Uitgerekend eerste week maart 2017

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door zonnetje2015, 24 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Williie

Williie Fanatiek lid

2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Mooie buikjes al!

Gisteren mijn ouders en broertje het verteld. Hele fijne, mooie reacties gekregen! Vriendlief probeert zijn broer, zus en zwager vandaag met een smoes hier heen te lokken, zodat we het hun ook kunnen gaan vertellen. Zijn broertje woont verder weg, dus daar willen we morgen heen. En mijn broer is nog op vakantie, dus die hoort het erna.

Ik woon trouwens in Assen.

2. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Woon in duiven werk in Nijmegen

3. Susanmv3

Susanmv3 Actief lid

28 jun 2016
    119
    0
    0
    Wonen we vlak bij elkaar. Woon in Arnhem. Werk daar ook

Ik ga ook alleen maar thuis inzamelen. Zat die kratten denk ik in de schuur en wissel elke dat zo'n fles.

Vandaag druk met alle kledingkasten weer in te ruimen en alle spullen weer op z'n plek te zetten. Kids hebben de eerste nacht al stukken beter geslapen. Had ik ze maar eerder omgewisseld. Vanmiddag nog snel naar de stad voor schoenen voor de kids. Hebben vrijdag een bruiloft. En daarna een verjaardag in de buurt van Enschede. Heb veel zin in de bruiloft maar zie er ook een beetje tegen op. Moeten daar al om 8 uur 's ochtends zijn en het duurt de hele dag. Hoop niet dat ik tijdens het diner slapend met mijn neus in de soep beland 😂

4. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Wij wonen in Brabant vlakbij breda.
    Hier begint de misselijkheid wel echt toe te nemen blehhh

5. Vlinder2016

Vlinder2016 Niet meer actief

Vervelend zeg! :(

6. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er

Haha oke dan, kom wel eens in de Laar west en de stad uitkaard 😆primark hahahah

7. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Zie dat je oudste 12 is haha mijn oudste ( dochter ) word 11 juli 13 😊

8. Vlinder2016

Wanneer begint de zwangerschapsmisselijkheid meestal?

9. Susanmv3

Susanmv3 Actief lid

28 jun 2016
    119
    0
    0
    Ja klopt die zit in presikhaaf op VSO. Totaal andere levensfase haha. Maar moet wel zeggen dat ze alle 3 wel graag een broertje of zusje willen. Al weten ze niet dat we daar actief mee bezig zijn. Wij komen net bij de primark vandaan 😉

Vlinder (volgens mij had je je naam ergens geschreven maar ben hem weer vergeten 🤐)
    Misselijkheid is per persoon en per zwangerschap zelfs verschillend wanneer dat begint. Bij de oudste begin het bij mij met zo'n 6 weken. Een week later lag ik al in het ziekenhuis. De middelste al voor het testen dat ik misselijk van bepaalde geuren werd. De jongste net nadat ik de test had gedaan. Wat wel vaak is is dat de misselijkheid erger is op een lege maag. Ik zorg er nu bijvoorbeeld voor dat ik vlak voor het opstaan al eet. In het ziekenhuis heb ik geleerd dat droge vaste dingen beter blijven zitten zoals biscuitjes of beschuit ipv vloeibaar. Bij de jongste ook gembercapsules gebruikt op hun advies. Was toen iets beter te handelen.

Ik merk dat mijn lontje erg kort is. Nou ja vooral mijn omgeving merkt dat.

10. Aanoniemous

Aanoniemous Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.556
    962
    113
    Vrouw
    oh man.
    ik heb zo iets naars steeds.
    misschien een beetje appart maar heb sinds deze week steeds 'last' van opwindende dromen en als ik dan wakker word tegen het hoogte punt krijg ik echt heeel erg pijnlijke kramp.
    ik moet dan echt even stil blijven liggen de pijn weg puffen.

is dit normaal?? sowieso vind ik het al vervelend dat ik steeds zo droom nu al 3 keer en ik heb dst gewoon nooit .

11. Vlinder2016

Wat gek!
    Ik heb het vaker gelezen op dit forum.

Ik herken het niet...

Heb het wel als ik in het 'echt' klaarkom... Dat ik echt enorme krampen heb...

12. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Sexualiteit word bij sommige mensen tijdens een zwangerschap verhoogd , ik heb al een heel hoog libido tijdens een zwangerschap is het nog erger !
    Gelukkig vind mijn man dat totaal niet erg hahahaha.

Is heel normaal ookal is het soms niet altijd leuk 😆

Oe hier lekker kunnen dutten vanmiddag 2 uurtjes ! Eht heerlijk maar heeft ook nadeel, het opstarten en doorgaan is daarna zo zwaar 😊 gelukkig heeft man lief gekookt ( macaroni van gisteren opgebakken hahaha )

13. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Gister en vandaag het nieuws aan de familie verteld. Net nadat we het aan de laatste hadden verteld had ik een beetje licht bloedverlies tijdens afvegen. Stress! Als dit maar goed gaat :(

14. Vlinder2016

Oh nee, dat meen je niet?

Hoe is het nu?

15. Vlinder2016

Ik durf bijna geen seks te hebben.... Dat is helemaal dom! 😬

Lekker hoor, ik eet salade. Ben alleen (VL werken)

16. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Nu weer weg, maar ben er niet heel berust op..

17. Vlinder2016

Snap ik... Even afwachten & anders voor de zekerheid verloskundige bellen morgen?

18. Susanmv3

Susanmv3 Actief lid

28 jun 2016
    119
    0
    0
    Vertrouwen hebben. Bloedverlies kan heel veel oorzaken hebben. Bij twijfel altijd de verloskundige bellen.

19. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Hopelijk komt het niet terug koekoek! Hier net kapsalon gegeten. Lekker fout :p. Verder schoonzusje en zwager verteld, die vonden het super leuk maar hadden wel een vermoeden omdat ml een aantal keer gevraagd had wanneer we ze zagen. Gingen eerst ook nog een soort braderie over dus duurde tijdje voor we het konden laten zien...
    Zo dl naar bed brengen en dan lekker op de bank liggen.
    Thea & Susan, jullie oudste zitten dan wel echt in een andere fase. Ben benieuwd hoe ze gaan reageren als de baby er is. Sowieso heb ik dat bij dl al en die is dan pas 2,5.

20. Vlinder2016

Ik merk echt dat als ik teveel gedaan heb dat ik pijn heb in m'n onderrug & liezen... En heel m'n buik staat onder spanning savonds. Dus lig dan ook niet lekker in bed.

Nu maar snel slapen. Morgen weer vroeg op om te werken. :)

Deel Deze Pagina