Heel duidelijk verschil. Super! Mijn testen waren ook niet heel duidelijk in het begin. Terwijl ik 100% zeker ben van mijn eisprong.
Iemand die dit herkent? Als je klaar bent gekomen (😆🙊 hebben jullie dan ook krampjes in jullie baarmoeder?
Wat voor powernap neem jij? Hahahaha! Tijdens de zwangerschap bedoel je? Nee, nog niet gehad (beide bedoel ik dan).
Haha vlinder. Geen last van gehad bij dl. Ook niet verder in de zwangerschap. Hier overigens getrouwd. Al 3 jaar en we wonen nu 7 jaar in ons (koop)huis. Zijn ook al bij elkaar sinds ons 17e (lekker burgerlijk dus ). Vandaag weer wat meer moe maar gisteren na het sporten juist veel energie wel wat last van de darmen. Morgen 5 weken al denk ik wel dat ik dag naar achteren gezet ga worden en ga ik er ook vanuit dat ik later dan 40 weken zal bevallen... Vorige keer met 41 weken bevallen dus nog maar 36 weken te gaan
Heb gewoon iets te krampachtig gedaan denk ik.... Was ook al zo lang geleden, hahahaha! Heerlijk burgerlijk, ik hou ervan! 😍 Ohhhhh nog maar 36 weken, is zoooooo om! 😂
Haha vlinder. Ik herken het wel. Vooral verder op in de zwangerschap. Maat nu we het er toch over hebben.... Ik ervaar wel dat het wat nauwer is. Mijn vriend klaagt dus niet 😂. Moest eerst smeken wilde er wat gebeuren. Nu niet meer 😉. Maar het is dus ook wel wat gevoeliger.
Tjonge jonge. Net 2 positie broeken binnen gekregen. Merkte dat vooral 's avond mijn broeken niet meer lekker zaten. Nou ik ga er maar niet in naar buiten want dan zoet iedereen het.
Susan, kan me voorstellen dat je ze bij nr 4 al wel nodig hebt. Hier nu ook met knoop open. Vorige keer na de goede 9 weken echo pas positie kleding gekocht (eerder mocht niet van ml en mezelf) maar vermoed dat ik nu al eerder iets uit de kast zal trekken. Jullie al discussie thuis over namen? Wij hebben gisteravond eens wat naar elkaar geroepen, meisjesnamen want de jongensnaam hebben we bewaard en tegen niemand gezegd de vorige keer. Meisjesnaam was bij dl al vrij lastig maar denk dat het nu problematisch gaat worden
Wij hebben al sinds de vorige zwangerschap de namen. Twijfel alleen beetje over de jongensnaam nu. Maar mijn vriend niet. Dus hoop naast een gezind kindje een klein beetje op een meisje. Niet eens omdat ik al 3 jongens heb maar vanwege de naam haha.
Hier trouwens ook al 5,5 jaar getrouwd, koophuis al 7 jaar en morgen al 11 jaar samen! Ook heerlijk burgerlijk dus! Ben ook zo super blij met hoe de test is opgelopen, al zegt dat niks natuurlijk. Meer een bevestiging dat ik toch echt zwanger ben Al beginnen de klachtjes toch wat meer te komen nu. Veel afscheiding, krampjes, pijnlijkere borsten en begin vermoeider te worden. Kramp na klaarkomen niet echt, wel had ik toevallig tijdens een ontzetten onpassende gedachte (en de wetenschap dat het echt NIET kan) dat ik door de sex ging bloeden... Bleh, gelukkig kon ik het snel weer omzetten in positief, maar het was zo stom!
Wij wachten nu ook daarmee, vorige keren had ik al mooi de babynamen app gedownload en een aantal namen als favoriet geselecteerd. Tzt zullen we daarvan wegstrepen. Ik heb zelf al een meisjesnaam die ik al sinds ik zwanger was van mijn zoontje wilde, jongens naam wordt zoveel lastiger.