Uitgerekend eerste week maart 2017

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door zonnetje2015, 24 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder2016

Vlinder2016 Niet meer actief

Grappig he!
    Bijzonder!

Ik had zondags wat lichte menstruatie krampjes gehad. En had véél afscheiding & iets gevoelige borsten. Toen dinsdagochtend een héél licht streepje. Alleen getest overigens. Toen het boek gekocht van Kluun & savonds aan m'n vriend gegeven, hij was in shock! Dus samen weer getest en die was echt veel duidelijker dan in de ochtend. En toen elke dag getest (oplopend) en vrijdagavond een CB 1-2 (wanneer zou ik dan 2-3 kunnen krijgen denk je?)
    En toen eigenlijk vrij wel direct ONWIJS moe. En pijn in m'n borsten (en sinds gisteren blauwe ader op m'n borst.

Ja, enorm lang & daarvoor weer 113 dagen niets! 😐

Met 16 weken kun je zien toch wat het word?

2. Vlinder2016

Hahahaha! PIPI! 😃✌🏻️

Zal eens kijken wanneer ik ga testen (heb net geplast) maar plas elk uur zo'n beetje... Ga het vandaag voor de grap eens bijhouden! 😂😂😂😂

3. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    Haha die steekjes en krampjes heb ik ook veel.
    Ik heb donderdag de cb gedaan en die gaf 2-3 aan als jou test vandaag heel duidelijk is dan ga je wel een 2-3 krijgen een ik.

Ja pipi ik ben van België dus er zullen soms nog wel rare woorden opduiken 😊😊

4. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Ik heb de mama apps. Ga de prenatal nog downloaden. Hier om half 7 wakker maar had veel langer kunnen slapen. Zo vroeg was omdat dl ook heel vroeg wakker was. Ik kan zelf een stuk langer slapen. Begin wel te merken dat ik echt meer moe ben maar dat is gewoon een goed teken. Verder geen klachten. Ook geen krampjes oid. Kan me ook niet herinneren dat ik dat had bij dl. Ben wel heel benieuwd hoe deze zwangerschap zal verlopen. Of deze totaal anders zal zijn dan bij dl.

5. Vlinder2016

Zó spannend allemaal!

Ohhhh hihi. Ik vind het een leuk taaltje! 😃 & ik ben VERLIEFD op Antwerpen! 😍

6. Vlinder2016

Ja, ik ben ook echt meer moe al. 🙊
    En fijn dat je verder ook niet zoveel kwaaltjes hebt. ❤️

7. aaRoorda

aaRoorda Actief lid

5 mrt 2013
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    #47 aaRoorda, 26 jun 2016
    Laatst bewerkt: 26 jun 2016
    Hallo ik mag voor de 4 spruit mij aanmelden. Ben 1 maart zoal ik heb uitgerekend uitgeteld. Heb wel last van een zeurderig onderbuik of rechter zijkant. Ik vind het nog weer spannend als ik de 12 weken grens bereik. 2 miskramen gehad dus best wel wat onzeker geworden. Dit is de eerste maand dat we proberen om zwanger te worden dus wel wat gescholden dat het direct raak is.

8. Vlinder2016

Gefeliciteerd! Wanneer heb je je eerste echo?

9. aaRoorda

aaRoorda Actief lid

5 mrt 2013
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet ik nog niet. Ik moet de vk nog bellen. Wel heb ik haar via app een berichtje gestuurd. Dinsdag heb ik een afspraak bij de uroloog omdat ik een mislukte tv matje heb of ik bij de vk kan blijven of bij een gynaecoloog.

10. Vlinder2016

Sorry, maar ben niet bekend met sommige termen. Wat is een mislukt TV matje?
    Spannend hoor!!

11. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    Oh gefeliciteerd dames! En welkom!
    Ik heb trouwens 25 juli eerste echo, duurt precies nog een eeuwigheid haha

12. aaRoorda

aaRoorda Actief lid

5 mrt 2013
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is een correctie matje voor zware incontinentie maar heeft niet gewerkt

13. Miesie86

Miesie86 Actief lid

21 mrt 2014
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje wat zijn jullie allemaal snel met t regelen van die echo's zeg! Ik moet nog beslissen welke verloskundige ik wil..
    En hier weinig last van kwaaltjes. Wel moe/geïrriteerd. Krapjes en last van mijn darmen. Maar vorigezwangerschap had ok naast de vermoeidheid ook weinig last.
    Ik ga maandag de verloskundige even bellen. En gelijk maar even de bond... ben net boventallig verklaard en de kans is groot dat ik per 1 januari of ontslagen wordt of overgenomen Door een andere werkgever. Dus net een paar weken voor mijn verlof. Ben heel benieuwd wat dat gaat betekenen voor mij...

Hebben jullie ook al zo'n sterk voorgevoel wat het geslacht van je kindje zou worden?? Ik denk een jongetje en mijn vriend ook.. ben heel benieuwd!

14. Vlinder2016

Oh wat spannend zeg voor jou!
    Ik denk heel sterk een meisje & m'n vriend ook. 😍

15. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Spannend allemaal hoor. Miesie, ik heb de vk ook nog niet gebeld. Ga dat dinsdag doen. Hier in de regio is het redelijk vast geregeld bij welke vk je zit en ben de vorige keer heel goed begeleid dus bel dezelfde weer. Zal ik de week van 25 juli wel de eerste echo hebben gok ik.

Ik heb zelf sterk voorgevoel van een jongetje, bij dl had ik een meisje dus ben benieuwd of ik het weer goed heb. Denk wel dat wij Zullen wachten tot de 20 weken echo en dan rond 28-29 weken nog een extra pretecho.

Ben ook benieuwd of ik deze keer een extra groeiecho zal krijgen, was bij dl niet meer standaard maar ze was wel 4200 gram bij 41 weken. Ik hoop dus stiekem op wat extra echo's om de groei van deze goed in de gaten te houden.

16. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam

Wat leuk!!! Gefeliciteerd.

17. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    #57 Lies2012, 26 jun 2016
    Laatst bewerkt: 26 jun 2016
    Ik sluit mij ook graag aan. 2 mrt uitgerekend van de tweede.

Voel me redelijk, alleen ontzettend veel last van de baarmoeder/bandenpijn. Maakt ook wel een beetje onzeker.
    Lig nu met een kruik op m'n buik..

Vandaag op 16dpo echt een knaller van een test, knaller kan niet. Dus ze zijn super mooi opgelopen, 25 juli eerste echo met 8.4w😊
    Duimen dat alles goed gaat.

Soms ook weeïg en snel licht in het hoofd. Had ik bij de eerste ook, ontzettend lage bloeddruk tot 38w (toen randje zwangerschapsvergiftiging dus ingeleid).

Ik hoop nu dat de bevalling zelf begint en ik het eerste deel thuis kan doen haha

Geslacht: geen idee. Denk dat ik een jongensmama ben, maar stiekem zou ik wel graag een meisje willen. Maar met een jongen net zo blij hoor!
    Wij willen het niet weten tot de geboorte, verrassing!
    Mijn vriend mocht dit keer kiezen, want ik heb de eerste keer behoorlijk mijn zin doorgedrukt. Hij wilde het wel weten, ik niet.
    Nu twijfel ik en hij vond het niet weten erg leuk en kiest dus daar voor.

18. Vlinder2016

Ik ben ontzettend bang voor misselijk zijn/overgeven...
    Geen idee hoe het komt, maar ben echt panisch...

Ik ben bijna nooit misselijk & de laatste keer dat ik heb gespuugd is zéker 12 jaar geleden...
    Kan dat ook nog iets betekenen voor eventuele misselijkheid nu? Of heb ik net zoveel kans om misselijk te worden als mensen die wel snel misselijk zijn?

Misschien stomme vraag! :)

19. Vlinder2016

Denk dat ik vanavond een knaller heb.
    Net een testje gedaan weer en had een uur daarvoor nog geplast & ook gedronken. image.jpg

😍😍😍 zó onwerkelijk!

20. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Hey dames ik wil ook graag meekletsen !
    1 maart uitgerekend 4e kindje en ben 30 jaar 🍼

Deel Deze Pagina