Uitgerekend eerste week maart 2017

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door zonnetje2015, 24 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder2016

Vlinder2016 Niet meer actief

image.jpg

Hihihi, m'n ieniminie darmenbuikje! 😍

2. Jootje1987

25 jun 2016
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nice! Prachtig figuur.. *niet jaloers ofzo ;)*

3. Vlinder2016

Hihi! 😘
    Denk dat ik er over een jaar ook niet zo strak meer uit zie hoor! :D:)

Maar heb altijd professioneel gedanst.

4. Lana1980

Lana1980 Actief lid

4 mrt 2012
    154
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hoop dat het lukt met mijn test
    Die onderste is van vandaag. Ik maak me een beetje zorgen omdat hij lichter is. Maar de c en t zijn hetzelfde qua kleur.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,9 KB
      Weergaven:
      12
  5. Vlinder2016

Volgens mij moet je je geen zorgen maken hoor schat & ook stoppen met testen, want je maakt jezelf hartstikke gek! Dikke knuffel!

6. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Niks mis met de testen, lana! Ziet er keurig uit! 😘

7. Lana1980

Lana1980 Actief lid

4 mrt 2012
    154
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Fijn! Ben ik weer een beetje gerustgesteld. Dank je wel dames!

8. Jootje1987

25 jun 2016
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lana.. niet mis mee.. ws gewoon de test die niet helemaal goed is :) No worries!

Vlinder.. je bent echt niet je lichaam zo maar kwijt hoor ;) zeker niet als je een goede conditie hebt .. de mijne is al afgeschreven :p

9. Vlinder2016

Nee, dat is ook zo... Kan soms goed overdrijven, haha. Maar goed dat zien we dan wel weer! 😅😍

10. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Wow wat een lijntje vlinder! Dat gaat hem bij mij nooit (meer) worden :p.
    Mooie test hoor! Hier nog 1 test voor de boeg. Die van moeders voor moeders as maandag. Verder test ik ook niet meer. 2x een streepje is voor mij wel overtuigend :).
    Ik denk zelf een jongetje. We willen het net als bij onze dochter weer weten en gaan het ook vertellen, niet via een bijzondere manier denk ik. Bij dl was mijn gevoel overigens ook juist terwijl de rest allemaal een jongetje dacht (alleen oma van ml en ikzelf hadden het goed).

Julie al aan het nadenken over voeding na de geboorte (wil geen discussie opwekken hoor!) maar hier weer voor borstvoeding. Heb dl bijna 8 maanden gevoed en wil nu weer er voor gaan. Weet alleen niet of ik het dan weer zo lang ga volhouden, vond het behoorlijk veel energie kosten (voordeel was wel dat ik naast zwangerschap kilo's nog 12 kilo extra was afgevallen).

11. Vlinder2016

Noem me maar Krista, meisjes :)
    Praat toch wat beter, hihi.

Ja, ik wil wel proberen borstvoeding te geven... & dan hopen dat het lukt natuurlijk.

12. Aanoniemous

Aanoniemous Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.556
    962
    113
    Vrouw
    Ik wil ook erg graag borstvoeding geven!
    Maar als dat niet wil lukken zou ik het ook geen ramp vinden :)

13. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Hier staat het al vast , ik ga geen borstvoeding geven gewoon weg omdat ik daar geen behoefte aan heb en er geen meerwaarde in zie ( andere 3 ook kV ) maar hey ieder zo z'n ding !
    Morgen lekker shoppen voor de kindjes yeeeeeey
    Voor deze mama morgen even een digi test halen voor het plakboek

14. Aanoniemous

Aanoniemous Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.556
    962
    113
    Vrouw
    #354 Aanoniemous, 2 jul 2016
    Laatst bewerkt: 2 jul 2016
    wanneer willen jullie het kamertje helemaal af hebben? en alle essentials in huis hebben.

ik denk dat ik alles wel klaar wil hebben ruim voor mij verlof, zodat ik dan lekker rustig aan kan doen en geen stress meer heb over die dingen.

15. Susanmv3

Susanmv3 Actief lid

28 jun 2016
    119
    0
    0
    Verdorie had een heel lang bericht getypt is het weg....
    Even wat inkorten dan maar.

Ik heb ook twijfel door een test. Cb gaf weer 2-3 aan. Technisch klopt dat ook nog wel natuurlijk. Maar goed maandag komt ook hier MvM.

Wij willen ook graag weten wat het wordt. Ik denk weer een jongen. Mijn vriend en meisje. Waarschijnlijk gaan we het dan ook op een leuke manier aan de rest laten weten.

Ik ga weer proberen bv te geven. De oudste heeft doordat hij dysmateur was maar 6 weken gekolfd gehad. De middelste heeft 4 maanden volledig en daarna nog 4 maanden in combinatie met fv gehad. De jongste heeft 15 maanden gehad. Hij gaf toen zelf aan niet meer te willen. Ben ook een tijd lid geweest van VBN. Ik vind het zelf erg belangrijk maar ga niemand bekeren hoor haha. Blijft een keuze voor ieder opzich.

Kamertje e.d. Wil ik voor het 3de trimester af hebben. Heb bekkeninstabiliteit geërfd na de laatste zwangerschap en ben bekend met vroegtijdige weeën. Maar heb nog wel wat spullen liggen als een box, wiegje en kinderwagen. Voor de derde nieuw gekocht. Mijn zusje heeft dat toen geleend voor haar zoontje. Maar die dingen zijn nog goed zat.

Pff wat ben ik weer vroeg wakker. Het was net 5 uur geweest toen ik mijn ogen open deed. Lagen er pas laat in. Mijn vriend, kids en ik hebben mijn ex, ex zwager en hun team aangemoedigd tijdens de halve finale van een tafeltennistoernooi. Was super gezellig en ze zijn door naar de finale. Nu dus hoofdpijn en wat misselijk door vermoeidheid. Heb mijn slaap eigenlijk nog lang niet uit. Vandaag weer een lange drukke dag. Eens zien hoe ik die door ga komen. Maar goed zolang kleine uk maar blijft zitten mag ik niet klagen.

16. Susanmv3

Susanmv3 Actief lid

28 jun 2016
    119
    0
    0
    Hahaha even wat inkorten.....

17. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Hier ook al wakker. Dl is de hele week al om half 7 wakker, slaapt ze nu langer is mama al wakker...
    Wow, 15 maanden, weet zeker dat ik dat niet ga halen... Ik ben ook zeker pro bv maar wil idd ook niemand bekeren, ieder zijn keuze.

Vorige keer hebben wij het kamertje rond de 30 weken opgebouwd, na de 20 weken echo wel al geschilderd en kamertje besteld. Heb toen in mijn verlof alles gewassen. Aan de babykamer hoeven we niks te doen (behalve evt wat accessoires bij een jongetje) maar de logeerkamer zal de kamer van dochter worden. Daarmee nog wel alles gebeuren. Denk dat we daar ook rond de 20 weken mee zullen starten zodat dl ook alle tijd heeft om rustog aan haar kamertje te wennen, ze is namelijk niet zo van de veranderingen. Afhankelijk hoe het bij haar gaat schaffen we ook een wiegje aan zodat ze, indien nodig nog wat langer in het ledikant kan liggen.
    Heb nu al wel zin om kleine kleertjes te shoppen, zo leuk allemaal :D

18. Lana1980

Lana1980 Actief lid

4 mrt 2012
    154
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik slaap ook slecht. Ben een super goede slaper normaal gesproken maar sinds ik zwanger ben, verschrikkelijk!
    Kan niet in slaap komen.

Ga ook bv geven. Bij de eerste ook een half jaar gedaan. Is goed bevallen bevallen.

19. Vlinder2016

Goedemorgen meisjes,

Hier ook om 07.00 uur wakker, maar dat kwam meer door het plassen en dat daarna vriendlief zijn wekker ging omdat hij zo gaat klussen in ons nieuwe huis.
    Dan ga ik ook maar ontbijten enzo :D
    Maar over het algemeen slaap ik ook niet langer dan 07.30 uur hoor sinds ik zwanger ben.
    Lig ook niet zo lekker 'snachts, mn borsten liggen in de weg :)

Ik wil de babykamer inderdaad wel klaar hebben voor mijn verlof, op kleren wassen na waarschijnlijk, maar wil wel dat alles er is :)

Met hoeveel weken stoppen jullie met werken? Ik wil proberen door te werken tot 6 weken voor die tijd... Hopelijk lukt dat aangezien ik werk als nanny bij een gezin met 4 kids...
    En over voor daarna denk ik ook nog na, werk nu 3 dagen, maar misschien dat ik wel ontslag neem en dan iets langer thuis blijf (tot na de zomer) en dan op zoek ga naar een gezin voor 2 hele dagen.... :)

20. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    @ geslacht van het kindje : mijn voorkeur gaat uit naar een jongen aangezien ik dat gewoon leuk vind voor me zoontje .
    Mijn partner heeft voorkeur meisje

@kamertje zo rond de 25 /30 weken af is wel fijn.

@ slapen ben al de hele week om half 6 wakker door de jongste is mijn privé wekker 😓

@ moe , vandaag me eerste dag vrij en ik voel echt wel de vermoeidheid opkomen mja met 3 kinderen gaat alles gewoon door.

Heb mega last van droge ogen , erg erg erg vervelend alsof er non stop wind staat op me ogen .
    En last van vaginaal slijm bahhhh .
    Godzijdank niet misselijk en hoop eerlijk gezegd dat het zo blijft 😁

Deel Deze Pagina