Hier zegt ie 5 weken inderdaad. Het ligt dus echt aan de ticker.. Hou het nu op 5 weken zwanger, want dat heeft de verloskundige gezegd. Dan wordt ik tzt wel weer terug gezet 😉
ws worden we allemaal nog bijgesteld Afscheiding.. nee niets Misselijk.. begint hier nu ineens :S heel apart.. zit hier kokkend op mn werk Zere borsten.. ja beetje, niet ernstig opgezette buik.. ontzettend.. pas mijn broeken al niet goed meer dicht
Hier een geregistreerd partnerschap voor de geboorte van onze dochter. Vooral omdat als je uit elkaar gaat je via de rechter een regeling moet treffen rondom de kinderen. Dat vind ik wel fijn.
Jawel maar even en om nou heeeeeeuuuul dik te worden Zit al aan de rijstewafels.. dat helpt iets. Enfin.. positief blijven.. het is lang niet zo erg als bij de dames (klopt af)
Hoi dames! Ik wilde even laten weten dat ik ook hier af en toe mee spiek. Officieel zit ik in een andere groep ( uitgerekend 28 februari), maar in die groep zitten ook veel vrouwen die al veel langer zwanger zijn dan ik. Ik zit een beetje op het randje van die groep. Ik ben nu 5 weken en 1 dag zwanger. Leuk om al jullie ervaringen te lezen!
Fijn! Bedankt! Ik voel me heel goed. Merk dat ik erg vrolijk ben. Af en toe steekje, krampje in buik maar ergens voelt dat goed. En mijn borsten doen erg pijn als ik er aan zit of als ik snel een trap af ren enzo. In de avond snel moe, lig vroeg op bed en slaap dan ook echt goed. En ik vind koffie sinds twee dagen heel bitter smaken. Drie jaar geleden met andere partner een miskraam gehad ( leeg vruchtzakje). Ik had geen erge krampen, ook geen bloedverlies of iets gehad dus dat was schrikken bij eerste echo. Uiteindelijk dmv curretage verwijderd. De vanzelfsprekendheid dat een zwangerschap goed afloopt is er niet dus ik vind de eerste echo die ik 11 juli heb erg spannend. Maar ik voel een soort van vertrouwen dat het goed komt. Heel vreemd, want ben nogal een doemdenkertje op alle gebieden. Ik hoop dat mijn gevoel van vertrouwen een goed teken is. Hoe voel jij je? Misselijk toch?
Begrijp dat je zin hebt in je echo, maar dat het tegelijkertijd ook erg spannend is allemaal. Nee hoor, niet misselijk. Alleen als ik te lang niet eet of als ik héél moe ben. Maar over het algemeen gaat het goed. Weinig eetlust afgelopen dagen, maar vandaag vreet ik alles wat los en vast zit... Ook wat krampjes en steekjes en veel afscheiding. En al hele volle/pijnlijke borsten. 😁😆 En dus best moe. Maar mag niet klagen! 😇 Hopelijk blijft het hierbij?
Ja qua timing erg ongelukkig allemaal... ik hoop het ook zo! Ben enerzijds wel nuchter dat de kans aanwezig is dat je niets ziet met 6 weken, anderzijds denk ik dat ik mezelf dan helemaal gek maak. We wachten rustig af!
Jee dames jullie kletsen wat af... Hihi! Hier vandaag pas weer een testje gedaan en ben blij met het grote verschil... Het is onduidelijk wanneer ik mijn ei had, ik dacht zelf 10 juni maar mijn ovutestjes waren niet echt positief dus vermoed pas mijn ei op 12 of 13 juni... Ik ben iig blij dat het goed op loopt. Eerste is van zaterdag...