Uitgerekend eerste week maart 2017

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door zonnetje2015, 24 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jootje1987

25 jun 2016
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier mijn darmen buik...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,1 KB
      Weergaven:
      15
  2. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Jootje, zoiets is die van mij ook... Dus s avonds echt wel knoop los ;). Wel lastig om deze zo verborgen te houden hé? Bij mijn dochter was het hartje winter dus heb ik een aantal weken met een lange sjaal rondgelopen, ziet er nu ook zo raar uit hé ;).
    Hier vanmiddag lekker in de tuin bezig geweest en nu voetjes omhoog op de bank.

3. Jootje1987

25 jun 2016
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben allang blij dat het redelijk fris is.. Draag steeds een wijd jasje. ;) en grappig on in een andere periode zwanger te zijn. Hier dus ook. Eerste is van 9 okt en tweede dochter van 1 sep

4. Vlinder2016

Vlinder2016 Niet meer actief

Echt grappig hoe 'bol' jullie al zijn! 😍

5. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Dit is mn 4e kindje en ze zoveelste zwangerschap dus dan gaat het wat sneller zeg maar.

Hoef gelukkig niks verborgen te houden, ouders wonen ver weg enz enz alleen volgende week zondag want dan word mn oudste 13 en viere we haar verjaardag :p

moooi buikje al hoor..darmen of niet:p

6. Susanmv3

Susanmv3 Actief lid

28 jun 2016
    119
    0
    0
    Zo ik doe vandaag helemaal niks meer. 2 slaapkamers overgehuisd met alle meuk die erbij hoort. Morgen weer een dag. Voel het nu behoorlijk in mijn bekken en banden.

Mooie buikje hoor!

Ik ga heerlijk met de oudste 2 twilight kijken. Love it 😍

7. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Wauw wat een mooie buikjes hebben jullie al zeg! Hier heb ik het idee dat het ietsje opgezet is maar nog niet echt met t blote oog te zien zeg maar... komt vanzelf denk ik!

8. Aanoniemous

Aanoniemous Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.556
    962
    113
    Vrouw
    wij gaan per week bij houden. en bij mij ook echt een darmen buikje

Bijgevoegde bestanden:

9. Jootje1987

25 jun 2016
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk! Waar heb je dat bordje vandaan?

Hier ook elke week een foto 😄

10. Aanoniemous

Aanoniemous Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.556
    962
    113
    Vrouw
    heb ik ooit van de kringloop gekocht geloof ik

11. Vlinder2016

Leuk!
    Hier ook elke week een foto! 😀
    Alleen dan gewoon een 'saaie' foto! 😂

12. Aanoniemous

Aanoniemous Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.556
    962
    113
    Vrouw
    haha :p
    wij gaan ook een timelaps maken, van die filmpjes die ook op YouTube staan. tenminste we gaan het proberen xD

13. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Mvm vind ik een kleine moeite. Iedere keer meegedaan en nu dus ook.
    Ik denk altijd maar zo wat als ik pregnyl nodig zou hebben? En t zou niet op voorraad zijn omdat mensen het te veel moeite vinden..
    Je hoeft echt niet die fles overal mee Nasr toe te nemen maar geeoon thuis je plasjes opvangen. Ieder plasje helpt en t is een kleine moeite.

Hier eerst ern goede echo ( of meerdere) voor we gaan geloven in zwangerschap en dus buikfotos etc gaan maken

14. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Mooie buikjes allemaal hoor... Hier ook savonds wel echt knoop los, vooral met zitten.

MvM ga ik pas weer rond 12 wkn meedoen. Bij mijn 1e volledig gedaan en bij de 2e zwangerschap ook gedaan maar toen kwamen we er bij 9,5 wkn achter dat het kindje niet meer leefde. Toen ook berichtje van die mevrouw dat het volgende keer ook prima is om pas later aan te schuiven dus dat doe ik ook...

15. Susanmv3

Susanmv3 Actief lid

28 jun 2016
    119
    0
    0
    MvM je moet je alleen voor de 11 weken aanmeleden ervoor.

Ik heb bij de jongste 2 niet meegedaan maar dat komt omdat ze bij ons in het dorp niet kwamen en het afleveradres op bijna 30 minuten rijden zat. Bij de oudste heb ik dat elke week gedaan. Maar met kids even een uur op en neer rijden zag ik niet zitten. Nu na de verhuizing is dat geen probleem meer Vorig jaar wel meegedaan. Kreeg toen nog een bloemenbon opgestuurd vanwege de miskraam.

16. Jootje1987

25 jun 2016
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja moeite.. Nee dat is her niet maar als je iedere keer kokkend boven die fles hangt is de keuze snel gemaakt. Iedereen zijn eigen ding toch? (Moet wel eerlijk bekennen dat ik twijfel omdat ik nu niet zo misselijk ben)

Hoe voelen we ons vandaag? Het zonnetje schijnt dus straks lekker met de dames de hort op. Vandaag m'n so het vertellen :)

17. Jootje1987

25 jun 2016
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    En... Weg zon.. Hello rain.. Echt ongelofelijk. 😩
    Waar komen jullie eigenlijk vandaan? Wij wonen in Zwolle 😄

18. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Susan, dat was bij mij ook de reden om het vorige keer niet te doen maar nu halen ze het hier wel op. Ik ga overigens ook alleen thuis verzamelen. Ze zien me aankomen op het werk ;).
    Hier vandaag weer wat misselijk, niet zo erg dat ik moet overgeven maar wel aanwezig. Ook nog steeds last van rugpijn, maar die zal er wel bijhoren. Sowieso sinds de bevalling eerder last van rugpijn.
    Vandaag is er een evenement in het dorp en mijn schoonzusje rn zwager komen naar ons. Die gaan opgewacht worden door dl in haar 'grote zus' shirt. Ben benieuwd naar de reactie :).
    Hier schijnt de zon nog wel. Ik woon in een dorpje in de buurt van Nijmegen.

19. Vlinder2016

Ik woon in Haarlem.

Vandaag niet zoveel plannen, lekker chillen, aankomende week een drukke week met werken & 'savonds naar het nieuwe huis...

Ik voel me eigenlijk wel goed.
    Vannacht bijna 12 uur geslapen.
    Word alleen in de middag wat moe & heb meer honger. En m'n borsten zijn pijnlijk. :)

20. Jootje1987

25 jun 2016
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend! Mamale.. 😄

Deel Deze Pagina