Mijn kleine mannetje vanacht vaak wakker en inderdaad ook raar gedroomd dus ben best moe ahah. Nu aan het werk maar eerest een kop thee en een banaan
Bloeden lijkt weer minder te worden. Krampjes blijven. Meer zeurderig ongesteldheidsgevoel. Herkent iemand dat?
Ik herken het zelf niet, maar een vriendin heeft dit ook gehad in het begin van de zwangerschap. Bij haar bleek het om een bloedvaatje te gaan. Je gaf gister aan dat je moeilijk naar het toilet kunt.. misschien te hard geprobeerd waardoor een bloedvaatje gesprongen is door te veel druk? Ik hoop het zo voor je!
Het lijkt ook meer afscheiding te zijn (met wat bloed) dan echt bloed... En heb sowieso al veel afscheiding.
Kijk het even rustig aan. Lichte menstruatieachtige krampen heb ik ook soms, niet continu, ik schrik dan ook en ben dan bang dat de afscheiding die ik voel bloed is. Maar het hoort er wel bij en lichte bloederige afscheiding zou ook nog innesteling kunnen zijn. Bij een miskraam zal het bloedverlies wel meer worden, krampen is dan weer lastig... Bij mij zei de vk dat omdat ik geen krampen had het ws goed zat terwijl een mk ook zonder krampen kan gaan
De reden dat ik op sommige dagen echt een positiebroek aan moet..... Heb echt wel een buik van mezelf maar kan normaal gesproken wel gewoon mijn voeten zien 😂. Let trouwens niet op de rommel. Zijn spullen aan het inpakken voor de bruiloft van morgen.
Pff spannend vlinder! Hou er wel rekening meevaar er weinig te dien is op de echo.. Het is echt wel en vroege echo. Spannend!
Ik heb vanmiddag ook met 6 weken de echo. Zal je laten weten wat er bij mij uit kwam Vlinder dan heb je wat vergelijkingsmateriaal..
Ik heb eerder hele vroege echo's gehad eerste ook bij 6 weken. Alleen een vruchtzakje. 2 dagen later met kloppend hartje. Het kan wel maar het kan ook nog een week duren.. Mijn echo dinsdag is bij 6.4. Zelfs dan wordt je nog gewaarschuwd.