier je die link & dan ga je naar je begin menu. En klik je op gebruikersinstellingen. En dan op handtekening wijzigingen. En dan kun je hem daar neer plakken

9. Vlinder2016

Ik zal je zo even toevoegen. Hoe oud ben je? :) en hoeveelste kindje?

10. Susanmv3

Susanmv3 Actief lid

28 jun 2016
    119
    0
    0
    Nou ik ben benieuwd of hij het doet. Op deze site staat ook een link met een filmpje naar YouTube hoe het moet. Geen idee hoe ik daar bij ben gekomen 😂

11. Vlinder2016

Ja, ik zie hem hoor! 😍

Heb vandaag een dag vrij genomen. Of nou, ziek gemeld!
    Voel me zó moe vandaag. En hebben een heel druk weekend (krijgen morgen de sleutel van ons huis) dus lig nog héérlijk in m'n bed.

12. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Helemaal leuk vlinder!

Vandaag 4 weken! 🎉 Whoop Whoop!
    Vanochtend nog een test gedaan en eindelijk een mooie knaller die ik wou! :D

13. Vlinder2016

foto! :d

14. Susanmv3

Susanmv3 Actief lid

28 jun 2016
    119
    0
    0
    Even lekker bij tanken vlinder. Soms is dat nodig.

15. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    IMAG0465.jpg

BAM! 🎉🎉

Inderdaad, even bijtanken. Wel even lekker.

16. Vlinder2016

Mooi lieverd! 😍

Inderdaad meisjes. Erg lekker!

Hebben jullie ook nog last van menstruatie krampjes?

17. Susanmv3

Susanmv3 Actief lid

28 jun 2016
    119
    0
    0
    Ik weet soms niet goed wat ik voel. Ik heb een prikkelbare darm. En had gisteren krampen maar dat bleek van mijn darm af te komen. Maar op de 1 of andere manier staat dat wel in verbinding denk ik. Met mijn menstruatie heb ik ook altijd last van mijn darmen. Ook toen ik bij de middelste met vroegtijdige weeën werd opgenomen.

Dus ik voel wel wat in mijn buik maar waar het vandaan komt geen idee.

18. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Ja beetje wel. En vandaag zou ik anders ongesteld moet worden, ALS HET MAAR WEGBLIJFT! Dus dat vind ik soms nog wel een beetje eng eerlijk gezegd..

Zijn jullie allemaal getrouwd of een geregistreerd partnerschap? Of .. :)

Wij zijn alleen samenwonend..

19. Susanmv3

Susanmv3 Actief lid

28 jun 2016
    119
    0
    0

Nou denk met zo'n test dat het wel weg blijft hoor haha.

Mijn vriend en ik zijn niet getrouwd en hebben ook geen geregistreerd partnerschap. Hij zal dus rond de 24 weken (geloof ik) het vrucht moeten erkennen. Zal me daar binnenkort eens in verdiepen. Geen idee hoe dat namelijk werkt.

20. Vlinder2016

Oh ja, dat heb ik ook.... Dan denk ik menstruatie krampjes & dan komt er ineens lucht! Hahahaha!

Maar herkenbaar ook met eventueel menstruatie, ook altijd enorme darm krampen.

Deel Deze Pagina