Wat grappig dat je dat zegt van die droge ogen. Ik zeg net tegen mijn man dat ik 3 dagen last van 1 droog ook heb. Net of er schuurpapier aan de binnenkant zit. Typisch dat er dat toch meer hebben!
Ik wil dit keer proberen om tot 4 weken van te voren door te gaan, vorige keer bij 35 weken gestopt maar toen zat ik dagelijks (4 om 5 dagen) zeker 3 uur in de auto. Sinds januari een nieuwe baan waarbij ik nog maar een uurtje per dag in de auto zit dus dat scheelt wel (heb verder een kantoorbaan). Verder werk ik nu 4 dagen maar wil weer terug naar 3,5, dit heb ik bij mijn vorige baan ook gewerkt na de geboorte en beviel me heel goed. Wel 4 dagen bereikbaar wat voor mijn gevoel heel fijn is maar wel een extra middag met de kindjes. Ga het via ouderschapsverlof opnemen, dat kan ik gelukkig ook nog van mijn dochter. Financieel is het gelukkig geen probleem.
Ik heb geen idee nog wanneer ik stop. Bij de oudste 2 werkte ik niet. Bij de derde op advies van de verloskundige iets na de 20 weken aangepast werk gaan doen. Had toen al bekkeninstabiliteit en pijnlijke harde buiken. Ik werk in de zorg en dat is lichamelijk best zwaar. Vanaf die tijd deed ik vooral de regel dingen als huisartsen bellen, helpen met het rooster en af en toe een ronde medicatie delen (werkte toen nog op een woonzorgcentrum).Wel elke week gewoon mijn contacturen gewerkt. Zodra je deels of helemaal in de ziektewet zit moet je met 34 weken stoppen. Uiteindelijk de laatste week vakantie opgenomen aangezien ze onze locatie gingen verhuizen. Ik werk nu op kleinschalig wonen voor dementerende dus is het wat lastiger om wat regel dingen te doen. Zal wel om meerdere afdelingen medicatie delen worden of als woonassistent helpen in de huiskamers. Mijn ogen branden voornamelijk.
Meiden wat kletsen jullie veel... En vind het lastig om al over dat soort dingen na te denken, durf ik nog niet eigenlijk! Bv hoop ik iig wel te geven, bij mijn zoontje ging het erg gemakkelijk alleen had ik na 10 wkn hardnekkige spruw waardoor het aanvoelde als scheermesjes als hij dronk... Noodgedwongen moeten stoppen met 3 maanden. Liefst had ik het een half jaar gedaan! Vandaag mijn laatste test gedaan, en teststreepje is nu wat donkerder dan controlestreep... Nu maar wachten
Hoi, ik wil me ook graag melden hier! Dinsdagavond zijn vriendlief en ik er achter gekomen dat we zwanger zijn. Sinds december gestopt met de pil. Dit omdat ik tussen door elke keer ongesteld werd, ik erg veel last van puistjes kreeg, mijn hormonen niet normaal meer waren en ik er gewoon totaal geen zin meer in had. De dokter wou me aan de implanon hebben. Maar dat zagen we niet zitten. We zijn er totaal niet mee bezig gegaan. Gewoon sex gehad wanneer we zin hadden en niet wanneer het moest. Ik had de eerste maand een cyclus van 33 dagen, daarna van 39 dagen, 32 dagen, 39 dagen en waarschijnlijk was deze cyclus ook weer 39 dagen. Dit omdat we door alle hectiek in de afgelopen maand maar 1x sex gehad hebben en ik zowaar toch zwanger ben. Het mooie was dat ik de ochtend na de daad tegen vriendlief zei. ''als ik net als vorige maand een cyclus van 39 dagen heb, heb ik morgen m'n eisprong en kan het wel is zover zijn.'' En inderdaad, op dag 39e totaal geen symptoom van ongesteldheid, dus maar getest en direct een duidelijke! Ik ben 23 jaar en dus uitgerekend op 6 maart 2016. 27 juli mag ik naar de verloskundige! Lang verhaaltje zo de eerste, oeps.
Denk dat ik 6 weken van te voren met verlof ga. Ik werk in een winkel, dus sta de hele dag. Eerst maar eens zien hoe de zwangerschap überhaupt verloopt. Ik denk wel dat ik BV wil geven (als kan natuurlijk) en als het goed is het ik dan minder snel kans op een MS aanval, maar als ik dan weer moet werken wil ik het eigenlijk wel afbouwen. Tenminste, als mijn contract verlengd word.. Kamer komt denk ik wel snel klaar.. Als het aan mij ligt Zit al een tijdje rond te sneupen! 11 juli komt mvr. van Moeders voor Moeders Welkom Williie! Klets gezellig mee
Doen jullie allemaal mee met mvm ? Hier wel een keer gedaan maar toen zo zwaar en intens gekwetst door de oraganisatie dat ik ervoor pas. Hier zo lang mogelijk doorwerken kan namelijk ook thuiswerken
Ik heb donderdag gesprek met mvm. Kwaaltjes; af en toe misselijk, droge ogen en af en toe wat buikpijn. Opgezette darmen altijd al gehad, dus daar zullen mensen nog niks aan kunnen merken. We gaan vanmiddag langs mijn ouders om het te vertellen. We wouden eerst wachten tot de eerste echo, maar ik heb heel erg de behoefte er met iemand anders dan mijn vriend over te praten.
Vlinder. Bij mij gaf hij vandaag 5w en 1d 2-3. Had even gezocht op Google en binnen in de test zitten 2 strips. Op 1 komen 2 strepen. Als die even blauw zijn dan geeft hij 3+ aan. Toevallig had ik dinsdag toen hij ook 2-3 aangaf de test gesloopt. Was nieuwsgierig hoe zo'n test nou werkt 😂. En zag toen dat er best groot verschil tussen de streepjes zaten. Nadat ik vanmorgen op Google zag hoe het zit heb ik die van vandaag ook vakkundig uit elkaar gehaald haha. En de streepjes zijn bijna even donker nu. Scheelt heel weinig. Dus ik maak me niet echt zorgen meer. Maar om dit soort gestuntel te voorkomen zou ik nog een paar dagen wachten als je hem echt wilt doen.
5+3 vandaag mja zou ook zo 5 weken kunnen zijn , begin weet je het nooit zeker en kan je uitgaan van eerste dag laatste menstuatie kom ik uit op 5+3 vandaag een 2-3 test en dat klopt ik ben 4/5 welen zwanger bij de 5,5/6 staat die vast op 3+ this leuk maar geen houvast Mm bleef steeds maar flessen brengen terwijl ik 3 keer had aangeveven de tweeling te zijn verloren. Elke keer kreeg ik een sorry en elke week kwam die klootviooltje weer . Geen bloemetje of echt een daadwerkelijk excuus dus is pas
Mvm.. Nope.. Eerste zw wel gedaan maar vind het vies eb ga van de lucht kotsen. Ik heb mijn bijdrage geleverd. Bv/fv.. Het wordt wederom fv..ik heb ook niets met bv en daarnaast tw drukke baan.. Geen gestress voor mij. Kamertje.. Haha. Week 50 krijgen we de sleutel en week 9 ben ik uitgerekend.. Vermoedelijk wordt het wel 1 of 2 weken eerder "gehaald" (geplande keizersnede) dus we hebben 9 weken de tijd om alles in orde te maken voor de baby..(PLUS een heel huis).. Hellup! 😄😝